جدیدترین مدل دسته گل عروس ۲۰۱۹ – ۱۳۹۸

0

مدل دسته گل عروس ۲۰۱۹ – ۱۳۹۸

دسته گل عروس اکسسوار ثابت شب و روز عروسی است. در عکس آتلیه یا زمان ورود عروس خانم به مجلس عروس دسـته گل عروس همیشه خودنمایی می کند.

دسته گل عروس

 

دسته گل عروس

خاص ترین مدل دسته گل عروس

دسته گل عروس

 

دسته گل عروس

اگر می خواهید جلوی لباس شما خیلی به چشم بیاید مدل دسـته گل عروس کوچکی انتخاب کنید، اگر قسمت دامن لباس شما ساده است مدلی انتخاب کنید که گل هایی به صورت آویزان وآبشاری داشته باشد.سعی کنید دسته گل های فصل را انتخاب کنید. گل های فصل ، نه تنها تازه تر و ارزان تر هستند ، بلکه با محیط و آب و هوا نیز سازگاری بیشتری دارند. مدل دسته گل رُز در فصل تابستان، گل های لاله و نرگس در فصل بهار ، زنبق در فصل پاییز و نیلوفر در فصل زمستان بسیار مناسب هستند

دسته گل عروس

 

دسته گل عروس

 

دسته گل عروس

 

دسته گل عروس

گل های مقاوم را انتخاب کنید. گل هایی را برای دسته گل عروس انتخاب کنید که به آسانی پژمرده نشوند و بتوانند ساعتها بدون آب تر و تازه باقی بمانند . بعنوان مثال رزهای هلندی ، لیلیوم های هلندی ، ارکیده و آفتابگردان گزینه های مناسبی هستند. بهتر است در این مورد با گل فروش ها مشورت کنید. بهتر است در مورد معانی گل ها نیز کمی تحقیق کنید. برای مثال یاسمن نماد خوشی و لذت و ارکیده نماد عشق است. بنابراین در انتخاب مدل دسته گل عروس باید نهایت دقت و سلیقه را إعمال کرد

دسته گل عروس

 

دسته گل عروس

 

دسته گل عروس

 

دسته گل عروس

مدل دسته گل عروس می تواند یک مجموع گل ساده با یک نوع گل باشد و یا در تزئین آن از ترکیب چندین گل با رنگ های مختلف استفاده شده باشد. به هر حال بهتر است برای انتخاب نوع گلهایی که قصد دارید در دسـته گل عروس خود استفاده کنید، خوب فکر کنید، چرا که یکی از ماندگارترین خاطرات شما را تشکیل می دهد. هیچ مدلی به اندازه دسته گل رز طرفدار ندارد.

گل، خود به تنهایی سمبل هزاران معنی و مفهوم خاص است و دسـته گل عروس می‌تواند به تمام این دوران یک حس زیبا بدهد و این ساعات را برای شما خاطره‌انگیز کند.

دسته گل عروس

 

دسته گل عروس

 

دسته گل عروس

 

دسته گل عروس

به قد و قامت خود توجه کنید، دسته گل به قد شما وابستگی زیادی دارد. اگر از قد شما کوتاه است و یا جثه کوچکی دارید، از دسته گل عروس کوچکتر استفاده کنید. این به آن معنا نیست که زیبایی دسته گل عروس باید کم شود . زیبایی و جذابیت مربوط به طرحی که انتخاب می کنید و سازنده آن است.

اگر قد بلندی دارید و البته به صورت خاص جثه بزرگی دارید، حتما از دستـه گل عروس بزرگتر استفاده کنید. برای جثه بزرگ دسته گل های بزرگ مناسب تر است و برای همخوانی با قد بلند از دسـته گل عروس که دنباله دار است و کشیدگی انتهایی دارد، شکیل تر می باشد. این مدل دسته گل قد شما را بیشتر به نمایش می گذارد

دسته گل عروس

 

دسته گل عروس

رنگ دسته گل را با توجه به رنگ پوست و آرایش خود انتخاب کنید، به این معنا که اگر پوستی روشن دارید نباید از دسـته گل عروس خیلی تیره استفاده کنید؛ رنگ پریده تر دیده می شوید و برعکس. به تم آرایشی که برای شما در نظر گرفته می شود، توجه کنید.رنگی مکمل آن انتخاب کنید. مثلا برای تم رنگ صورتی دسـته گل عروس صورتی تیره برای هماهنگی مناسب است.

دسته گل عروس

 

دسته گل عروس

نظرات