میدانید ارزانترین زمان سفر به دبی چه زمانی است ؟

0

وقت سفر به دبی است! برای این‌که بتوانید به دبی سفر کنید، قبل از هرکار باید زمان سفر خود را مشخص کنید. بهترین زمان سفر به دبی بسته به شرایط شما می‌تواند متفاوت باشد .کافی است بدانید ارزان ترین زمان سفر به دبی چه زمانی است که بتوانید با هزینه‌ای کم‌تر خوش بگذرانید.

 ارزانترین زمان سفر به دبی

بهترین و ارزانترین زمان سفر به دبی

بهترین و ارزانترین زمان سفر به دبی را از نظر زمانی می‌توانید در ماه سپتامبر انجام دهید. نه تنها در این زمان پروازهای ارزان‌قیمتی پیدا می‌کنید؛ بلکه می‌توانید هتل‌ها را نیز با نصف قیمت رزرو کنید. البته اگر به ماه نوامبر نیز دقت‌ کنید متوجه می‌شوید که پروازهای نوامبر تنها ۲ پوند گران‌تر برایتان‌ تمام می‌شود؛ اما در مجموع هزینه‌ها ارزشش را دارد که سپتامبر به دبی بروید.

اگر در‌ ماه سپتامبر امکان سفر برایتان نیست، نگران نباشید. ارزانترین زمان مسافرت به دبی می‌تواند ماه رمضان باشد. علاوه بر سپتامبر در ماه رمضان نیز این فرصت برایتان محیا است که از سفر به دبی لذت ببرید.

تنها نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که هتل‌ها در سه هفته اخر ژانویه، هفته دوم و چهارم فوریه، دو هفته آخر مارس، هفته دوم و سوم اکتبر و هفته آخر دسامبر اوج قیمت را تجربه می‌کنند. با در نظر داشتن این‌ نکات به عنوان راهنمای سفر ارزان به دبی می‌توانید  از خالی کردن الکی حساب بانکی‌تان جلوگیری کنید. شما در این زمان میتونید از بهترین تفریحات دبی با تخفیفات خوب استفاده نمایید، تخفیف تفریحات دبی در این فصل به بالاترین حد خود در سال می رسد.

از مهمترین و بهترین تخفیفات تفریحات دبی می توان تخفیف بلیط موزه آینده، سافاری سحرا ، پارک آبی آتلانتیس دبی و … اشاره کرد.

این فصل را از دست ندهید

ایا می‌دانید ارزانترین زمان سفر به دبی در کدام فصل است؟ فصل‌های گرم سال تقریبا هیچ‌کس تمایل ندارد برای سفر دبی را انتخاب کند. گرمای این منطقه بیابانی غیرقابل وصف است. پس اگر می‌توانید تفریحات خود را به محیط‌های سرپوشیده و دارای تهویه مطبوع محدود کنید، نباید این مسافرت را از دست بدهید.

از طرفی اگر شما از آن دست افرادی هستید که بیشتر برای خرید به دبی می‌روید، فصول گرم سال را به عنوان ارزان ترین فصل سفر به دبی باید انتخاب کنید. قیمت‌ها به‌حدی شکسته می‌شود که می‌تواند‌ گرمازدگی را جبران کند. در ضمن تمامی مال‌ها مجهز به تهویه مطبوع هستند.

ارزانترین زمان سفر به دبی

برای سفر ارزان این چند نکته را فراموش نکنید!

برای اینکه بتوانید به دبی سفر کنید و البته هزینه زیادی صرف نکنید باید به چند نکته توجه کنید. این مورد نه تنها در زمینه ارزان ترین زمان سفر به دبی است؛ بلکه باید بتوانید حتی در زمینه پرواز  یا رزرو هتل نیز بهترین اقدامات را انجام دهید. ترکیب این نکات با یکدیگر نتیجه مطلوبی در زمینه سفری ارزان برای شما به همراه خواهد داشت. این نکات را برای خود یادداشت کنید:

رزرو بلیط

به یاد داشته باشید که رزرو بلیط در لحظه آخر اصلا گزینه مناسبی برای کاهش هزینه‌ها محسوب نمی‌شود‌. بهترین کار این است که چند ماه قبل برای رزرو اقدام کنید تا بتوانید با بهترین نرخ این‌ کار را انجام دهید. این شهر یکی از توریستی‌ترین شهرهای دنیا است، پس فریب تبلیغات و حتی تخفیف‌های پروازهای گران و شناخته شده مانند الاتحاد را نخورید. پروازهای ناشناخته‌تر نیز همان خدمات را با هزینه مقرون به صرفه‌تری در اختیارتان قرار می‌دهند.

رزرو هتل

نیازی نیست حتما برج‌العرب را رزرو کنید تا اقامت رویایی داشته باشید. اگر برایتان هزینه‌ای که می‌کنید اهمیت دارد باید بدانید دبی پر از هتل‌های مقرون به صرفه با امکانات هتل‌های پنج ستاره است که تضمین می‌کند سفرتان خاطره‌انگیز باشد. حتی می توانید در بهترین مکان‌های دبی مانند نخل جمیرا نیز بهترین هتل را با قیمت مناسب رزرو کنید. با این حال به زمان رزرو هم دقت کنید. اگر زودتر این کار را انجام دهید و در فصل مناسب اقدام کنید، هزینه سفرتان چندین برابر کاهش پیدا خواهد کرد.

ارزانترین زمان سفر به دبی

خرید و رستوران

برای خرید هم بهتر است‌ ماه‌های ارزان بین می تا اگوست را انتخاب کنید و هم می‌توانید ارزان‌ترین مال‌های دبی را شناسایی کنید تا بتوانید کیفیت را در کنار قیمت مناسب همراه کنید. البته اگر رمضان به سفر بروید شب‌های بسیار خوشی را خواهید داشت و روزها باید کمی مراقبت خود را بیشتر کنید یا از قبل برنامه‌ریزی کنید که کدام مکان‌ها حاضر به ارائه خدمات در طول روز به مسافران هستند.

از طرفی  چانه زنی حتی  در ارزان ترین زمان سفر به دبی را نیز فراموش نکنید. فروشندگان در این شهر اماده هستند تا با شما بر سر قیمت نهایی موافقت کنند.

سخن پایانی

اگر نگران بودجه خود برای سفر هستید، هیچ نگران نشوید. حتی می‌توانید با در نظر گرفتن برخی نکات، تفریحات دبی مانند اقامت در هتل، خرید یا گشت‌وگذار را با کمترین قیمت انجام دهید به شرط آنکه مقاله ما را خوانده باشید.

ارزان ترین زمان سفر به دبی می‌تواند برای شما هر وقتی باشد، تنها نکته معم آن است که حتما با مشاوران دبی با ما مشورت‌کنید و از راهنمایی‌های آنان بیشترین استفاده لازم را ببرید. در این صورت می‌توانید امیدوار باشید که با کمترین‌بودجه سفری شگفت‌انگیز را تجربه می‌کنید.

نظرات