ساخت انواع کیک تولد لاکچری

0

کیک تولد لاکچری یکی از آیتم‌های اصلی برای برگزاری یک جشن تولد شیک و بی‌نظیر می‌باشد که بدون شک افراد خاص‌پسند به دنبال انتخاب بهترین مدل آن با کیفیت بالا و طعم عالی هستند. در این مقاله قصد داریم تا شما عزیزان را با یکی از بهترین شیرینی فروش تهران که تولید‌کننده بهترین شیرینی‌جات، انواع نان، کیک تولد لاکچری است آشنا سازیم. برای اطلاع از مدل‌های مختلف کیک تولد خاص این مجموعه و نوع متریال به کار رفته در آن‌ها، نحوه ثبت سفارش و سایر موارد تا پایان همراه ما باشید.

 کیک تولد لاکچری

کیک تولد لاکچری

مهم‌ترین آیتم برگزاری جشن تولد؛ کیک است.

امروزه اغلب افراد برای نشان‌دادن وقایع مختلفی مانند سالگرد تولد اقدام به برگزاری جشن‌های مختلف کوچک و بزرگ می‌کنند که شاید بتوان در این جشن تولد بسیاری از آیتم‌ها مانند بادکنک آرایی زیاد، شمع‌چینی و سایر تزئینات تجملی را حذف نمود اما بدون شک نمی‌توان آیتم اصلی این مراسم یعنی کیک تولد لاکچری را حذف کرد؛ زیرا اساس اولیه برگزاری یک جشن تولد تهیه یک کیک می‌باشد.

کیک تولد خاص نقش بسیار زیادی در تشکیل خاطرات زیبا دارد؛ چرا که افراد با خوردن آن کیک و هر زمان یاد سالگرد تولد خود بیفتند؛ طعم آن کیک را از یاد نخواهند برد و از همین رو اغلب ساکنان پایتخت‌نشین به دنبال پیدا کردن بهترین شیرینی‌فروشی تهران در زمینه تولید انواع کیک تولد خاص و انواع کیک تولد لاکچری هستند.

معرفی مجموعه سوییت بلیس

یکی از بی‌نظیر‌ترین شیرینی فروشی‌های تهران با سابقه کاری بالا و تولید‌کننده انواع کیک‌های مدرن، زیبا و جدید در سبک‌های متنوع مانند آبرنگی، مینیمال، انیمیشنی، مصور و غیره سایت سوییت بلیس با مدیریت حرفه‌ای سرکار خانم نسیم دولت‌شاهی می‌باشد که به جهت کیفیت بالا کیک تولد لاکچری و شیرینی‌ها، زیبایی ظاهری، طعم فوق‌العاده و منحصر بفرد به پاتوق اکثر طرفداران علاقه‌مند به شیرینی تبدیل شده است.

نسیم دولتشاهی

نسیم دولتشاهی

معرفی کلیه محصولات سوییت بلیس

در مجموعه سوییت بلیس بهترین شیرینی فروشی تهران با مدیریت حرفه‌ای سرکار خانم نسیم دولتشاهی بهترین نمونه از انواع کیک تولد لاکچری، نان، شیرینی و هم‌چنین انواع انرژی‌بار‌های مختلف و رژیمی تولید می‌گردند که اگر به صورت دقیق‌تری بخواهیم بیان‌کنیم؛ بایستی به دسته‌بندی‌های زیر اشاره کنیم:

  • انواع تارت و پای
  • انواع نان
  • انواع محصولات خشک تک‌نفره: عاشقان انواع شیرینی‌های خاص بین‌المللی مانند ماکارون، تارت سیب و کارامل، تارت میوه، مافین، کوکی بادام زمینی، کوکی شکلات، کیک کرامبل سیب، کروسان ساده، پن شکلات و سایر انواع شیرینی‌های بی‌نظیر به صورت تک‌نفره می‌توانند کلیه محصولات خوشمزه‌ و بی‌نظیر را به صورت تک‌نفره از داخل این منو در کیک تولد لاکچری پیدا کرده و متناسب با نیاز خود و ضمن مطالعه کامل محتویات این محصول خاص از بهترین شیرینی‌فروشی تهران سفارش دهند.
  • انواع کیک  تر: به طور کلی کیک‌های تولیدی این مجموعه در انواع مختلفی نظیر کیک تولد خاص، کیک تولد لاکچری، کیک تولد ساده و شیک به صورت روزانه و با تعداد محدود و کم تولید می‌گردند که اغلب در همان روز به فروش می‌رسند و در نتیجه همین امر سبب گردیده است که کیک‌ها و سایر محصولات سوییت بلیس کاملا تازه و خوشمزه باشند. از جمله مدل‌های مختلف این کیک‌ها می‌توان به چیز‌کیک رز‌بری، کیک ردولوت، چیز کیک نوتلا، کیک اسپشیال، کیک هویج، کیک وانیل کارامل و سایر مدل‌ها اشاره نمود‌.

