علت بالن های قرمز در آسمان تهران چیست؟ + عکس و ماجرای کامل

2

علت بالن های قرمز در آسمان تهران چیست؟ + عکس و ماجرای کامل

دیده شدن ده ها بالن قرمز در آسمان تهران صبح از ۱۵ مهر ۱۴۰۲ تا امروز باعث تعجب شهروندان تهرانی شده و در جست و جوی علت نصب بالن‌های قرمز در آسمان تهران هستند. صبح امروز پرواز بالن‌های قرمز بر فراز تهران خبرساز شده و بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته است.

بالن در آسمان تهران

مدتی است که در خیابان‌های تهران، بالن‌های قرمز رنگی را مشاهده می‌کنیم که در آسمان خودنمایی کرده و باعث تعجب شهروندان شده است. بسیاری از شهروندان گفته‌اند که شب گذشته این بالن‌ها وجود نداشته و صبح آن‌ها را مشاهده کرده‌اند. یک راننده تاکسی هم که کارش رفت و آمد در خیابان‌های تهران است، مدعی شد که در روز گذشته این بالن‌ها را مشاهده نکرده اما امروز بالن‌های قرمز را دیده است

علت بالن های قرمز در آسمان تهران چیست؟ + عکس و ماجرای کامل

دیده شدن ده‌ها بالن قرمز در آسمان تهران در این روزها، باعث تعجب شهروندان تهرانی شده و در جست و جوی علت نصب بالن‌های قرمز در آسمان تهران هستند. پرواز این بالن‌های قرمز بر فراز تهران خبرساز شده و بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی داشته است.

عده‌ای در فضای مجازی شایعه کرده‌اند که وجود این بالن‌ها به دلیل حمایت از مردم فلسطین است اما داستان چیز دیگری است. بالن‌های قرمز مربوط به شهرداری تهران است. درواقع نصب این بالون‌ها دلیلی دارد که شهرداری تهران خواسته تا چیزی را به شهروندان بگوید.

ماجرای بالن های قرمز در اسمان تهران

باتوجه به اینکه شایعات بسیاری در ارتباط با بالن‌های قرمز تهران مطرح شده بود، خبرنگار گسترش نیوز پیگیری کرد تا متوجه شود که این بالن‌های قرمز به چه منظوری در شهر نصب شده است.

درواقع، پروژه‌های شاخص در دست اجرای منطقه‌های تهران که به زودی به بهره‌برداری می‌رسد با پرواز بالن‌ها در آسمان، مکان اجرای پروژه‌ها به شهروندان معرفی شده است. اگر دقت کرده باشید، اکثر این بالن‌ها هم در کنار متروهای در دست ساخت یا زمین‌هایی است که پروژه‌های عمرانی در کنار آنها انجام می شود

در فضای مجازی خبری با عنوان شهروندان تهرانی صبح امروز هنگام خروج از خانه با ده‌ها بادکنک به شکل لوکیشن در آسمان پایتخت مواجه شدند در حال گسترش است؛ بالن‌هایی که هنوز معلوم نیست به چه علت به آسمان رفته اند. این بالنها شباهت زیادی به آیکون لوکیشن در گوگل مپ دارند. هنوز منبع رسمی علت قرار دادن این بالن ها را در سطح شهر تهران اطلاع رسانی نکردند و واکنشی نشان ندادند. این خبر صبح شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ در کانال های تلگرامی و اینستاگرام وایرال شد و به سوژه روز تبدیل شد.

واکنش ها

هنوز منبع رسمی علت قرار دادن این بالن ها را در سطح شهر تهران اطلاع رسانی نکردند و واکنشی نشان ندادند

2 دیدگاه در “علت بالن های قرمز در آسمان تهران چیست؟ + عکس و ماجرای کامل

  1. عبدالعلی گفت:
    2
    1

    لوکیشن پروژه های شهردای در سطح شهر

  2. Mdhn گفت:

    سلام این بالن ها مکان ایستگاه مترو ساخته شده و یا در حال ساخت و یا در طرح توسعه می باشد.

نظرات