بهترین کشورها برای ماه عسل

0

ماه عسل شاید مهم‌ترین سفر یک زوج باشد. اولین سفر از زندگی مشترک که در نهایت به خاطره‌ای فراموش نشدنی بدل خواهد شد. اولین قدم برای داشتن بهترین ماه عسل ممکن، انتخاب یک مقصد مناسب است. یک سری ویژگی‌های خاص مثل زیبایی طبیعی، وجود هتل‌های خوب و فرصت انجام فعالیت‌های دو نفره هستند که در نهایت مکانی را به مقصدی ایده‌آل برای ماه عسل بدل می‌کند. پس اگر به دنبال جواب سوال ” ماه عسل کجا بریم؟ ” نوشته‌ی امروز ما را مرور کنیم که بعضی از بهترین مقاصد را به این منظور معرفی کرده‌ایم.

 بهترین کشورها برای ماه عسل

فیلیپین

از میان کشورهای جنوب شرق آسیا، فیلیپین گزینه‌ای استثنایی برای سفر ماه عسل است. وجود مقاصد فوق‌العاه همچون پالاوان، جزایر کوچک و بزرگ، سواحل چشم‌نواز و طبیعت زیبا، از این کشور یک مقصد ایده‌آل برای سفری عاشقانه ساخته است. مضاف بر ایت، فیلپین با تمام این زیبایی، به نسبت بعضی مقاصد همچون مالدیو، ارزان‌تر هم هست و مقرون‌ به ‌صرفه‌تر به حساب می‌آید.

اندونزی

یکی از جواب‌های همیشگی در مقابل سوال ” ماه عسل کجا بریم؟ “، بالی است! جزیره‌ای زیبا در کشور اندونزی که به واسطه‌ی داشتن سواحلی زیبا، معابد دیدنی و طبیعتی شگفت‌انگیز معروف بوده و سالانه میلیون‌ها نفر از آن‌جا دیدن می‌کنند. در سفر به بالی، نه تنها روزهایی شاد و مفرح را از سر می‌گذرانید، بلکه مکان‌هایی عالی برای عکس‌های دو نفره در این جزیره‌ی بزرگ وجود دارند که آلبوم عکسی ماندگار را برایتان به ارمغان خواهند آورد. اگر می‌خواهید از بهترین قیمت تور بالی برخوردار شوید و سفری ارزان را تجربه کنید، پیشنهاد می‌کنیم سری به سایت رسمی آویسا تراول بزنید. در ادامه بیشتر از این مجموعه برایتان خواهیم گفت.

یونان

انتخاب ما در یونان نیز، سانتورینی است. جزیره‌ای متفاوت و خاص در دل دریای مدیترانه که به خانه‌های سفید و آبی، ریزورت‌های زیبا و البته مناظر جذابش معروف بوده و می‌توانید، ساعت‌ها در طول روز به گشت‌های دریایی رفته یا تفریحات آبی را تجربه کنید. هر چقدر هم که عکس‌های سانتورینی را دیده باشید، باز هم زیبایی این جزیره از نزدیک، چیز دیگری‌ست. البته سفر به سانتورینی یک تجربه لاکچری نیز هست و اغلب اقامتگاه‌ها آن مملو از امکانات عالی بوده و دارای فضایی شیک هستند که مناسب یک سفر دو نفره فراموش نشدنی‌اند.

بهترین کشورها برای ماه عسل

تایلند

اگر قرار باشد برای جواب سوال ” ماه عسل کجا بریم؟ ” تایلند را به شما پیشنهاد کنیم، گزینه‌های متنوعی در این کشور پیش رو خواهید داشت. حتی خیلی از زوج‌ها ترجیح می‌دهند به بانکوک سفر کنند و از پارک‌های تفریحی، مراکز خرید و فعالیت‌های مختلفی که در آن‌جا برایشان تدارک دیده شده، استفاده نمایند. اما بهترین گزینه برای سفر ماه عسل در تایلند، مناطق ساحلی و جزایر زیبای این کشور همچون پوکت، فی‌فی، کرابی و … هستند. جزایر فوق‌العاده زیبا که دارای ریزورت‌های لوکس و جذاب، سواحل دیدنی و مراکز تفریحی متعدد هستند.

مالدیو

مالدیو سال‌هاست به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفر ماه عسل شناخته می‌شود. جزایر خصوصی، ویلاهای روی آب لاکچری، گشت‌های دریایی با قایق‌های لوکس، رستوران‌های مجلل و سواحل سفید و آفتابی، همه و همه از مالدیو، یک مقصد معرکه برای سفری عاشقانه ساخته‌اند. البته مالدیو از طرفی، یکی از گران‌ترین گزینه‌های لیست ما نیز محسوب می‌شود. ریزورت‌هایی که در جزایر خصوصی ساخته می‌شوند، در کنار امکانات و تجملی که برای مهمانان خود به همراه دارند، هزینه‌های سنگینی نیز روی دستشان خواهند گذاشت.