همراه ما در مقاله کیک تولد لاکچری باشید.

  • انواع محصولات رژیمی:علاوه بر تمامی محصولات ما در سایت سوییت بلیس با مدیریت سرکار خانم نسیم دولتشاهی عرضه‌کننده انواع محصولات رژیمی مانند موسلی میوه به صورت بسته‌بندی، فیتنس بار حبه‌ای و غیره هستند و به عبارتی همواره به فکر نیاز تمامی مشتریان به خصوص اهالی ورزش و علاقه‌مند به سلامتی هستیم که کیک تولد لاکچری ما نیز از لحاظ سلامت در درجه بالایی قرار گرفته است.
  • انواع محصولات سفارشی: در بخش محصولات سفارشی شما عزیزان می‌توانید هر نوع از کیک تولد خاص، شیرینی، نان، محصولات رژیمی، دسر‌ها و غیره را بسته به نیاز خود سفارش دهید که از جمله پر‌طرفدارترین محصولات موجود در این دسته می‌توان به دسر شات پاناکوتا و کرم بروله اشاره نمود.
  • انواع تنقلات: پاپ‌کرن‌های کاراملی و میکس ما دو نوع محصول پر‌طرفدار در کنار کیک تولد لاکچری ما هستند که می‌توانند برای تایم‌های مختلفی که دوست دارید تنقلاتی خوشمزه را به تنهایی یا در کنار عزیزان‌تان مصرف نمایید؛ بسیار عالی باشند.

همین حالا می‌توانید برای سفارش تمامی محصولات ما به خصوص کیک تولد لاکچری به سایت سوییت بلیس مراجعه فرمایید.

  • انواع محصولات نیمه‌آماده: در صورت تمایل به تهیه انواع محصولات نیمه‌آماده می‌توانید وارد این دسته خاص شوید و محصولات دلخواه خود را به صورت اختصاصی و نیمه آماده تحویل بگیرید و به عبارتی انواع نان، شیرینی و سایر تنقلات را به صورت گرم مصرف نمایید.

کیک تولد خاص

کیک تولد خاص

چرا سوییت بلیس را انتخاب کنیم؟

برپایی یک جشن تولد مفصل با تعداد مهمانان زیاد کار چندان ساده‌ای به نظر نمی‌رسد؛ به خصوص اگر شاغل باشید و فرصت سر خاراندن نداشته باشید و از طرفی به سلیقه هیچ‌کسی اعتماد نداشته باشید.

یک راه حل بسیاری فوری برای شما عزیزان که در شهر تهران ساکن هستید؛ خرید آنلاین انواع شیرینی و کیک تولد لاکچری از سوییت بلیس می‌باشد که در این صورت شما عزیزان می‌توانید با مشاهده مدل‌ها و یا سفارش اختصاصی کیک خود همراه با مشخص نمودن پارامتر‌های مختلف آن مانند تعداد مهمانان برای وزن کبک، تعداد طبقات، رنگ‌بندی و تم کیک، طعم کیک تولد خاص ، فیلینگ به کار رفته در آن،  دیزاین روی کیک و یا حتی متنی که قرار است روی کیک نوشته شود. بهترین کیک تولد لاکچری را از بهترین شیرینی‌فروشی تهران زیر نظر بهترین کادر حرفه‌ای با مدیریت سرکار خانم نسیم دولتشاهی سفارش دهید.

در این روش خرید فوق‌العاده، شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به سایت، نزدیک سوییت بلیس به خودتان را انتخاب نمایید و تنها کافیست از حداکثر یک هفته قبل از مراسم خود سفارشتان را در سایت ما ثبت نمایید تا در روز تولد  عزیزان‌تان نگران عدم تحویل به موقع کیک تولد خاص خود نباشید. لازم به ذکر است که بگوییم کیک‌های تولید‌شده در این مجموعه یعنی سوییت بلیس بخصوص کیک تولد لاکچری اغلب دارای شناسنامه اروپایی هستند و بنابراین از طعم و مزه‌ای بسیار فوق‌العاده برخوردارند و به دلیل کیفیت بالا مواد اولیه به کار رفته در آن‌ها نسبت به سایر کیک‌ها از سلامت بالاتری برخوردار هستند و از طرفی فاقد هرگونه مواد نگهدارنده مضر می‌باشند.

شما عزیزان می‌توانید همین حالا برای ثبت سفارش کیک تولد لاکچری خود از بهترین شیرینی فروشی تهران یعنی سوییت بلیس با مدیریت سرکار خانم نسیم دولتشاهی اقدام نمایید و بهترین کیک تولد خاص و رویایی را برای جشن تولد عزیزان‌تان با طعمی عالی، بافتی لطیف و عطری دلنشین سفارش دهید./۲۱۱۵۱۸

نظرات