بازیگر نقش حامد در سریال دنیای شیرین دریا کیست +‌بیوگرافی و عکس بزرگسالی

0

بازیگر نقش حامد در سریال دنیای شیرین دریا کیست +‌بیوگرافی و عکس بزرگسالی

حمزه شیرعلیپور بازیگر نقش حامد در سریال دنیای شیرین دریا میباشد. او هم اکنون در عرصه بازیگری فعالیتی ندارد و به شغل دیگری مشغول است. او متولد دهه ۱۳۶۰ در گیلان است از سال ۱۳۷۷ و از کودکی وارد بازیگری شده و تنها در سریال دنیای شیرین دریا بازی کرده است و پس آن در هیچ فیلم و سریالی ایفای نقش نکرده است از همان زمان از بازیگری کناره گیری کرده و هم اینک خبر جدیدی از او و زندگی شخصی اش در دست نیست

بازیگر نقش حامد در سریال دنیای شیرین دریا

حمزه شیر علیپور بازیگر نقش حامد در سریال دنیای شیرین دریا است. دنیای شیرین دریا نام یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی بهروز بقایی محصول سال ۱۳۷۷ است. حمزه شیرعلی پور متولد دهه ۱۳۶۰ در گیلان بازیگر نقش حامد در سریال دنیای شیرین دریا است. از سال ۱۳۷۷ وارد بازیگری شده و تنها در سریال دنیای شیرین دریا بازی کرده است. بیوگرافی حمزه شیر علیپور بازیگر نقش حامد در سریال دنیای شیرین دریا را برای شما آماده کرده ایم. با ما در ادامه همراه باشید.

عکس بزرگسالی بازیگر نقش حامد در سریال دنیای شیرین دریا

حمزه شیرعلیپور متولد ۱۳۶۷ در تهران بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است. در سال ۱۳۷۷ پا به عرصه بازیگری گذاشت و در سریال دنیای شیرین دریا به ایفای نقش پرداخت سریالی که توسط منوچهر شمسایی و بهروز بقایی کارگردانی شد و استقبال خیلی خوبی در دهه شصت از این سریال صورت گرفت. حمزه شیرعلیپور بعد از حضور در این سریال در هیچ فیلم و سریالی ایفای نقش نکرده است از همان زمان از بازیگری کناره گیری کرده و هم اینک خبر جدیدی از او و زندگی شخصی اش در دست نیست.

بازیگر نقش حامد در سریال دنیای شیرین دریا کیست بیوگرافی

حمزه شیرعلیپور کیست

حمزه شیرعلیپور متولد ۱۳۶۷ در تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است.

در سال ۱۳۷۷ پا به عرصه بازیگری گذاشت و در سریال دنیای شیرین دریا به ایفای نقش پرداخت سریالی که توسط منوچهر شمسایی و بهروز بقایی کارگردانی شد و استقبال خیلی خوبی در دهه شصت از این سریال صورت گرفت.

حمزه شیرعلیپور بعد از حضور در این سریال در هیچ فیلم و سریالی ایفای نقش نکرده است از همان زمان از بازیگری کناره گیری کرده و هم اینک خبر جدیدی از او و زندگی شخصی اش در دست نیست.

سریال دنیای شیرین دریا یکی از سریالهای ماندگار تلویزیونی بود که در دهه شصت پخش میشد و با درخشش پوپک گلدره همراه بود.

بیوگرافی حمزه شیرعلیپور

حمزه شیر علیپور متولد دهه ۱۳۶۰ در گیلان بازیگر نقش حامد در سریال دنیای شیرین دریا است. از سال ۱۳۷۷ وارد بازیگری شده و تنها در سریال دنیای شیرین دریا بازی کرده است

همچنین ببینید: بیوگرافی مهسا ملاپور بازیگر و همسرش + زندگینامه با عکس های جدید بزرگسالی

بیوگرافی بازیگر نقش حامد در سریال دنیای شیرین دریا

سوابق بازیگری

حمزه شیر علی پور فعالیت خود را از سال ۱۳۷۷ با بازی در سریال دنیای شیرین دریا آغاز کرد. او در ابن مجموعه تلویزیونی نقش برادر دریا به اسم حامد را بازی کرده است و در کنار بازیگران شاخصی همچون مهسا ملاپور ، پوپک گلدره ، فرهاد بشارتی ، مینا نوروزی ، عطیه غبیشاوی ، امیر محمدزاده تجارب خوبی را به دست آورد. اما متاسفانه بنا به دلایلی از بازیگری کناره گیری کرد و در حال حاضر در زمینه دیگری و شغل دیگری به جز سینما و بازیگری فعالیت دارد. بازی خوب و درخشان حمزه شیر علیپور در این سریال مورد توجه قرار گرفت و اگر بازیگری را ادامه می دهد بدون شک الان یکی از بازیگران بزرگ و مشهور ایرانی بود. پس از گذشت سال ها از ساخت دنیای شیرین دریا هنوز بینندگان از او یاد می کنند.

 

گفتنی است، دنیای شیرین در سال ۱۳۷۷ ساخته شد و کارگردانی آن را بهروز بقایی و منوچهر شمسایی بر عهده داشتند و داستانش نیز در هر قسمت از این مجموعه تلویزیونی، دو خانواده (هفت شخصیت ثابت)، هربار با مشکل تازه‌ای درگیر می‌شوند. مطابق معمول، هر بار بچه‌های خانواده مشکلی ایجاد می‌کنند و بزرگترها با هدایت و تدبیر خود، آنرا حل می‌کنند.

بازیگر نقش حامد در سریال دنیای شیرین دریا کیست بیوگرافی و عکس های جدید

بیوگرافی حمزه شیر علیپور بازیگر نقش حامد در سریال دنیای شیرین دریا

نظرات