مراکز خرید شهر بجنورد

0

آشنایی با مراکز خرید یک شهر می‌تواند به هنگام سفر به آن شهر، بسیار کاربردی و مهم باشد. چرا که مراکز خرید یکی از مهم‌ترین مکان‌های مورد علاقه مسافران در یک شهر هستند. به همین دلیل در این مطلب می‌خواهیم مراکز خرید بچنورد را معرفی کنیم. شهر بسیار زیبای بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی در شرق ایران است که شهری زیبا و سرسبز با آب و هوای بسیار عالی می‌باشد. بجنورد مکان‌های دیدنی زیادی دارد که برخی از آن‌ها عبارتند از عمارت سردار مفخم، گردشگاه بش‌قارداش، گردشگاه باباامان، عمارت جاجرمی و …. که سالانه گردشگران زیادی را به این شهر زیبا جذب می‌کنند. علاوه بر این، در بجنورد انواع مراکز خرید کوچک و بزرگ و بازار نیز وجود دارند که پیشنهاد می‌کنیم پیش از سفر به این شهر زیبا، با آن‌ها آشنا شوید. در ادامه، به معرفی برخی از این مراکز می‌پردازیم.

شهر بجنورد

 مرکز خرید و سرگرمی طلای سفید بجنورد

اولین مرکز خرید شهر بجنورد که در این مقاله به معرفی آن می‌پردازیم، مرکز خرید طلای سفید است که یکی از جدید‌ترین و در عین حال لوکس‌ترین مراکز خرید شهر بجنورد به شمار می‌آید. این مرکز خرید که در خیابان امام خمینی، کوچه امیرالمؤمنین بجنورد قرار دارد، موقعیت مکانی بسیار خوبی داشته و به بسیاری از مکان‌های مهم شهر مانند اداره پست بجنورد، هتل کوروش و یک سفره خانه سنتی نزدیک می‌باشد. مجتمع تجاری طلای سفید را می‌توان لوکس‌ترین و شیک‌ترین مرکز خرید بجنورد معرفی کرد. این مرکز خرید دارای هشت طبقه فوق لوکس است که چهار طبقه آن تجاری می‌باشد. در طبقه سوم این مرکز خرید، یک شهر بازی، سالن سینما و یک فودکورت بزرگ وجود دارد. در طبقه چهارم طلای سفید، چندین فروشگاه بزرگ، با اجناس متنوع و مختلف وجود دارند که محل خوبی برای خرید سوغاتی‌های شهر بجنورد هستند. در دو طبقه دیگر این مرکز خرید تعداد زیادی مغازه وجود دارند که بخش عمده آن‌ها به فروش و عرضه اجناسی مانند پوشاک، کیف، کفش و موارد مشابه اختصاص دارند. پیشنهاد می‌کنیم، به هنگام سفر به شهر زیبای بجنورد، حتماً از مرکز خرید طلای سفید بازدید کرده و به خرید اقلام مورد نیاز خود بپردازید.

فروشگاه پوشاک ایرانیان

فروشگاه ایرانیان بجنورد واقع در بلوار امام خمینی، بین جهارراه قیام و میدان فردوسی، جنب بانک دی .

فروشگاه ایرانیان، فروشگاهی با شعبات متعدد در بیشتر شهر‌های ایران است که به طور تخصصی به ارایه و عرضه پوشاک متنوع مردانه، زنانه، بچگانه و کیف و کفش می پردازد. علاوه بر این، خرید به صورت انلاین نیز از این فروشگاه امکان پذیر است و  مشتریان می‌توانند، با مراجعه به وب سایت پوشاک ایرانیان از میان صدها جنس متنوع، اقلام مورد نیاز خود را با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی، خریداری کنند.

