درباره استاد برتر تیزهوشان جناب آقای مهندس مصطفی باقری

0

استاد مصطفی باقری از افراد مطرح کشور است که در پیشرفت علمی و فناوری کشور عزیزمان ایران تاثیر بسزایی داشت. در ادامه بیشتر در مورد ایشان صحبت خواهیم کرد و در مورد وضعیت کلاس های مهندس مصطفی باقری در موسسه علمی خبرگان بیشتر صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید .

 مهندس مصطفی باقری

استاد مصطفی باقری در زمینه استعدادیابی و هوش و استعداد تدریس می کند و یکی از باتجربه ترین کارشناسان و متخصصان کشور عزیزمان ایران است. از این رو هرگاه صحبت از ورود به مدرسه عالی استعدادهای درخشان به میان می آید ، نام مهندس مصطفی باقری به میان می آید و در راس فهرست اساتید برتر تیزهوشان قرار می گیرد.

از زمان شروع کار تدریس ایشان ، شروع به نوشتن و تدریس در زمینه های استعداد و هوش تحلیلی و محاسبه سریع (محاسبات سرعت) کرده است . یکی از اهداف اصلی آن ارتقای سطح علمی دانش آموزان کشور است.

استاد مصطفی باقری از ابتدا شروع به تشکیل جلسات آموزشی و علمی با محوریت محاسبات سریع ریاضی و مثلثات از گروه سنی ۹ تا ۹۹ کرد. اما بعدها با تلاش فراوان در مسیر تعلیم و تربیت ، وارد مؤسسات معروف داخلی و خارج از کشور مانند موسسه خبرگان علمی و تعدادی از مدارس هدف شد.

ویژگی و روش های تدریس مهندس

در کلاس های مهندس مصطفی باقری جو کلاس دوستانه و پرانرژی است و دانش آموزان احساس راحتی و صمیمیت می کنند و این باعث می شود که دانش آموزان با معلم خود ارتباط برقرار کنند و در طول کلاس کمتر احساس خستگی کنند .

مهندس مصطفی باقری در این کلاس ها سعی کرده با ایده های نو و ایده های نو، مهارت ها و دانش را به شاگردان خود بیاموزد و این مطالب را به صورت ساده و هوشمندانه تدریس می کند .

یکی از شناخته شده ترین و مهم ترین روش های استاد مصطفی باقری از انیمیشن های پیشرفته و فیلم ها و تصاویر انگیزشی و کاربردی استفاده می کند .
این روش علاوه بر ارتقای سطح علمی دانش آموزان، به انگیزه و انرژی دانش آموزان نیز کمک می کند.

از ویژگی های بارز کلاس های استاد می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. ارتباط نزدیک و دوستانه با دانش آموزان
  2. استفاده از روش ها و فنون جدید در تدریس دروس
  3. روحیه بالا و انرژی بالا در کلاس درس
  4. یک تکنیک ارائه بسیار قدرتمند
  5. دلسوزی و احساس مسئولیت نسبت به دانش آموزان
  6. استفاده از تصاویر و فیلم های کاربردی

مهندس مصطفی باقری

یکی از نقاط قوت استاد باقری، فعالیت مستمر و گسترده ایشان در انتشار کتابهای معتبر مرتبط با رشته تخصصی تدریس خود است .
از جمله مراکز آموزشی برجسته کشور که مهندس مصطفی باقری در آنها به صورت مستمر در حال فعالیت است می توان به موسسه علمی خبرگان ، مجموعه مدارس هدف، مرکز آزمون آنلاین تیزبام و … اشاره کرد .

مهندس مصطفی باقری از سال ۱۳۷۸ تاکنون به تدریس مشغول بوده و این تجربه بیش از دو دهه نشان از کاربلدی ایشان در تدریس دروس تیزهوشان دارد . که جامع ترین دوره آموزشی را برای دانش آموزان پایه ششم و نهم منحصراً در موسسه علمی خبرگان برگزار می کند. موسسه خبرگان علمی بزرگترین و کاملترین مجموعه آموزشی استعدادهای درخشان کشور عزیزمان ایران می باشد که هر ساله دانش آموزان زیادی را در بر می گیرد که در بهترین مدارس پذیرفته می شوند .

