آموزش کامل ثبت نام بهمن موتور طرح مادران مهر ۱۴۰۲ +‌فروش فوق العاده

0

آموزش کامل ثبت نام بهمن موتور طرح مادران مهر ۱۴۰۲ +‌فروش فوق العاده و فوری

فروش فوق العاده بهمن موتور طرح مادران از اول مهر ۱۴۰۲

فروش فوق العاده پنج محصول در دستورکار بهمن موتور قرار گرفت. این خودروساز خصوصی این طرح فروش فوق العاده خود را از اول مهر تا ۹ مهر ۱۴۰۲ در دسترس مشتریان قرار خواهد داد.
بهمن موتور قصد دارد اولین فروش فوق العاده خارج از سامانه یکپارچه را نهایی کند. آن طور که شنیده می شود این خودروساز خصوصی پنج محصول خود شامل دیگنیتی پرایم، دیگنیتی پرستیژ، فیدلیتی پرایم تیپ ۱، فیدلیتی پرایم تیپ ۲ و ریسپکت پرایم را در دسترس مشتریان قرار دهد.

این طرح فروش فوق العاده بدون سود انصراف برگزار خواهد شد. اما چنانچه خودروساز در تحویل محصولات فروخته شده تاخیر کند، سود سه درصدی ماهانه (۳۶ درصد سالیانه) از سوی خودروساز به خریداران پرداخت می شود. مدیران بهمن موتور تعهد داده اند که خودروهای فروخته شده را تا هفته سوم آذر ۱۴۰۲ به خریداران تحویل دهند. مدل خودروهای حاضر در این طرح فروش فوق العاده ۱۴۰۲ خواهد بود.

 تکذیب فروش فوق العاده بهمن موتور ویژه مهر ماه

در پی انتشار خبر فروش فوق‌العاده ۵ محصول گروه بهمن از طریق سایت فروش اینترنتی و خارج از سامانه جامع یکپارچه، به اطلاع می رساند گروه بهمن موتور هیچ گونه فروشی خارج از سامانه یکپارچه نداشته و بخشنامه منتشر شده مربوط به تکمیل وجه حواله داران مرحله اول سامانه جامع یکپارچه با موعد تحویل مهر ماه ۱۴۰۲ می باشد.

درباره ثبت نام بهمن موتور طرح مادران خرداد ۱۴۰۲ هنوز اطلاعیه جدیدی صادر نشده است. بیشتر مادران به دنبال زمان ثبت نام بهمن موتور طرح مادران خرداد ۱۴۰۲ و فروش فوری طرح تشویق مادران هستند. هنوز بهمن خودرو برای طرح مادران در خرداد ماه ۱۴۰۲ طرحی را در نظر نگرفته ، اما خودروهای دیگری را از ۲ خرداد برای فروی فوری عرضه کرده است. در صورت اطلاعیه جدید برای خرداد ۱۴۰۲ در همین بخش خبری به اطلاع شما می رسانیم. در همین جا گذاشته خواهد شد.

ثبت نام بهمن موتور طرح مادران خرداد ۱۴۰۲ +‌فروش فوق العاده و فوری

*بیشتر مادران به دنبال ثبت نام بهمن موتور طرح مادران خرداد ۱۴۰۲ و فروش فوری طرح تشویق مادران هستند. هنوز بهمن خودرو برای طرح مادران در خرداد ماه ۱۴۰۲ طرحی را در نظر نگرفته است. در صورت اطلاعیه جدید برای خرداد ۱۴۰۲ در همین بخش خبری به اطلاع شما می رسانیم. در همین جا گذاشته خواهد شد.

همانطور که می دانید دولت برای تشویق زوج های جوان برای فرزنداوری طرحی تشویقی خرید خودرو برای مادران دارای ۳ فرزند در نظر گرفته است.

