فیبروز ابرو چیست + مراحل انجام فیبروز،عوارض،مراقبت ها و تمام نکات درباره فیبروز

0

فیبروز ابرو چیست : فیبروز ابرو یکی از روش های جدید و نیمه دائمی آرایش وزیبایی ابرو است که به صورت دستی و استفاده از سوزن های یکبار مصرف در لا به لای ابرو هاشور و یا سایه ایجاد می کنند.به همین جهت ما تمام نکات مهم درباره فیبروز ویژه ۱۴۰۲ را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

فیبروز ابرو چیست

فیبروز ابرو چیست + مراحل انجام فیبروز،عوارض،مراقبت ها و تمام نکات درباره فیبروز

فیبروز ابرو چیست

یکی از انواع روش‌های جدید برای اصلاح فرم ابروها و برطرف کردن عیب‌های موجود در ابروها، فیبروز ابرو می‌باشد. این از انواع روش‌های نیمه دائمی برای آرایش ابرو‌ها می‌باشد که در فیبروز ابرو برای هاشور و سایه زدن ابرو از سوزن‌های یکبار مصرف و به صورت دستی استفاده خواهد شد و بعد از تمام شدن مراحل فیبروز شما ابروهایی با فرم زیبا و طبیعی بدست خواهید آورد و با استفاده از سوزن‌های یکبار مصرف در بین ابرو هاشور و یا سایه ایجاد می‌کنند. هدف اصلی این متد ارائه راه حل و برطرف کردن نواقص ابرو با طرح و رنگی خاص می‌باشد. فیبروز ابرو، روشی دائمی نمی‌باشد و با گذشت مدتی معین از بین خواهد رفت.

مراحل فیبروز ابرو

ابتدا در بخش تاج ابرو خطوط ابرو اجرا می‌شود، هر خط اجرا شده ۲ باز تمدید می‌شود، سپس نوبت وارد کردن شوک به رنگ می‌رسد، پس از ۳ الی ۴ دقیقه ابروها رنگ گرفته و نوبت به بی حس کردن می‌رسد، توجه داشته باشید ۱۰ روز قبل از اجرای فیبروز ابرو نباید ابروها را رنگ کرد، رنگ انتخاب شده نباید روشن باشد، در مرحله بعدی آرک ابرو و دم ابرو ترسیم خواهد شد، برای کم رنگ نبودن تاتو باید ضخامت استروک‌ها را دو برابر کرد، با توجه به نوع پوست افراد اجرای فیبروز ابرو در چند مرحله انجام خواهد شد و برای اجرای بهتر فیبروز ابرو پوست خشک و نرمال مناسب‌تر است.

مراحل فیبروز ابرو

ماندگاری فیبروز ابرو

ماندگاری فیبروز ابرو بین ۶ ماه الی ۱ سال خواهد بود زیرا هاشورهای انجام شده با روش میکروبلیدینگ نسبت به روش‌های دیگر عمق کمتری داشته و در نتیجه ماندگاری کمتری هم دارد. البته در نظر بگیرید اگر هاشورها در فیبروز ابرو عمیق تر انجام شوند و از رنگ‌های به روز فیبروز تهیه و استفاده شود در نهایت ماندگاری هاشور فیبروز نیز افزایش خواهد یافت. جوهر تاتو در فیبروز ابرو به دلیل این که کمتر در پوست نفوذ می‌کند ماندگاری کمتری را نیز دار می‌باشد. اما در روش تاتو، ماندگاری طراحی ابرو بیش‌تر از فیبروز می‌باشد.

عوامل موثر در ماندگاری

نوع پوست

یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در ماندگاری فیبروز ابرو، نوع پوست است. پوست هر چقدر چرب‌تر باشد ماندگاری هاشور کمتر است. قبل از انجام میکرو فیبروز بهتر است برای افزایش ماندگاری هاشور اسکراپت صورت انجام داد.

تغییر هورمون های بدن

دوران قاعدگی، بارداری و شیردهی دورانی هستند که هورمون‌های بدن تغییر خواهد کرد و این تغییرات تاثیر زیادی بر ماندگاری هاشور ابرو خواهد گذاشت. بنابراین انجام فیبروز بهتر است به زمانی بعد از این دوران موکول شود.

عمق هاشور ابرو

افزایش عمق هاشور توسط تاتوکار ماندگاری آن را بیشتر خواهد کرد هر مقدار هاشور به وسیله قلم دستی میکروبلیدینگ کم عمق باشد، ماندگاری نیز کاهش پیدا می‌کند.

ماندگاری فیبروز ابرو

عوارض ابرو

  • افرادی که قبلا از تاتو استفاده کرده باشند به هیچ وجه نباید از فیبروز ابرو برای زیباتر کردن ابروهای خود استفاده کنند و این موضوع برای افرادی که نمی‌توانند از فیبروز ابرو بهره مند شوند ناراحت کننده خواهد بود.
  • با توجه به این موضوع که کاربر با اعمال فشار بر روی دستگاه میکروبلیدینگ مراحل فیبروز را انجام خواهد داد و با گذشت زمان مچ کاربر خسته می‌شود و در آخرهای کار از میزان فشار آن کاسته می‌شود و می‌تواند بر کیفیت کار انجام شده تاثیر بگذارد.
  • با توجه به اینکه تیغ دستگاه مربوط به فیبروز با دست کاربر انجام می‌شود، امکان آسیب رسیدن به دست بسیار بیشتر می‌باشد و افرادی که این کار را انجام می‌دهند باید خیلی مراقب باشند.
  • در بعضی از مراکز رنگ‌های بسیار نامرغوبی مورد استفاده قرار می‌گیرند که همین امر باعث می‌شود ماندگاری آن کمتر باشد و پس از گذشت زمان کوتاهی شاهد کم رنگ شدن رنگ ابرو باشیم که به همین دلیل توصیه می‌شود به مراکزی مراجعه کنید که قابل اطمینان و اعتماد باشند تا کمترین آسیب به ابرو وارد شود و هزینه‌تان هدر نرود.
  • به علت دستی بودن قلم، دقت و مهارت بیشتری نیاز می‌باشد به همین علت برای کسب نتیجه دلخواه بهتر است به افراد متخصص و حرفه‌ای برای انجام فیبروز مراجعه شود.

عوارض ابرو

مراقبت‌های بعد از فیبروز ابرو

تا ۳ روز پس از میکروبلیدینگ ابرو باید از پماد A استریل چشمی استفاده کنید و ابرو را در این مدت چرب نگه دارید. بعد از سه روز می‌توانید استحمام کنید. باید مراقب باشید تا سه روز اول هیچ آبی با صورت خود تماس نداشته باشد.

قیمت دستگاه فیبروز ابرو

قیمت قلم دستی میکروبلیدینگ فیبروز ابرو از ۲۰ هزار تومان تا حدود یک میلیون و پانصد هزار تومان می‌باشد. مسلم است قلم‌های گرانتر به لحاظ ارگونومی، ویژگی‌ها و کیفیت ساخت نسبت به سایر قلم‌ها مزایایی دارند. اما این به این معنی نیست که با قلم ۲۰ هزار تومانی نتوان کاری را که با قلم یک میلیون و پانصدی انجام می‌شود انجام داد. اینکه یک قلم گران باشد مهم نیست. مهم این است که شما با در دست داشتن آن احساس راحتی کنید.

مراقبت‌های بعد از فیبروز ابرو

همراه ما باشید

نظرات