پخش زنده والیبال ایران و چین امروز ۴ مهر ۱۴۰۲ فینال والیبال هانگژو ۲۰۲۲ بی سانسور

0

فرکانس و شبکه های پخش زنده و آنلاین والیبال ایران و چین فینال والیبال بازی های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ امروز سه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ بدون سانسور با حواشی و جزئیات دیدارهای والیبال ایران با چین – ۴ مهر ۱۴۰۲ – در چارچوب مسابقات فینال والیبال بازی های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو امروز سه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ را در ادامه مطلب از مجله حرف تازه برای شما بطور دقیق اورده ایم که می توانید این بازی را بطور زنده و انلاین تماشا کنید:

پخش زنده والیبال ایران و چین امروز ۴ مهر ۱۴۰۲ فینال والیبال هانگژو ۲۰۲۲ بی سانسور

لینک مستقیم پخش زنده والیبال ایران و چین امروز ۴ مهر ۱۴۰۲ فینال والیبال هانگژو ۲۰۲۲

مسابقه والیبال ایران با چین امروز دوشنبه سوم مهر ۱۴۰۲ در هانگژو چین در مرحله فینال والیبال بازی های آسیایی ۲۰۲۲ از ساعت ۱۵ به وقت ایران برگزار میشود و شما می توانید در لینک های زیر بطور زنده و آنلاین و بدون سانسور و با کیفیت عالی تماشا کنید.

شبکه های پخش زنده فینال والیبال هانگژو ۲۰۲۲

پخش آنلاین از سایت شبکه ورزش

* https://telewebion.com/live/tv3 (کلیک کنید)

بسیاری از شبکه های ورزشی و شبکه ۳ و ورزش صدا و سیما این مسابقه را به طور زنده پوشش می دهند.

*همچنین شبکه های آنتن و تلوبیون و شبکه ۳

شبکه aparatsport نیز از دیگر شبکه های پخش زنده این دیدار هستند.

نتیجه والیبال ایران با چین امروز

تیم ملی والیبال ایران برای قهرمانی در بازهای آسیایی باید با چین روبه‌رو شود.

دیدار های فینال ایران و چین ساعت ۱۵، امروز سه شنبه برگزار می‌شود.

دو تیم ملی والیبال ایران و چین در دیدار فینال بازی های آسیایی هانگژو از ساعت ۱۵:۰۰ به وقت تهران در روز سه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ به مصاف هم می روند.

پیش از این در دیدار نیمه نهایی، تیم ملی والیبال ایران به مصاف قطر رفته بود و با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید

نتیجه و خلاصه بازی

به گزارش “ورزش سه”، ایران- چین: این طلا از نان شب هم واجب‌تره! : تیم‌های ملی والیبال مردان ایران و چین به ترتیب با برتری برابر قطر و ژاپن توانستند خود را به فینال مسابقات بازی‌های آسیایی هانگژو چین برسانند تا روز سه‌شنبه و از ساعت ۱۵ به وقت ایران مقابل یکدیگر قرار بگیرند.

تیم ملی والیبال تا کنون با دو پیروزی برابر نپال و بحرین در دور مقدماتی و دو پیروزی در دور پلی آف و نیمه‌نهایی مقابل تایلند و قطر خود را به فینال رسانده تا چهارمین فینال پی در پی خود را در بازی‌های آسیایی تجربه کند.

شاگردان بهروز عطایی در تیم ملی والیبال ایران تا اینجای کار خیلی خوب کار کرده‌اند و سرمربی تیم ملی با بکارگیری از تمامی بازیکنان فشار کمتری به ملی پوشان وارد کرده است. تیم ملی که در سال‌های گذشته چین را شکست داده، امیدوار است این‌بار همانند فینال انتخابی المپیک توکیو که در این کشور برگزار شد یک بار دیگر آنها را شکست دهند و سومین قهرمانی خود را در این تورنمنت به دست بیاورند. تیم ملی والیبال ایران با داشتن ستاره‌های آماده‌ای همچون امیرحسین اسفندیار، امین اسماعیل نژاد و سید محمد موسوی می‌خواهد یک جام را پس از چند ناکامی به هواداران خود هدیه کند و با روحیه‌ای مضاعف راهی انتخابی المپیک در کشور برزیل شوند.

از طرف دیگر چین که همانند ایران و فقط یک ست در این رقابت‌ها از دست داده است. پس از آنکه آن‌ها تیم دوم خود را برای قهرمانی آسیا به ارومیه فرستادند، حالا توانسته‌اند با تیم اصلی به هدف اول خود یعنی حضور در فینال بازی‌های آسیایی برسند و برای رسیدن به هدف دوم خود یعنی قهرمانی کار سختی برابر ایران دارند.

آخرین باری که چینی‌ها در بازی‌های آسیایی به قهرمانی رسیده‌اند به سال ۱۹۹۸ و بازی‌های آسیایی بانکوک برمی‌گردد. همچنین در سال ۲۰۰۶ و دوحه قطر هم آخرین حضور آنها در فینال بازی‌های آسیایی بوده که به کره جنوبی بازی را واگذار کردند. ستاره این تیم جین این ژانگ است که در تمامی بازی‌های چین در این رقابت‌ها امتیاز آورترین بازیکن تیمش بوده است و چینی‌ها خیلی به درخشش او در بازی با ایران امید دارند. برنده این دیدار علاوه بر قهرمانی یک مدال طلا به کاروان کشورش نیز در جدول مسابقات اضافه خواهد کرد.

نظرات