با برندهای خوشنام حوزه مهاجرت ایران آشنا شوید

0

هر شخصی بنا به دلیلی می‌تواند قصد مهاجرت به کشور مد نظرش را داشته باشد. امروزه با راحت‌تر شدن فرایند مهاجرت به کمک موسسه مهاجرتی، شاهد افزایش میزان مهاجرت هستیم. اکثر افراد قصد دارند تا ادامه زندگی خود را در کشور‌های اروپایی و آمریکا سپری کنند؛ اما در جریان رسیدن به این هدفشان به خدمات یک تیم متخصص نیاز دارند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به صورت کاربردی به بررسی این جریان بپردازیم.

  موسسه مهاجرتی

مهم‌ترین وظایف موسسه مهاجرتی چیست؟

قبل از آشنایی با برند‌های خوشنام حوزه مهاجرت ایران نیاز است تا با مهم‌ترین وظایف چنین سازمانی در قبال خود آگاه شوید. موسسات مهاجرتی به عنوان مشاوران حقوقی و مهاجرتی، وظایف متعددی را در ارتباط با فرایند مهاجرت به یک کشور جدید دارند. برخی از مهم‌ترین وظایف این موسسات عبارت‌اند از:

  • مشاوره: مشاوره شامل ارائه راهنمایی و پیشنهاد به مشتریان برای انتخاب بهترین گزینه برای مهاجرت و همچنین ارائه اطلاعات در مورد مراحل و فرایند مهاجرت می‌شود.
  • بررسی مدارک: بررسی مدارک مشتریان و ارائه راهنمایی در مورد اصلاح آن‌ها تا با الزامات قانونی کشور مورد نظر سازگار شوند.
  • اخذ ویزا و پذیرش: اخذ ویزا و پذیرش مشتریان در کشور مورد نظر، از جمله وظایف مهم یک موسسه مهاجرتی است. این مورد شامل تهیه مستندات لازم، تدوین پرونده مهاجرتی، ارائه خدمات پشتیبانی و مدیریت مراحل پذیرش می‌شود.
  • تدوین اطلاعات مهاجرتی: ارائه اطلاعات مهاجرتی نظیر آشنایی با قوانین کشور مقصد، هزینه‌های مهاجرت و … به مشتریان به منظور بهبود فرصت‌های مهاجرتی، از دیگر وظایف مهم موسسات مهاجرتی است.
  • ارائه خدمات پس از فرایند مهاجرت: ارائه خدمات پس از فرایند مهاجرت شامل خدماتی مانند ارائه راهنمایی در رابطه با پیداکردن شغل، پیش‌بردن زندگی روزمره و مواردی از این دست می‌شود.
  • و …

آشنایی با خدماتی که موسسات مهاجرتی ارائه می‌دهند

یک موسسه مهاجرتی بنا به ابعاد و گستردگی فعالیتی که دارد، می‌تواند در زمینه‌های مختلفی به مراجعه‌کنندگان خود خدمات بدهد. برخی از این زمینه‌ها عبارت‌اند از:

  • آموزش زبان
  • مشاوره برای انتخاب کشور هدف به منظور مهاجرت
  • مشاوره حقوقی
  • مشاوره خرید مسکن
  • مشاوره برای انتخاب شغل
  • مشاوره خانوادگی
  • خدمات ترجمه
  • مشاوره امور مالی و مالیاتی
  • خدمات اخذ ویزا و پاسپورت
  • و …

برندهای خوشنام حوزه مهاجرت

بهترین موسسات حوزه مهاجرت ایران کدام‌اند؟

با توجه به تخصصی بودن جریان مـهاجرت نیاز است تا برای کسب بهترین نتیجه‌ها از مهـاجرت خود با بهترین موسسه مـهاجرتی در ارتباط باشید. در ادامه قصد داریم تا به بررسی برخی از بهترین‌های این زمینه در ایران بپردازیم تا شما بر اساس اطلاعاتی که کسب می‌کنید، بهترین گزینه را بر اساس شرایط خود انتخاب کنید. توجه داشته باشید که انتخاب درست در این مرحله در میزان موفقیت مـهاجرت شما تاثیر چشمگیری خواهد داشت.

موسسه هرمس اپلای

یکی از برترین موارد در لیست موسسه مـهاجرتی فعال در ایران که خدمات گسترده‌ای ارائه می‌دهند، موسسه هرمس اپلای است. این موسسه با برخورداری از ۱۲۰ نفر پرسنل مستقیم و غیرمستقیم، دپارتمان‌های مستقل و مختلفی را به منظور ارائه خدمات کامل مـهاجرتی نظیر مشاوره، پری اپلای، اپلای، مشاوره حقوقی و … را در خود جای‌داده است. این مؤسسه از سال ۲۰۱۹، با استفاده از پتانسیل‌هایی که داشته است، موفق به نهایی کردن ۲۸۰ پرونده مـهاجرتی به کشور‌های مختلف در سراسر جهان شده است. هر کدام از این پرونده‌های مهاجرتی در زمینه‌های مختلفی، شامل مهاجرت‌های تحصیلی، سرمایه‌گذاری و … بوده‌اند.

