با تاریخچه و سبد محصولات رنگ روناس آشنا شوید!

0

به‌احتمال زیاد تابه‌حال نام رنگ روناس به گوشتان خورده است، اما چقدر در مورد این برند و محصولاتش می‌دانید؟ با ما در ادامه همراه باشید تا بیش‌تر با این برند، تاریخچه‌اش و البته محصولاتی که ارائه می‌دهد، آشنا شوید.

 با تاریخچه و سبد محصولات رنگ روناس آشنا شوید | رنگ تهران

کارخانه‌های رنگ‌سازی زیادی در کشور در حال فعالیت هستند، اما از میان همه آن‌ها کم‌تر برندی پیدا می‌شود که تاریخچه بلندی مانند رنگ روناس داشته باشد. این شرکت در سال ۱۳۵۳ تأسیس شد و از آن زمان تا به حالا، پیشرفت بسیار زیادی در زمینه مختلف از جمله تولید رنگ‌های ساختمانی، صنعتی و حتی دریایی داشته است.

جالب است بدانید که این برند، از جمله معدود برندهایی است که در داخل کشور به فناوری تولید انواع رنگ‌ها و پوشش‌های صنایع دریایی دست‌یافته و این موضوع در نوع خود یک مزیت بزرگ به شما می‌رود.

اگر سروکار شما با رنگ و پوشش‌های محافظتی باشد، احتمالاً نام این برند به گوشتان خورده است و شاید هم از محصولاتش استفاده کرده باشید.

در این پروسه ممکن است کنجکاو شوید که بیش‌تر در مورد این برند بدانید و این اتفاق بسیار خوبی است؛ چرا که در ادامه این مطلب قصد داریم به طور کامل این برند را معرفی کنیم. در انتهای مطلب شما از تمام تاریخچه این برند آگاهی خواهید داشت و در ضمن یکی از معروف‌ترین نمایندگی‌های برند روناس هم معرفی می‌شود که می‌توانید برای خرید محصولات این برند به آنجا مراجعه کنید.

بررسی تاریخچه رنگ روناس

۲۶ شهریور سال ۱۳۵۳ روزی بود که مسئولان برند روناس تصمیم بر تأسیس این شرکت گرفتند. پروسه ساختمان‌سازی روناس خیلی زود شروع به کار کرد و در اول آذر ماه همان سال، پروسه ساخت مجموعه‌های تولید ۱ و ۲ از این شرکت شروع شد.

جالب است بدانید که امروزه کارکنان و مدیریت برند روناس، تاریخ اول آذرماه را به‌عنوان روز تولد این برند در نظر می‌گیرند؛ چرا که پروسه ساختمانی رنگ روناس در این روز آغاز شد. متمایز بودن رنگ روناس از همان ابتدای کار کاملاً مشخص بود؛ چرا که با شروع ساخت مجموعه‌های تولیدی ۱ و ۲، به طور هم‌زمان پروژه کاشت درخت‌ها هم شروع شد.

امروزه این شرکت دارای ۱۰۰ هکتار فضای سبز است که در میان آن‌ها فضایی به وسعت ۵ هکتار را تحت عنوان باغ سیب می‌شناسند. قیمت رنگ روناس از همان ابتدای کار بسیار منطقی و مناسب بود و همین موضوع باعث شد تا اولین سفارش آن‌ها در سال ۱۳۵۴ برای کارخانه ماشین‌سازی اراک ثبت شود.

در همین سال برند روناس موفق به گرفتن اولین نمایندگی خود در شهر اراک شد. شرکت رنگ‌سازی روناس روند پیشرفت خود را شروع کرده بود و در سال ۱۳۵۶ در انجمن صنفی تولیدکنندگان رنگ و رزین عضو شد.

جالب است بدانید که این برند در سال ۱۳۶۸ برای اولین‌بار از سمت وزارت صنعت و معدن به‌عنوان واحد نمونه رنگ‌سازی در کشور انتخاب شد.

بررسی تاریخچه رنگ روناس | رنگ تهران

ارتقا فنی و تولید محصولات جدید

این پروسه از سال ۱۳۷۱ با تأسیس واحد تولید پوشش‌های حفاظتی شروع شد. پس از آن برند روناس واحد خدمات پس از فروش مستقل خود را برای بهبود در خدمت‌رسانی تأسیس کرد. این روند همچنان ادامه داشت تا سال ۱۳۷۴ که واحد رزین سازی برند روناس شروع به کار کرد.

سبد محصولات رنگ روناس تا اینجا بسیار گسترده‌تر از روزهای اول شده بود و به همین دلیل مدیران این شرکت تصمیم گرفتند، واحد تحقیقات و توسعه مجزای برای بهبود محصولات این برند تأسیس کنند.

به‌طورکلی شرکت تولید رنگ روناس، یکی از فعال‌ترین شرکت‌ها در زمینه تولید و عرضه انواع رنگ‌ها و پوشش‌های حفاظتی است که هنوز هم روند روبه‌رشدی دارد. در ادامه هم می‌توانید موفقیت‌ها و تأسیس بخش‌های جدید این شرکت را به ترتیب سال مشاهده کنید.