مجتمع تجاری تفریحی هماگ بجنورد

دومین مورد از مراکز خرید شهر بجنورد که در این لیست قرار می‌گیرد، مرکز خرید هماگ است که می‌توان آن را یکی از جدیدترین و مدرن‌ترین مراکز خرید شهر بجنورد معرفی کرد. آدرس مرکز خرید هماگ در بلوار معلم، میدان آزادگان بجنورد قرار دارد. مجتمع هماگ، علاوه بر این که یک مرکز خرید است، یک مجتمع تفریحی و فرهنگی نیز می‌باشد که امکانات متنوعی اعم از یک شهربازی شش هزار متری، هایپر مارکت بزرگ به مساحت دوازده هزار متر، چند رستوران و فودکورت، یک هتل پنج ستاره، استخر، یک کلینیک فوق تخصصی، آزمایشگاه، داروخانه و … را شامل می‌شود. علاوه بر این، مرکز خرید هماگ از موقعیت مکانی بسیار خوبی نیز برخوردار است. چرا که به مکان‌های مهمی مانند پمپ بنزین، پارک و ساختمان بیمه نزدیک می‌باشد. نکته مهم دیگر در مورد مرکز خرید هماگ، مساحت فوق وسیع ان است که زیر بنای بسیار بزرگی را شامل می‌شود و در آن، تعداد ۸ آسانسور و ۲۰ عدد پله برقی وجود دارد که رفت و آمد در مجتمع را برای افراد سهل و آسان می‌کند. همچنین با وجود پارکینگ ۱۲۰۰ متری این مجتمع، دیگر نگران جای پارک خودروی خود نخواهید بود و می‌توانید با آرامش خیال، ساعات زیادی را در طبقات مختلف این مرکز خرید گذرانده و به خرید و تفریح بپردازید.

مجتمع تجاری پردیس بجنورد

سومین مرکز خرید شهر زیبای بجنورد، مجتمع تجاری پردیس است که در خیابان طالقانی شرقی بجنورد، در میان کوچه‌های مرتضوی و سلطانی قرار دارد. مجتمع تجاری پردیس، یک مجتمع بزرگ سه طبقه است که در هر طبقه‌ی آن یک صنف خاص مشغول به فعالیت هستند. طبقه‌ی اول مخصوص پارچه است و پارچه فروشان زیادی در این طبقه پارچه‌های متنوع و با کیفیتی را عرضه می‌کنند. در واقع این طبقه را می‌توان طبقه مخصوص خیاطان معرفی کرد. طبقه دوم، مخصوص فروش لوازم مربوط به مراسمات عقد و عروسی و سیسمونی نوزاد است. اگر به دنبال وسایل عقد و عروسی و همچنین سیسمونی کودک هستید، این طبقه مخصوص شماست. در طبقه سوم مجتمع تجاری پردیس نیز لوازم سرویس خواب، پتو، لحاف و چند مغازه فروش پوشاک وجود دارد.

شهر بجنورد

مجتمع تجاری ارم بجنـورد

مجتمع تجاری ارم، دیگر مرکز خرید خوب شهر بجنورد است که اگرچه جدید نیست، اما اجناس خوبی در آن به فروش می‌رسند. مجتمع ارم را در واقع می‌توان یکی از اولین و قدیمی‌ترین مراکز خرید شهر بجنورد معرفی کرد که در خیابان طالقانی شرقی، مابین دو کوچه سلطانی و جاجرمی قرار گرفته است. مجتمع ارم، موقعیت مکانی بسیار مناسب و خوبی هم دارد، به این دلیل که به مراکز مهمی مانند درمانگاه شبانه روزی، کتاب فروشی و شهر کتاب، بانک و چند فروشگاه، بسیار نزدیک است. این مرکز خرید را همچنین می‌توان منبع و مرجع خوب طیف گسترده‌ای از پوشاک متنوع زنانه، مردانه، بچه‌گانه و همچنین کیف و کفش و لوازم بهداشتی و آرایشی معرفی کرد. مسافران و اهالی خود شهر بجنورد می‌توانند با مراجعه به این مرکز خرید، اغلب مایحتاج خود را با کیفیت بالا و همچنین قیمتی مناسب، خریداری کنند./۲۰۱۱۹۹

نظرات