ثبت نام بهمن موتور طرح مادران مهرماه ۱۴۰۲

ثبت نام بهمن موتور طرح مادران خرداد ۱۴۰۲ یکی از سوالاتیست که مادران دارای فرزند میپرسند که چه زمانی میتوانند برای خرید خودرو اقدام کنند بهمن خودرو برای مادران طرحی را در نظر گرفته است تا بتوانند ثبت نام کنند این طرح برای تشویق مادران است

*چند سالی است که پیش فروش خودرو به منظور ایجاد تعادل در بازار خودرو و همچنین عرضه به موقع محصولات این شرکت ایجاد شده است. گفته می شود با استفاده از روش پیش فروش خودروهای داخلی، سرمایه لازم برای تولید خودرو تامین می شود و خودروساز می تواند ظرفیت تولید خود را با تعداد خودروهای مورد تقاضا هماهنگ کند.

شرکت بهمن موتور، شرایط فروش نقدی وانت کارا و پیکاپ کارا ۲ به صورت محدود و با تحویل فوری را اعلام کرد. شرایط این طرح به شرح زیر است:

این طرح از ساعت ۱۰ روز سه‌شنبه، ۲ خردادماه ۱۴۰۲ آغاز می‌شود و تا ۴ خردادماه ادامه دارد.
تمامی این خودروها با مدل ۱۴۰۲ ارائه می‌شوند.
ثبت‌نام تنها از طریق سامانه فروش آنلاین بهمن موتور امکان‌پذیر است.

نوع خودرو موعد تحویل قیمت خودرو (تومان)
کارا تک کابین ۴۴۸.۰۰۰.۰۰۰
کارا دو کابین هفته دوم تیرماه ۱۴۰۲ ۴۶۹.۰۰۰.۰۰۰
کاپرا ۲ ۹۴۹.۰۰۰.۰۰۰
شرکت بهمن موتور در راستای دستور شورای رقابت برای کاهش قیمت محصولات خودروسازان خصوصی، اعلام کرد:

خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی به ترتیب با قیمت ۹۳۵ و ۸۴۴ میلیون تومان به فروش خواهند رسید.
محصولات دیگر این خودروسازی هم با کمترین قیمت به بازار عرضه می‌شود.
مالیات بر ارزش افزوده، شماره‌گذاری و بیمه شخص ثالث خودروی فیدلیتی، ۷۵ میلیون تومان است که از مبلغ دریافتی از مشتری کسر و به نهادهای مربوطه پرداخت خواهد شد.

قیمت محصولات بهمن دیزل (اردیبهشت)

شرکت بهمن دیزل، قیمت محصولات خود، ویژه اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ را اعلام کرد.
نوع خودرو قیمت خودرو (تومان)
امپاور ۴.۸۶۴.۰۰۰.۰۰۰
فاو تک محور ۳.۵۰۵.۰۰۰.۰۰۰
فورس ۶ تن جاخواب‌دار ۱.۶۵۳.۰۰۰.۰۰۰
فورس ۶ تن بدون جاخواب ۱.۶۰۰.۰۰۰.۰۰۰

گروه بهمن یکی از قدیمی ترین شرکت های فروش خودرو است که محصولات خود را با خودروسازان بزرگ داخلی، گروه خودروسازی ایران خودرو و گروه خودروسازی سایپا پیش فروش می کند.

طرح فروش محصولات گروه بهمن ویژه مادران ویژه بهمن به پایان رسید.

متقاضیان از طریق سامانه bahman.iranecar.com در این طرح شرکت کنند. در صورت برنده شدن در قرعه کشی متقاضیان باید ظرف سه روز واریز وجه را تکمیل کنند.

شرایط فروش نقدی

خریدار حق واگذاری قرارداد به افراد دیگر را ندارد.

