بیوگرافی کاوه کاویان بازیگر نقش امیرحسین در فیلم مجردها کیست +عکس

0

بیوگرافی کاوه کاویان بازیگر سینما و تلویزیون

کاوه کاویان، بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. کاوه کاویان در آثاری مانند فیلم سینمایی «بوتیک»،فیلم مجردها و سریال تلویزیونی «کتابفروشی هدهد» فعالیت داشته است. در ادامه به معرفی بیشتر کاوه کاویان می پردازیم.

بیوگرافی کاوه‌ کاویان بازیگر نقش امیرحسین در فیلم مجردها کیست

بیوگرافی کاوه‌ کاویان

کاوه‌ کاویان بازیگر سینما و تلویزیون متولد دهه پنجاه بوده و در سریال کتابفروشی هدهد، فیلم بوتیک و فیلم مجردها بازی کرده است.

سوابق بازیگری

کاوه‌ کاویان در سال ۱۳۸۲ وارد دنیای بازیگری حرفه ای شد و با حضور در فیلم برگ برنده به کارگردانی سیروس الوند اولین گام خوود را برداشت گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال کتابفروشی هدهد، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای کاوه کاویان محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون فریبرز عرب‌نیا، باران کوثری، آتیلا پسیانی و مهرانه مهین‌ترابی را تجربه کرد.

همچنین ببینید:

بیوگرافی عرفانه سرای سرور بازیگر و سوابق و حواشی و عکس +اینستاگرام

بیوگرافی ستاره دختر معین ؛ همسرش و ازدواج و تصاویر و عکس

کاوه‌کاویان در آثاری مانند فیلم سینمایی «بوتیک»، فیلم مجرد‌ها و سریال تلویزیونی «کتابفروشی هدهد» فعالیت داشته است.

او نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۸۲ در فیلم برگ برنده به کارگردانی سیروس الوند بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال کتابفروشی هدهد، بیشتر نبود، اما تجربه خوبی برای کاوه کاویان محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون فریبرز عرب‌نیا، باران کوثری، آتیلا پسیانی و مهرانه مهین‌ترابی را تجربه کرد.

بیوگرافی کاوه‌ کاویان بازیگر

در سال ۱۳۸۲ وارد دنیای بازیگری حرفه ای شد و با حضور در فیلم برگ برنده به کارگردانی سیروس الوند اولین گام خوود را برداشت گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال کتابفروشی هدهد، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای کاوه کاویان محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون فریبرز عرب‌نیا، باران کوثری، آتیلا پسیانی و مهرانه مهین‌ترابی را تجربه کرد.

او در سال ۱۳۸۵ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۲ فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم کاوه کاویان در این سال، بازیگری در فیلم ارتفاع ۶/۴۵ به کارگردانی سیامک شایقی و سریال کتابفروشی هدهد به کارگردانی مرضیه برومند محسوب می‌شود.

 

بیوگرافی کاوه‌ کاویان بازیگر نقش امیرحسین در فیلم مجردها کیست

وی ادامه داد: فیلمنامه اولیه “چهره به چهره” را دوست داشتم. در آن نسخه نقش من بیشتر بود اما در زمان ساخت تغییراتی در فیلمنامه ایجاد و به نوعی نقش پارسا کمتر شد. وقتی فیلمنامه را خواندم متوجه شدم که این نقش قابلیت این را دارد که هر سکانس آن را با یک حس متفاوت بازی کرد. در هر صحنه سعی کردم با کاراکترهای مختلف، بازی متفاوتی ارائه کنم.

کاوه‌ کاویان کیست

کاویان درباره بازی در کنار جمشید هاشم‌پور در این فیلم گفت: سعی کردم رابطه بین یک کاراگاه و دستیارش در این فیلم کلیشه نشود. خیلی سعی کردیم این موضوع که اصولا دستیار یک کاراگاه به نوعی کندتر از اوست و همیشه در بیشتر فیلم‌ها اینگونه دیده می‌شود، نداشته باشیم.

بیوگرافی کاوه‌ کاویان

وی افزود: برای رسیدن به این رابطه ما تحقیقات زیادی کردیم. چند جلسه به پلیس آگاهی رفتیم و آموزش‌هایی دیدیم. به نوعی در این جلسات سعی کردیم از نوع برخورد و رفتار این افراد در آگاهی الهام بگیریم. البته من معتقدم “چهره به چهره” با فیلم‌های پلیسی دیگر متفاوت است. به نوعی صحنه‌های اکشن ندارد و اتفاق‌ها بیشتر تصادفی شکل می‌گیرد.

بازی در فیلم چهره به چهره

این بازیگر درباره حضور خود در فیلم “چهره به چهره” علی ژکان گفت: زمانی که بازی در این فیلم به من پیشنهاد شد فکر کردم با کارهای که قبلا در سینما داشتم، متفاوت است. شخصیت پردازی پلیس و یا کارگاه داستان در این فیلم به شکلی بود که پلیس در انتهای آن به طور کامل موفق نمی‌شود به همین دلیل این موضوع باعث شد بازی در این شخصیت برایم جالب باشد.

کاوه کاویان توانست با بازی در سریال کتابفروشی هدهد تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر افسانه چهره‌آزاد، امیرحسین صدیق، علیرضا اوسیوند و راضیه برومند بر تجارب او افزود.

کاویان علاوه‌ بر سریال کتابفروشی هدهد، سال ۱۳۸۲ در فیلم بوتیک نیز بازی کرده است.

کاوه کاویان این‌بار با حمید نعمت‌الله یعنی کارگردان فیلم بوتیک و هنرمندانی چون محمدرضا گلزار، گلشیفته فراهانی، رضا رویگری و حامد بهداد همکاری داشت.

در این سال‌ها کاوه کاویان با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران آتیلا پسیانی با ۲ مرتبه، افسانه چهره‌ آزاد با ۲ مرتبه و مهرانه مهین‌ترابی با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با کاوه کاویان داشته‌اند.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی کاوه‌کاویان آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است.

کاوه‌کاویان را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که ۸۵% آثار وی سینمایی و ۱۵% آثارش تلویزیونی است.

در واقع کاوه کاویان از مجموع ۷ اثری که در کارنامه دارد، در ۶ اثر در سینما با نام‌های فیلم چهره به چهره، فیلم ارتفاع ۶/۴۵، فیلم خانه روشن، فیلم مجردها، فیلم برگ برنده و فیلم بوتیک به ایفای نقش پرداخته و در ۱ اثر در تلویزیون با نام سریال کتابفروشی هدهد بازی کرده است.

آثار کاوه کاویان:

در بیوگرافی کاوه کاویان آثار مهمی وجود دارد.

اگر می‌خواهید با بیوگرافی کاوه کاویان و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار کاوه کاویان در منظوم سر بزنید.

همه ۷ اثر مهم کاوه کاویان در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده‌‌‌‌‌ است.

امتیازی که هر یک از آثار کاوه کاویان در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌ اند.

نظرات