بیوگرافی عرفانه سرای سرور بازیگر و سوابق و حواشی و عکس +اینستاگرام

0

بیوگرافی عرفانه سرای سرور بازیگر کیست و سوابق و حواشی و جنجال هابا عکس و پیج اینستاگرام او را در این صفحه ببینید.

بیوگرافی عرفانه سرای سرور بازیگر و سوابق و حواشی و عکس همسرش +اینستاگرام

بیوگرافی عارفه سرای سرور

عرفانه سرای سرور بازیگر متولد ۹ فروردین ۱۳۷۸ در تهران است او از سن ه سالگی با تست بازیگری وارد این حرفه شد و با فیلم هدیه ای برای شب عید به کارگردانی وحید نیکخواه آزاد اولین تجربه حرفه ای خود را در بازیگری کسب کرد.

بیوگرافی

عرفانه سادات سرای سرور متولد ۹ فروردین ۱۳۷۸ در تهران است

او میگوید من در سن ۶ سالگی توسط حیدر نجفی به آقای وحید نیکخواه آزاد معرفی شدم و از من تست گرفتن و قبول شدم

بیوگرافی عرفانه سرای سرور بازیگر

سوابق

اولین کار من تله فیلم هدیه ای برای شب عید به کارگردانی وحید نیکخواه آزاد بوده است.

چند تا از کارهاتون رو نام ببرید؟ سینمایی فرزند خوانده به کارگردانی وحید نیکخواه آزاد.تله فیلم هدیه ای برای شب عید به کارگردانی وحید نیکخواه آزاد.سریال جاودانگی به کارگردانی اکبر منصور فلاح و قاسم جعفری. تاتر نور و نی به کارگردانی سید جواد هاشمی.نوشتن دو فیلمنامه بلند و چند فیلمنامه کوتاه به نام های پنجره.عینک.ثانیه.و……. و در فیلم کوتاه مادرانه به کارگردانی نوید نیکخواه آزاد به عنوان مدیر صحنه حضور داشتم

بیوگرافی عرفانه سرای سرور بازیگر و سوابق و حواشی و عکس +اینستاگرام

اولین کار وی تله فیلم هدیه ای برای شب عید بود سپس بعد از آن در سریال جاودانگی ساخته قاسم جعفری ایفا نقش کرد و در آن نقش هدی دختر شهید تندگویان را داشت بعد از آن در سینمایی فرزند خوانده کاری از وحید نیک خواه آزاد ایفا نقش کرد که فیلم فرزند خوانده به بیست و ششمین جشنواره کودک و نوجوان رفت.

عکس عرفانه سرای سرور بازیگر
وی در تاتر نور ونی کاری از سید جواد هاشمی در نقش فاطمه زهرا(س)ایفا نقش کرد عرفانه از اول راهنمایی در هنرستان موسیقی دختران واقع در خیابان استاد شهریار درس میخواند و ساز تخصصی وی قانون است که زیر نظر استاد بزرگوار سرکار خانوم ملیحه سعیدی این ساز را میاموزد.

بیوگرافی عرفانه سرای سرور بازیگر
شروع دکلمه

عرفانه در سن ۹سالگی به خاطر دکلمه خوانی زیبایش از آموزش و پرورش صاحب لوح تقدیر بهترین دکلمه خوان منطقه را گرفت او میگوید بین موسیقی و بازیگری نمیتوانم یکی را انتخاب کنم زیرا هردو برای من ارزششان به یک میزان است او نقش هدی را در سریال جاودانگی از همه کار هایش بیشتر دوست دارد زیرا میگوید این نقش به زندگی واقعی خودم خیلی شباهت داشت او در حال حاضر در حال نوشتن داستان بلندی به نام دیوار به دیوار است.

نظرات