فروش مانتو پاییزه و زمستان با شال چهرک نریمانی

0

برای پوشیدن شال و روسری این اشتباهات را نکنید

گاهی اوقات اتفاق افتاده که حس ‌می‌کنید به اندازه کافی خوش استایل نشده‌اید، اما متوجه ایراد خاصی هم نمی‌شوید. این ایراد می‌تواند به وسیله شال یا روسری انتخابی شما پیش آمده باشد؛ زیرا یک سری نکات مهم را هنگام خرید آن در نظر نگرفته‌اید. در این مطلب همراه ما باشید تا ۷ اشتباه رایج خانم‌ها در پوشیدن شال و روسری را بررسی کنیم که با دانستن آن‌ها می‌توانید استایل زیباتری داشته باشید. شما می‌توانید مدل‌های متفاوتی از انواع شال و روسری را از سایت چهرک نریمانی بخرید. در این سایت علاوه بر مدل‌های متنوعی مدل شال و روسری‌ ، می‌توانید مدل‌های متنوعی از کیف و کفش‌های دستدوز و مانتوهای مزونی را هم سفارش دهید.

 شال و روسری

۷ اشتباه رایج خانم‌ها در پوشیدن شال و روسری

مدل مانتو پاییز زمستان انتخاب بخش‌های تشکیل دهنده یک استایل به شکل مناسب می‌تواند منجر به داشتن استایلی زیبا و چشم نواز شود. شال و روسری یکی از مهم‌ترین بخش‌های تشکیل دهنده استایل به حساب می‌آید که در صورت انتخاب اشتباه می‌تواند تمام تلاش شما را از بین ببرد. توجه نکردن به طرح، جنس و رنگ، عدم توجه به فصل سال، ست نبودن رنگ شال و روسری با رنگ سایر لباس‌ها از رایج‌ترین این اشتباهات هستند.

۱) توجه نکردن به طرح، رنگ و جنس

هر طرح، رنگ و جنس متناسب با یک موقعیت خاص ساخته می‌شود که باید این اصل را رعایت کنید تا هیچ گونه مشکلی مبنی بر عدم هماهنگی با موقعیت نداشته باشید. یکی از رایج‌ترین اشتباهات، استفاده از لباس‌ها و روسری‌های طرح دار در کنار یکدیگر است که ظاهری نامتناسب به وجود می‌آورد.

در انتخاب رنگ روسری و شال باید نترس باشید تا زیبایی ویژه‌ای را برای خود به ارمغان بیاورید. استفاده از تضاد‌های رنگی تاثیر بسیار زیادی در جلوه بیش‌تر ظاهر شما دارد که این تضاد را می‌توانید با استفاده از شال و روسری خود ایجاد کنید. استفاده از یک شال و روسری با رنگ‌های شاد و روشن علاوه بر ایجاد جلوه زیبا می‌تواند باعث افزایش اعتماد به نفس شما هم شود.

۲) توجه نکردن به فصل سال

توجه نکردن به فصل سال یکی دیگر از اشتباهات رایج هنگام انتخاب شال و روسری است که منجر به ایجاد یک ناهماهنگی در استایل می‌شود. به صورت کلی روسری‌های نازک‌تر و سبک‌تر مناسب استفاده برای روز‌های گرم سال و محل کار هستند. این در حالی است که شال و روسری‌های پشمی برای روز‌های سرد سال بهترین گزینه به حساب می‌آیند.

۳) ست نبودن شال یا روسری با لباس‌ها

توجه نکردن به جلوه شال یا روسری هنگام خرید آن‌ها، یکی دیگر از اشتباهات رایجی است که می‌تواند زیبایی یک استایل را از بین ببرد. اگر می‌خواهید لباس‌هایی که به تن دارید، جلوه بیش‌تری داشته باشند بهتر است از شال و روسری با رنگ‌های خنثی استفاده کنید. اما اگر لباس‌های شما معمولی بوده و می‌خواهید که صورت و چهره‌تان جلوه بیش‌تری داشته باشد، رنگ‌های شاد و متضاد گزینه مناسبی هستند.

۴) بی‌توجهی به مدل صورت

مدل های فشن مانتو بلاگر ها فرم صورت تاثیر بسیار زیادی در زیبایی یک فرد داشته و انتخاب درست شال یا روسری متناسب با فرم صورت، چهره شما را زیباتر نشان می‌دهد. با دانستن شکل هندسی صورت، می‌توان مدل‌ها و فرم‌های مناسبی را برای بستن روسری پیدا کرد. از این طریق می‌توان شال و روسری با طرح‌ها و رنگ‌های مناسبی انتخاب کرد که در نهایت منجر به داشتن یک استایل زیبا می‌شود.

مانتو پاییزه

۵) بی توجهی به طرح پارچه روسری یا شال

طرح پارچه یکی از رایج‌ترین اصطلاحات در دنیای شال و روسری است که اهمیت زیادی در انتخاب آن دارد. فرقی نمی‌کند که قصد انتخاب روسری داشته باشید یا شال، در هر صورت یک قانون کلی وجود دارد که پارچه‌های طرح دار و گلدار صورت افراد را تپل‌تر و چاق‌تر نشان می‌دهند. از طرفی دیگر پارچه‌های تک رنگ می‌توانند صورت افراد را باریک‌تر و لاغرتر نشان دهند.