هرمس اپلای

موسسه چاوش جهان سیر

آژانس مـهاجرتی چاوش مهاجر از سال ۱۳۹۳ با تخصص در اخذ ویزای تحصیلی و توریستی برای کشور‌های اروپایی و آمریکا، فعالیت خود را آغاز کرد. تا به حال با بیش از ۴ شعبه در داخل و خارج از کشور، هزاران پرونده موفق را در کارنامه خود به ثبت رسانده است. در کنار این فعالیت‌ها، این موسسه به گرفتن وقت سفارت، ثبت‌نام در قرعه‌کشی لاتاری و برگزاری تور‌های اروپایی نیز می‌پردازد. این مجموعه با همکاری کارشناسان و وکلای مـهاجرتی، با بهره‌گیری از دانش به‌روز در مورد قوانین مـهاجرتی هر کشور، تلاش می‌کند تا متقاضیان در دریافت ویزا‌های توریستی و گردشگری، تحصیلی، کاری، آموزشی و درمانی را یاری کند.

موسسه ویزا لند

موسسه ویزا لند، یکی از زیر شاخه‌های شرکت نهال گشت است که در زمینه اخذ ویزا و پذیرش تحصیلی فعالیت دارد، با ارائه مشاوره آنلاین، تلفنی و حضوری به متقاضیان مـهاجرت کمک می‌کند. نهال گشت، یک شرکت هلدینگ در حوزه گردشگری است که با رویکرد برگزاری و فروش تور‌های ارزان قیمت و لحظه آخری در سطح داخلی، اروپایی و آسیایی، فعالیت دارد. این شرکت، به عنوان یک آژانس هواپیمایی و مسافرتی، تور‌های خود را به صورت ارزان، لوکس، هوایی و زمینی برگزار می‌کند و با راه‌اندازی موسسه مـهاجرتی ویزا لند نیز در زمینه امور مـهاجرتی فعالیت خود را گسترش داده است

ویزا لند

موسسه ویزا ۷۲۴

ویزا ۷۲۴ تحت نظارت و فعالیت آقای شهروز بهرامی، وکیل حقوقی و مشاور مهاجـرت، فعالیت می‌کند. این موسسه راهکار‌های مختلفی را برای کمک به متقاضیان در اخذ اقامت دائم در کانادا ارائه می‌دهد؛ برای مثال از طریق استارتاپ ویزا، ثبت شرکت در کانادا، ویزای کاری، ویزای سرمایه‌گذاری، ویزای کارآفرینی و خوداشتغالی سعی بر دریافت ویزای کانادا برای مشتریان خود دارد. این موسسه با استفاده از پتانسیل همکاران حقوقی و مشاوران متخصص حوزه مهاجرتی که دارد، مشاوره و پشتیبانی حرفه‌ای را به افراد برای مهاجـرت به کانادا ارائه می‌دهد تا متقاضیان بتوانند به راحتی در فرایند پیچیده اخذ ویزای کانادا پیش بروند.

موسسه ادب ویزا

 موسسه ادب ویزا با تمرکز بر ارائه خدمات جامع به دانشجویانی که می‌خواهند در خارج از کشور تحصیل کنند، مجموعه‌ای از خدمات را ارائه می‌دهد؛ این خدمات شامل: مشاوره و راهنمایی حرفه‌ای در فرایند اخذ ویزا، کمک به پذیرش در مؤسسات بین‌المللی آکادمیک و… می‌شود. این مؤسسه متعهد است که با ارائه منابع لازم، دانشجویان را در رسیدن به اهداف تحصیلی خود در خارج از کشور، یاری دهد.

ادب ویزا

موسسه نیلگام سفر

شرکت نیلگام سفر با بیش از ده سال تجربه در زمینه اخذ ویزا، مهاجـرت کاری و پیکاپ پاسپورت، مشغول به کار است؛ علاوه بر این، نیلگام در حوزه برگزاری تور‌های مسافرتی نیز فعالیت دارد.

مزایای استفاده از خدمات بهترین موسسه

جریان مهاجـرت فرایند ساده‌ای نیست و شما با مشکلات متعددی روبه‌رو خواهید شد؛ از این رو بسیار مهم است که دارای یک پشتیبان متخصص و حرفه‌ای در زمینه مهاجـرت باشید تا در هر مرحله از این جریان به شما کمک کند و راه‌حل‌های مختلف را در دسترس شما قرار دهد. یک موسسه مهاجرتی خوب در این شرایط نیاز اصلی شماست. انتخاب بهترین موسسه مهاجرتی مزایایی به همراه دارد که برخی از آن‌ها عبارت است از:

  • سریع‌تر پیش رفتن کار‌ها
  • کم‌ترشدن مراحل پیگیری توسط شما
  • افزایش شانس موفقیت پرونده مهاجرتی شما
  • کاهش هزینه‌های سفر
  • و …

برای مهاجرت آسان، بهترین را انتخاب کنید

در این مطلب شما با برخی از برند‌های خوشنام حوزه مهاجرت ایران آشنا شدید؛ به غیر از این مورد، به بررسی خدمات شرکت‌های مختلف فعال در این زمینه نیز اشاره کردیم و با گستردگی دامنه فعالیت‌هایشان نیز آشنا شدیم. می‌توانید به منظور استفاده از خدمات بهترین شرکت به بررسی بیشتر رزومه و اطلاعات این شرکت‌ها بپردازید و بر اساس اطلاعاتی که به دست می‌آورید، اقدام به عقد قرارداد مهاجرت کنید.

بررسی ما به این سایت ها ختم شد ولی قاعدتا موسسات خوب زیادی در کشور هستند که در اینجا به چند نمونه اشاره شد./۴۹۸۱۵۲

نظرات