بیوگرافی مهسا ملاپور بازیگر و همسرش + زندگینامه با عکس های جدید بزرگسالی

0

بیوگرافی مهسا ملاپور بازیگر و همسرش + زندگینامه با عکس های جدید بزرگسالی

زندگی شخصی و بیوگرافی مهسا ملاپور بازیگر و همسرش + زندگی نامه مهسا ملاپور با عکس های جدید اینستاگرام همراه با سوابق خانوادگی و اهل کجاست و پیج اینستاگرام مهسا ملاپور ویکی پدیا تا سوابق بازیگری از شروع تا شهرت تا ازدواج و همسرش با عکس های جدید بزرگسالی بازیگر نقش ساحل در سریال دنیای شیرین دریا را در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید

مهسا ملاپور

بیوگرافی مهسا ملاپور

مهسا ملاپور متولد ۱۹ اردیبهشت ۱۳۶۹ در تهران، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است. او فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی شاخه مکانیک هواپیما است و با بازی در سریال دنیای شیرین دریا در نقش ساحل مشهور شد.

زندگینامه مهسا ملاپور بازیگر

سوابق سال های فعالیت در سینما و تلویزیون

ملاپور از جمله بازیگرانی است که از کودکی وارد عرصه بازیگری شده و از کارهای مطرح این هنرپیشه می توان به سریال دنیای شیرین دریا به کارگردانی بهروز بقایی اشاره کرد.

ملاپور پس از این سریال از بازیگری کناره گرفت و دیگر در هیچ فیلم و سریالی دیده نشد، اما به تازگی با بازی در یک نمایش به صحنه برگشته و قصد دارد که فعالیت های هنری را از سر بگیرد

عکس جدید بزرگسالی مهسا ملاپور بازیگر نقش ساحل در سریال دنیای شیرین دریا

خانم ملاپور زمانی که ۸ سال داشت برای اولین بار در سریال دنیای شیرین دریا به ایفای نقش پرداخت. او در این سریال نقش دختر کوچک خانواده را بازی کرد که اسمش ساحل بود و دختر کنجکاوی بود. نقش خواهر بزرگترش دریا را نیز زنده یاد پوپک گلدره بازی کرده بود.

او توسط منوچهر شمسایی نورپرداز سریال دنیای شیرین دریا برای بازی در این سریال به بهروز بقایی معرفی شد و بعد از تست بازیگری برای نقش ساحل انتخاب شد. نقشی که بسیار عالی بازی کرد و در آن زمان مورد توجه مخاطبان و بینندگان این سریال خاطره انگیز قرار گرفت.

او حالا بزرگ شده و در سن جوانی بسر می برد و تغییر چهره ایشان مخاطبان را شوکه کرده که در عکس زیر چهره جدید و بزرگسالی مهسا ملاپور را ببینید:

ازدواج و همسر مهسا ملاپور کیست

ایشان، مدتی است ازدواج کرده و متاهل می باشد

همسر مهسا ملاپور کیست

«ملاپور» درباره بازگشت به بازیگری گفت: حدود یک سال و نیم است که پیگیری‌ های زیادی کرده‌ ام اما بی‌ نتیجه بوده است و این اتفاق برایم خیلی جالب است که وقتی می‌گویم من همان بازیگر «دنیای شیرین دریا» هستم لبخند می‌ زنند اما برای بازیگری پیشنهادی نمی‌ دهند. نمی‌دانم چرا ما را فراموش کرده‌اند و حتی حالمان را هم نمی‌ پرسند خیلی از کسانی که مثل من در دوران کودکی بازیگر بوده‌اند فراموش شدند

او درباره علت کم کاری خود می گوید: فقط نوروز امسال در سریال «مهر طوبی» چند سکانس بازی داشتم البته بدون دستمزد فقط برای اینکه بتوانم به بازیگری برگردم.

عکس های جدید مهسا ملاپور بازیگر سریال دنیا شیرین دریا

همه عوامل خیلی خوب و مهربان بودند به ویژه پوپک گلدره که مرا در بازیگری راهنمایی می‌کرد. به یاد دارم در یکی از سکانس‌ها به رودخانه افتادم و یکی از دندان های شیری‌ ام افتاد و این برای من خاطره شده است.

بعد از بازی در این سریال کارهای دیگری به من پیشنهاد شد اما به دلیل اینکه در تهران ساکن نبودم، قبول نکردم.

سریال «دنیای شیرین دریا» به کارگردانی «بهروز بقایی» است که در سال ۱۳۷۷ تولید و از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد

مهسا ملاپور بازیگر

بازیگر نقش ساحل سریال دنیا شیرین دریا کجاست؟

او اینروزها بیشتر در فضای مجازی فعالیت می کند و عکس ها و فعالیت های روزمره خود را با فالورهای خود در اینستاگرام به اشتراک می گذارد. او همچنین در یک شرکت وارداتی مشغول به کار است.

پیج اینستاگرام مهسا ملاپور با عکس های جدید

صفحه رسمی وی با نشانی m_mahsa.life در اینستاگرام فعال است.

گالری عکس های مهسا ملاپور

 

 

بیوگرافی مهسا ملاپور

عکس های اینستاگرام مهسا ملاپور

مهسا ملاپور

نظرات