۶) عدم توجه به سایز شال یا روسری و قواره آن

اغلب شال‌ها سایز یکسانی دارند و معمولا با سایزبندی خاصی به فروش نمی‌رسند. به‌گونه‌ای که برخی از آن‌ها بلندتر و بعضی دیگر کوتاه‌تر هستند. طول شال‌ها معمولا تاثیر خاصی در چهره و به دنبال آن استایل شما نخواهند داشت. اما روسری‌ها سایزبندی‌های مختلفی دارند و می‌توانید متناسب با موقعیتی که قصد حضور دارید و مدل لباس‌ها، سایز دلخواه خود را انتخاب کنید.

هر چقدر که قواره روسری بزرگ‌تر و بیش‌تر باشد، استفاده از آن راحت‌تر است. در فصل تابستان ممکن است که نتوانید از روسری با سایز بزرگ استفاده کنید و شما را کلافه کند، بنابراین می‌توانید از مینی اسکارف‌ها کمک بگیرید.

۷) در نظر نداشتن رنگ پوست

توجه نکردن به سردی یا گرمی رنگ پوست یکی دیگر از اشتباهات رایج در انتخاب شال و روسری است. افراد با تن رنگ پوست سرد بهتر است که از رنگ‌های سرد همچون سبز، بنفش، صورتی و… استفاده کنند. اما افرادی با پوست خنثی با خیال راحت و بدون نیاز به حساسیت و خرج دادن وقت می‌توانند هر رنگی را برای استایل‌های خود در نظر داشته باشند.

کسانی که رنگ پوستی با تن گرم دارند باید از رنگ‌های گرم برای شال و روسری‌های خود مثل نارنجی، شتری و قرمز استفاده کنند و با این رنگ‌ها در مجالس بدرخشند. افرادی که دارای پوستی با رنگ برنزه هستند در انتخاب شال و روسری کمی محدودیت دارند و نمی‌توانند از رنگ‌های تیره استفاده کنند. علت عدم استفاده از این رنگ‌ها این است که باعث تیره‌تر نشان داده شدن رنگ پوستشان می‌شود.

شال یا روسری کدام یک را بخریم؟

برای ساخت یک استایل زیبا و مناسب، اولین گام انتخاب میان شال و روسری و تصمیم‌گیری بین این دو بر اساس فرم صورت، استایل و… است. استفاده از شال یا روسری نامناسب علاوه بر خراب کردن استایل، چهره شما را نیز به زیبایی نشان نمی‌دهد. برای انتخاب شال معمولا محدودیتی وجود ندارد و همه آن‌ها با هر فرم صورتی متناسب هستند و به تمامی افراد می‌آیند.

روسری معمولا مناسب افرادی است که فرم صورت گردتری دارند و کسانی که اندکی از جوانی فاصله گرفته‌اند تا ظاهری رسمی‌تر به خود بگیرند. افرادی که دارای بالاتنه برجسته هستند و قصد پوشاندن آن را دارند نیز می‌توانند از روسری‌های قواره بزرگ استفاده کنند.

مهم‌ترین نکات برای خرید شال یا روسری

  • هماهنگ بودن رنگ شال یا روسری با مانتو می‌تواند سبب افزایش جلوه ظاهری فرد شود، از این رو بهتر است که ابتدا مانتو و رنگ آن را انتخاب کنید.
  • اگر رنگ مانتو شما تیره است برای شال یا روسری همان رنگ اما یک یا دو درجه روشن‌تر را انتخاب کنید؛ زیرا استفاده از رنگ‌های خیلی متضاد ترکیب زیبایی را به وجود نمی‌آورند.
  • شال‌های عریض و روسری‌های قواره دار، بهترین انتخاب برای پوشش سر به حساب می‌آیند. البته بهتر است که به ضخامت آن‌ها نیز توجه داشته باشید.
  • هنگام انتخاب شـال یا روسری بهتر است که به نوع بستن آن نیز توجه کنید تا متناسب با طرح انتخابی شما باشد.
  • رنگ پوست یکی از مهم‌ترین پارامتر‌ها هنگام انتخاب است. اگر رنگ پوست روشنی دارید، شال و روسری‌های روشن و شاد انتخاب بسیار مناسبی خواهند بود.
  • در صورتی که بین انتخاب شـال یا روسری دچار شک شده‌اید، توجه به فرم صورت می‌تواند کمک‌کننده باشد. اگر فرم صورت شما گرد است، انتخاب روسری می‌تواند مناسب‌تر باشد.

 مزون مانتو چهرک

شال و روسری یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین بخش‌های تشکیل دهنده استایل به حساب می‌آیند که در صورت انتخاب اشتباه می‌توانند زیبایی تمام استایل را از بین ببرند. معمولا یک سری اشتباهات هنگام انتخاب این آیتم در میان خانم‌ها وجود دارد که سبب می‌شود تا زیبایی‌های استایل به چشم نیایند. عدم توجه به رنگ، طرح، جنس، فصل سال، مدل صورت، رنگ پوست و سایز و قواره شال و روسری از مهم‌ترین آن هاست. هنگام خرید شال و روسری از سایت چهرک نریمانی حتما به تمام نکات گفته شده در این مطلب دقت کنید./۵۸۸۱۶۱

نظرات