بهترین کشورها برای ماه عسل

موریس

کشوری موریس از بسیاری جهات شبیه به مالدیو بوده و با این که در منطقه‌ای دنج واقع شده، دارای سواحلی زیبا و دنیایی رنگارنگ در زیر آب است،  با این حال به اندازه‌ی آن کشور گردشگر جذب نمی‌کند. یکی از نکات جذاب در مورد موریس، وجود جاذبه‌های فرهنگی در کنار جزایر خصوصی و نقاط ساحلی دیدنی است که بعدی جذاب‌تر به این کشور می‌افزاید. به همین دلیل ما در در جواب ” ماه عسل کجا بریم؟” موریس را به شما پیشنهاد می‌کنیم که تمام ویژگی‌های یک مقصد عالی برای ماه عسل را داشته و همچنین روند دریافت ویزای گردشگری را نیز آن‌قدر سهل کرده است که همه امکان سفر به آن‌جا را خواهند داشت.

ایسلند

ایسلند یا همان آیسلند شاید در لیست کشورهای کلاسیک اروپایی برای سفر ماه عسل نباشد، اما در سال‌های اخیر بیشتر مورد توجه قرار گرفته و دلیل آن نیز زیبایی منحصر به فرد این کشور است. در ایسلند خبری از شلوغی‌های پاریس یا رم نخواهد بود و البته امکان بازدید از جاذبه‌های طبیعی بی‌مانند این کشور نیز چیزی نیست که بتوان به راحتی از آن‌ها عبور کرد. فعالیت‌های دو نفره جذابی مثل دوچرخه سواری در کوهستان، عکاسی و بازدید از Kjarnaskógur، قایق سواری دو نفره در دریاچه و خیلی چیزهای دیگر است که می‌توانید در سفر به ایسلند انجام دهید.

فرانسه

از گذشته‌های دور، اولین گزینه‌ای که در جواب سوال ” ماه عسل کجا بریم؟ ” به ذهن خطور می‌کرد، فرانسه بود و البته همه سریعا به فکر  پاریس، برج ایفل و قدم زدن در خیابان‌های سنگ‌فرش این شهر می‌افتادند. اما نقاط رمانتیک و روایی زیادی در فرانسه وجود دارند که می‌توانید برای سفر خود انتخاب کنید که یکی از آن‌ها، دره لوآر است. در این منطقه، قلعه‌ها و کاخ‌های تاریخی زیادی وجود دارند که البته اگر بخواهید کمی بیشتر خرج کنید، می‌توانید، ماه عسل خود را در اتاق‌های یکی از این کاخ‌ها که بعد از نوسازی به صورت هتل فعالیت می‌کنند، سپری نمایید. باغ‌های انگور، دشت‌های سرسبز، رودخانه‌ها و پل‌هایی قدیمی که روی آن‌ها ساخته شده‌اند و ویژگی‌های زیاد دیگری هستند که دره لوآر را به گزینه‌ای عالی برای اولین سفر دو نفره‌تان تبدیل می‌کند.

سریلانکا

سریلانکا گزینه‌ای متفاوت در میان مقاصد مناسب برای ماه عسل است و برای آن زوج‌هایی پیشنهاد می‌شود که به دنبال طبیعت گردی، سافاری‌های بازدید از حیات وحش، آبتنی در سواحلی جذاب و  خلاصه، ماجراجویی هستند! سریلانکا با پارک‌های ملی بزرگ و زیبایش، جنگل‌های بارانی، سواحل بسیار زیبا و خیلی جاذبه‌های دیگر، انتخابی عالی در این زمینه به حساب می‌آید. همچنین به نسبت خیلی از کشورهایی که امروز معرفی کردیم، گزینه‌ای ارزان‌تر نیز هست.

بهترین کشورها برای ماه عسل

با آویسا تراول، ماه عسلی رویایی را تجربه کنید

حالا که به جواب سوال ” ماه عسل کجا بریم؟ ” نزدیک‌تر شدیم، بهتر است یک شرکت گردشگی عالی نیز به شما معرفی نماییم. آویسا تراول نامی آشنا و قابل اعتماد در میان شرکت‌های توریستی در کشورمان است که با برگزاری تورهای مختلف به شهرهای آسیایی و اروپایی، سفری ایده‌آل را برایتان به همراه خواهد داشت. قیمت‌های عالی، خدمات بسیار خوب، امکان رزور هتل‌های مختلف و همراهی مسافر در تمامی لحظات تور، از جمله ویژگی‌های عالی آویسا تراول به حساب می‌آیند.
شما می‌توانید برای مشاوره رایگان و رزرو تور با شماره ۴۱۵۳۵ – ۰۲۱ تماس گرفته یا به سایت رسمی آویسا تراول به آدرس avisatravel.com مراجعه نمایید./۵۱۴۳۵۶

نظرات