انواع جدیدترین مدل های لباس عروس پرنسسی بدون آستین شیک ۱۴۰۱

0

لباس عروس پرنسسی ۱۴۰۱ : یکی از مدل لباس عروس جدید کلاسیک است که بالا تنه آن کاملا اندازه و دامن آن تا روی زمین می آید. این لباس مختص عروس خانم های است که دوست دارند به ملکه مراسم عروسی خود تبدیل شوند. مدلهای جدید لباس عروس پرنسسی ۲۰۲۲ – ۱۴۰۱ را در حرف تازه به همراه راهنمای خرید آن برای شما قرار داده ایم. همراه ما باشید.

لباس عروس پرنسسی بدون آستین

راهنمای خرید

لباس عروسس پرنسسی یا اسکارلت یکی از کلاسیک‌ترین انواع لباس عروس است. بسیاری از عروس خانم‌ها به این مدل لباس علاقه زیادی دارند؛حتما شما هم برای اولین‌بار این لباس‌های زیبا و فانتزی را در تن شخصیت‌های کارتون‌های والت دیزنی دیده‌اید؛ حالا همین سبک پوشش تبدیل به یکی از مدل‌های محبوب لباس عروس در دنیای واقعی شده است. البته با نگاهی به انواع لباس عروس پرنسسی جدید، می‌توانید تفاوت‌های عمده‌ای را با سبک‌های کارتونی و قدیمی‌تر آن بیابید. در واقع امروزه این مدل‌های کلاسیک نیز، تحت تاثیر سبک‌های مدرن قرار گرفته و در بسیاری از مدل‌ها، جزئیات متفاوتی را در آنها مشاهده خواهید کرد.

لباس عروس پفی

این مدل لباس عروس معمولا با تورهای بلند و دنباله دار هماهنگ بوده و زیبایی خاصی به وجود می آورد. مدل بالاتنه آن می تواند با آستین های تا سرشانه یا مدل رکابی همراه باشد. در مدل لباس عروس پرنسسی بدون آستین نیز استفاده از موهای شینیون شده یا کاملا باز، به هر صورت عالی خواهد بود. لباس عروس های بدون آستین دارای این امتیاز هستند که هر مدل مویی با آن ها سازگاری دارد و از این جهت در انتخاب های محدوده شده قرار نمی گیرید. این سبک از لباس عروس همیشه با مد روز مطابقت داشته و هرگز نمی توانیم بگوییم که چنین مدل لباس های عروس از مد افتاده اند.

** همچپنین ببینید: مدل لباس عروس پوشیده جدید برای مراسم های مختلط **

لباس عروس شاین دار و براق

یقه دکلته یکی از بهترین و زیباترین یقه های مورد علاقه عروس خانم ها است. این مدل یقه ضمن آن که کمی آستین روی بازوها دارد، فرمی عالی از لباس عروس را نشان داده و زیبایی خاصی به وجود می آورد. این مدل لباس عروس برای افرادی که قدی کوتاه تر دارند، بیشتر مناسب است و در چنین مدل اندامی، نمایی قابل توجه خواهد داشت. مدل موی مناسب لباس عروس دکلته با دامن پف دار پرنسسی، می تواند شینیون عروس بوده و به این صورت زیبایی یقه این لباس بیشتر مشخص گردد. با لباس عروس یقه دکلته، گردن بندهای پهن زیبایی زیادی خواهند داشت.

انواع جدیدترین مدل های لباس عروس پرنسسی بدون آستین شیک و با کلاس ۱۴۰۱

لباس عروس یقه قایقی

مدتی است که لباس عروس های رنگی مد شده و برخی از عروس خانم ها ترجیح می دهند که با انتخاب لباس عروس پرنسسی رنگی، در شب عروسی خود متفاوت باشند. رنگ های صورتی روشن، یاسی، لیمویی و سایر رنگ های ملایم برای لباس عروس ها عالی به نظر می رسند. شما می توانید با انتخاب لباس عروس پرنسسی رنگی، در شب عروسی خود متفاوت از تمام عروس ها بوده و سبکی خاص را دنبال نمایید. البته این سنت شکنی باید با سبک آرایش خاصی نیز همراه بوده و مدل آرایش مو در آن نیز با دقت و ظرافت انتخاب شود. به یاد داشته باشید که تنها فرصت شما برای پوشیدن پیراهن سپید عروسی، در چنین شبی است و شاید بهتر باشد لباس عروس های رنگی را برای مراسمی چون نامزدی اختصاص داده و در شب عروسی خود همان لباس سنتی عروسی سپید رنگ را به تن کنید.

مدل جدید لباس عروس

لباس عروس آستین دار

قیمت لباس عروس 2022

لباس عقد

جنس لباس عروس

لباس عروس دنباله دار

همراه ما باشید

نظرات