  • سال ۱۳۷۶: تأسیس واحد قوطی سازی
  • سال ۱۳۷۸: دریافت چندین گواهینامه کیفیت محصول از شرکت GL آلمان
  • سال ۱۳۷۸: ورود به بخش دریایی و فراساحلی
  • سال  ۱۳۷۹: دریافت جایزه و نشان «صنعت سبز» توسط برند روناس
  • سال ۱۳۸۳: اجرای سیستم مدیریت کیفیت ایزو ۹۰۰۱
  • سال ۱۳۸۶: انتخاب به‌عنوان واحد نمونه صنعتی ملی
  • سال ۱۳۸۹: تولید پوشش ضدخره
  • سال ۱۳۹۰: توسعه پروژه تولیدی پوشش‌های حفاظتی و دریایی
  • سال ۱۳۹۱: تأسیس واحد تولید لوازم بسته‌بندی پلاستیک

سبد محصولات رنگ روناس شامل چه محصولاتی است؟

در گام بعدی و پس از آشنایی با تاریخچه این برند، می‌خواهیم به سراغ معرفی سبد محصولات این برند برویم که به‌طورکلی شامل ۴ دسته کلی از محصولات می‌شود:

۱ .     رنگ‌های ساختمانی و تزئینی

یکی از پرفروش‌ترین و مهم‌ترین محصولات رنگ روناس، رنگ‌های ساختمانی و تزئینی هستند که این روزها بسیار پرکاربرد هستند. سبد محصولات رنگ روناس در این زمینه شامل انواع رنگ‌های براق و مات آلکیدی، سیلرهای سمباده خور، پوشش‌های رزین بر پایه رزین الکید، آسترهای بر پایه رزین آلکید و اکسید آهن و بسیار از محصولات دیگر است.

جالب است بدانید که رنگ‌های ساختمانی و تزئینی تولید شده در شرکت رنگ‌سازی روناس، تا حد زیادی از مواد دوستدار محیط‌زیست تولید می‌شوند تا کم‌ترین آسیب را به محیط‌زیست وارد کنند.

۲ .      پوشش‌های صنعتی و حفاظتی

دسته دیگری از محصولات رنگ روناس، پوشش‌های صنعتی و حفاظتی هستند که این روزها کار صنایع بزرگ و سنگین را برای خرید این پوشش‌ها بسیار راحت کرده‌اند. دلیل این موضوع هم واضح است؛ چرا دیگر نیاز نیست خریداران برای تهیه این محصولات به سراغ برندهای خارجی بروند.

این دسته از محصولات روناس شامل محصولاتی مانند انواع آسترها، ضدزنگ‌ها، رنگ‌های کوره‌ای، رنگ پلی اورتان و دیگر پوشش‌ها می‌شود. این بخش از سبد محصولات برند روناس به طور کامل نیازهای صنایع بزرگ و کوچک را در داخل و البته خارج ایران برطرف می‌کند و یکی از کامل‌ترین سبدهای محصولات در میان دیگر برندها است. شما میتوانید برای استعلام قیمت رنگ پلی اورتان با رنگ تهران در تماس باشید.

۳ .     پوشش‌های دریایی و فراساحلی

کم‌تر برندی در داخل کشور وجود دارد که توان رقابت در زمینه تولید پوشش‌های دریایی و فراساحلی با رنگ روناس داشته باشد. این برند چندین سال تحقیق و پژوهش در این زمینه را در تولید رنگ‌ها و پوشش‌هایی به کار برده است که می‌توانند در صنایع فراساحلی به طور مؤثری کارآمد باشند.

این بخش از سبد محصولات رنگ روناس هم شامل انواع آسترها، پوشش‌های ضدخزه، پوشش‌های اپوکسی یا وینیلی و بسیاری از محصولات دیگر است. به کمک این محصولات رنگ‌کردن کشتی‌های بزرگ و دکل‌های نفتی دیگر نیاز به خرید رنگ از خارج کشور ندارد و رنگ روناس می‌تواند به‌خوبی تمامی نیازهای موجود در این زمینه را برطرف کند.

۴ .      سیستم‌های پوششی

یکی دیگر از دسته‌بندی‌های مهم در سبد محصولات رنگ روناس، سیستم‌های پوششی متنوعی است که توسط این برند تولید می‌شوند. برای مثال این برند سامانه پوششی برای مخازن آب بتنی یا مخازن سوخت تولید می‌کند که در داخل کشور کم‌نظیر هستند.

رنگ تهران؛ نمایندگی فروش رنگ روناس | رنگ تهران

رنگ تهران؛ نمایندگی فروش رنگ روناس

باتوجه‌به توضیحاتی که تا اینجا داده شد، احتمالاً کنجکاو هستید بدانید محصولات رنگ روناس را کجا می‌توانید پیدا کنید؟

رنگ روناس این روزها نمایندگی‌های بسیاری دارد که یکی از معروف‌ترین و معتبرترینشان، فروشگاه رنگ تهران است. این فروشگاه تنوع خوبی از محصولات رنگ روناس را برای مشتریان عرضه می‌کند و همچنین پاسخگویی خوبی برای مشاوره و پاسخ به سؤالات احتمالی دارد.

تمام تلاش‌های شرکت پخش رنگ تهران برای این است که شما مشتریان به‌راحتی بتوانید به تنوع بی‌نظیری از محصولات پوششی و رنگ‌های مختلف دسترسی داشته باشید.

اگر برای خرید سری به شرکت پخش رنگ تهران بزنید، می‌توانید بیش‌تر محصولات پرکاربرد رنگ روناس را با قیمت‌های بسیار مناسب پیدا کنید. رنگ تهران به‌عنوان نمایندگی رنگ روناس محصولات زیر را عرضه می‌کند:

  • انواع آسترهای معمولی
  • انواع آسترهای ضدزنگ
  • زینک ریچ اپوکسی پلی‌آمید

همان‌طور که اشاره کردیم، شرکت پخش رنگ تهران محصولات متنوعی از برندهای متفاوت را عرضه می‌کند که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. در این مطلب در مورد رنگ روناس صحبت کردیم و حالا شما با تاریخچه و سبد محصولات این برند آشنا هستید. شما همچنین میتوانید برای خرید رنگ از برندهای دیگر هم با رنگ تهران در ارتباط باشید.

نظرات