آدرس پستی خریدار باید با استان نمایندگی گروه بهمن یکسان باشد.
پس از ثبت نام نمی‌توان خودرو، رنگ، شرایط و نمایندگی را تغییر داد.
در روش نقدی و تحویل فوری، در صورتی که خریدار قصد دارد انصراف دهد باید مطمئن شود که خودرویی به او تخصیص نخواهد گرفت.
ثبت نام اولیه برای پیش فروش از طریق سایت انجام می‌شود و مراحل بعدی ثبت نام، شامل احراز هویت و تحویل خودرو و… در نمایندگی انجام خواهد شد.
در صورتی که شرکت نتواند در تاریخ اعلام‌ شده خودرو را تحویل دهد، ۲.۵ درصد از مبلغ نقدی پرداختی به عنوان سود دیرکرد به خریدار پرداخت خواهد شد.
خریدار ۳ روز فرصت دارد تا بعد از اعلام شرکت و نمایندگی، خودرو را تحویل بگیرد. در غیر این صورت خودرو به پارکینگ منتقل شده و هزینه‌های نگهداری و حمل بر عهده خریدار خواهد بود.
بعضی از کارت‌های بانکی دارای سقف پرداخت هستند و به دلیل اینکه واریز وجه خودرو فقط در یک تراکنش امکان‌پذیر است، خریداران باید از میزان سقف پرداخت کارت بانکی خود اطلاع داشته باشند.
هزینه‌های مالیات، عوارض، شماره‌گذاری، بیمه شخص ثالث و… به قیمت خودرو اضافه می‌شود و در صورتی که این هزینه‌ها در زمان صدور حواله افزایش پیدا کند، خریدار ملزم به پرداخت مابه‌التفاوت است.

شرایط فروش اقساطی

گواهی امضا محضری از خریدار (صادرکننده چک) گرفته می‌شود.
خریدار باید دارای چک طرح سامانه صیاد باشد و همین طور چک برگشتی نداشته باشد.
بیمه بدنه خودرو‌ها در این طرح یک یا دو ساله است که مبلغ آن در به اقساط اضافه می‌شود.
خریدار نباید هیچ گونه چک معوق یا سررسید نشده‌ای در سیستم مالی بهمن موتور داشته باشد.
خریدار خودرو باید یک فقره چک ضمانت به مجموع مبلغ اقساط در وجه شرکت گروه بهمن ارائه کند.
در روش فروش قسطی، هر کد ملی یا شناسه اقتصادی مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو از کل بخشنامه است.
صادر کننده چک بایستی پرینت سه ماه آخر حساب جاری خود را که ممهور به مهر بانک است هنگام ثبت نام به نمایندگی تحویل دهد.
اسناد و شناسنامه خودرو به نام خریدار و در رهن گروه بهمن خواهد بود و بعد از پایان پرداخت اقساط، هزینه فک رهن خودرو بر عهده شرکت است.
خریدار باید گواهی ثبت نام الکترونیک قضائی (ثناء) را (با مراجعه به یکی از دادگستری‌ها و یا دفاتر خدمات قضائی) در زمان تشکیل پرونده ارائه دهد.

خریدار حق واگذاری قرارداد به افراد دیگر را ندارد.آدرس پستی خریدار باید با استان نمایندگی گروه بهمن یکسان باشد.پس از ثبت نام نمی‌توان خودرو، رنگ، شرایط و نمایندگی را تغییر داد.

۱- در روش نقدی و تحویل فوری، در صورتی که خریدار قصد دارد انصراف دهد باید مطمئن شود که خودرویی به او تخصیص نخواهد گرفت.-
۲- ثبت نام اولیه برای پیش فروش از طریق سایت انجام می‌شود و مراحل بعدی ثبت نام، شامل احراز هویت و تحویل خودرو و… در نمایندگی انجام خواهد شد.
۳- در صورتی که شرکت نتواند در تاریخ اعلام‌ شده خودرو را تحویل دهد، ۲.۵ درصد از مبلغ نقدی پرداختی به عنوان سود دیرکرد به خریدار پرداخت خواهد شد.
۴- خریدار ۳ روز فرصت دارد تا بعد از اعلام شرکت و نمایندگی، خودرو را تحویل بگیرد. در غیر این صورت خودرو به پارکینگ منتقل شده و هزینه‌های نگهداری و حمل بر عهده خریدار خواهد بود.

در صورتی که در این صفحه اطلاعاتی به اشتباه درج شده است میتوانید در قسمت دیدگاه پایین صفحه اطلاع رسانی کنید تا اصلاح یا حذف شود.
راستی اگر شما هم میخواهید بیوگرافی خودتان و یا آدرس و اطلاعات کسب و کارتان را در گوگل ثبت کنید اینجا را ضربه بزنید.

نظرات