اطلاعاتی درباره استاد برتر تیزهوشان جناب آقای مهندس مصطفی باقری

یکی از ایده های اصلی استاد در زمینه آموزش تیزهوشان عدالت است . آقای مصطفی باقری از روش هایی برای تدریس دروس استفاده می کند تا دانش آموز به بهترین شکل ممکن موضوع را بفهمد تا بتواند بهترین عملکرد خود را در امتحانات نهایی نشان دهد . یکی از نقاط قوت استاد مصطفی باقری ، انتشار مستمر و گسترده کتاب های معتبر در حوزه کاری خود است .

از آثار ارزشمند مهندس مصطفی باقری می توان به تألیف کتاب هوش کمپلکس اشاره کرد که با اختلاف نسبت به سایر کتب آموزشی از این دست در برای داوطلبان استعدادهای درخشان ، جامع ترین و بهترین کتاب مرجع در دست انتشار است . امتحان ورودی در پایه های ششم و نهم انجام می شود .در ابتدای استاد مصطفی باقری کتاب هوش کمپلکس را توضیح می دهد و سپس با حل تست نوع مورد نظر را تحلیل می کند . پس از اینکه دانش آموزان به طور کامل یاد گرفتند ، استاد به سؤالات دانش آموزان تیزهوش از سال های گذشته می پردازد . امتحان ورودی و به دانش آموزان فرصت حل این سوال را بدهید . به این ترتیب دانش آموزان به راحتی می توانند سوالات دشوار و مفهومی هوش و استعداد تحلیلی را حل کنند چرا که استاد مصطفی باقری تمامی مباحث و اطلاعات مورد نیاز برای درک درس را در ابتدای جلسه حل کرده است . متقاضیان کنکور تیزهوشان در پایه های ششم و نهم برای قبولی در آزمون تیزهوشان بهتر است از ابتدای بهار وارد کلاس مهندسی مصطفی باقری شده و در دوره های طلایی موسسه علمی خبرگان ثبت نام کنند . شرکت کننده ها در صورت عدم امکان شرکت در مرحله دوره های طلایی ، موسسه علمی خبرگان طرح های دیگر دیگر نقره ای و برنزی در ابتدای پاییز و زمستان دارد و داوطلبان باقی مانده در طرح طلا می توانند از این شرایط بهره مند شوند . دوره های استاد مصطفی باقری در یکی از برنامه های نقره و برنز شرکت می کند .

مهندس مصطفی باقری

در پایان دوره آنلاین استاد مصطفی باقری در روزهای منتهی به آزمون استعدادیابی با نام جمع بندی استعدادها و سوالات بالقوه که معروف ترین کنفرانس جمع بندی استعدادها می شود ، جمع بندی تمامی مباحث هوش را انجام می دهد که تمامی دانش آموزان مدارس دیگر در این همایش شرکت کنند .

این همایش با همکاری استاد مصطفی باقری و موسسه علمی خبرگان برگزار می شود که اغلب پس از آزمون استعدادهای درخشان به دلیل دریافت سوالات مشابه از رضایت بالایی برخوردار است .

به هر حال مهندس مصطفی باقری که بیش از ۲۵ سال سابقه نویسندگی و تدریس درخشان دارد ، محبوب ترین ، مشهورترین و کاربلد ترین استاد هوش و استعداد تحلیلی برای داوطلبان شرکت کننده در آزمون پایه ششم و نهم به شمار می رود .

آزمون تیزهوشان و به شما خوانندگان این مقاله توصیه می کنیم اگر قصد شرکت در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ( سمپاد ) را دارید ، موسسه علمی خبرگان همراه باشید ./۲۰۹۷۴۰

نظرات