پوشیدن لباس دخترانه را به یک تجربه شاد و جذاب تبدیل کنید

0

لباس دخترانه همیشه از پوشیدنی‌های پرطرفدار برای خانم‌ ها و دختران بوده و هست. این‌روزها هم که مراسم و مناسبت‌ها بیشتر شده، نیاز به لباس‌ مجلسی دخترانه و طرح‌های متنوع دیگه بیشتر شده. در این مطلب قصد داریم شما رو با دنیایی از لباس‌های دخترانه از جمله لباس عروس دخترانه، لباس‌های مجلسی، لباس پرنسسی آشنا کنیم، همچنین چند نکته مهم در مورد خرید اینترنتی لباس که این‌روزها خیلی باب شده رو بهتون بگیم.

 لباس عروس بچه گانه

زیباترین و بهترین مدل های لباس دخترانه

داشتن دختر یکی از قشنگ‌‌ترین حس‌های دنیا رو به هر مادر و پدری میده و اونا دلشون می‌خواد دخترشون رو همیشه زیبا و خوشحال ببینند. لباس هم در زیبایی تأثیر داره و هم اینکه پوشیدن لباس‌های جدید نقش مهمی در تقویت روحیه داره. اگر فرزند دختر دارید، حتما چند مدل لباس کاربردی و پرطرفدار که در ادامه معرفی می‌کنیم رو براش تهیه کنید.

مدل های لباس مجلسی

لباس مجلسی، لباسی با طراحی خاص و مناسب برای موقعیت‌ها و مناسبت‌های رسمیه. این لباس رو در موقعیت‌ها و مناسبت‌هایی مثل مراسم تحصیلی، جشن‌ها، مهمانی‌های رسمی و …. استفاده می‌کنن. لباس مجلسی معمولا با استفاده پارچه‌های با کیفیت بالا تهیه می‌شه؛ پارچه‌هایی مثل ابریشم، شیفون، جورجت و … بیشترین کاربرد رو در این لباس‌ها دارن. در کل لباس‌های مجلسی به‌خاطر طراحی و دوخت خاصی که دارند، خیلی شیک هستند.

پیراهن دخترانه مجلسی آبی آسمانی

انواع لباس مجلسی

لباس مجلسی انواع متنوعی داره که بسته به سبک سلیقه افراد یا خیاط طراحی و دوخته میشن. اما در کل چند مدل لباس مجلسی خیلی پرطرفدار وجود داره که بهتره توی کمد لباستون داشته باشین.

  • لباس پرنسسی: به‌طور معمول این لباس رو با دامن بلند و پُرپشت می‌شناسن و با استفاده از پارچه‌های نرم، به رنگ‌های شاد تهیه می‌شه و برای دخترای رده سنی پایین مناسبه.
  • لباس مجلسی ساده:طراحی این لباس ساده‌‌ست و جزئیات زیادی نداره. لباس مجلسی ساده برای مناسبت‌‌های کم‌تر رسمی مناسب‌تر هستن.
  • سارافون:سارافون‌ها یک لباس پرطرفدار و مناسب برای هر سنی هستن. این لباس حتی برای خانم‌های میانسال هم کاربرد داره. سارافون‌ها ذوزنقه شکل و بلند هستند؛ طوری که سرتاپارو می‌پوشونن. لباس سارافون معمولا با استفاده از پارچه‌های شیفون و جورجت (ژرژت) تهیه می‌شه.
  • لباس شب:لباس‌های شب معمولاً بلند و شیک هستند. برای دوخت لباس شب از پارچه ابریشم و ساتن استفاده میشه.
  • لباس کوکتلی:لباس کوکتل طراحی ساده‌ای داره و برای مناسبت‌های رسمی کوچک مثل یک دورهمی عصرانه گزینه خوبیه. اگر قراره  فرزندتون جنب‌وجوش و تحرک بدنی زیادی داشته باشه، با پوشیدن یک لباس کوکتل علاوه بر زیبایی، خیلی راحت و بدون اذیت خواهد بود.

لباس‌های مجلسی رو غالباً با گل‌ها، مهره، سنگ، کریستال، دانتل و … تزئین می‌کنن که زیباییشون رو چند برابر می‌کنه. تزئینات لباس مجلسی در لباس مجلسی دخترانه، یعنی دخترخانم‌های کم سن‌وسال، بیشتر هست.

لباس مجلسی دخترانه

توجه داشته باشید مدل‌های لباس مجلسی که در بالا ذکر کردیم، وقتی برای دختربچه‌ها و دخترخانم‌های کم سن‌وسال دوخته میشن، طراحی و تزئینات خاص‌تری دارند. آستین‌های پفی، دامن‌های توری و یه عالمه تزئین دیگه روی لباس مجلسی دخترانه انجام میشه که دخترا رو شبیه به یک پرنسس زیبا می‌کنه. علاوه بر این مدل‌ها، یک مدل لباس مختص دخترخانم‌های کم سن‌وسال طراحی و تولید میشه که طرفدارای زیادی داره؛ این لباس تقریبا شبیه به لباس عروس هست و به اسم لباس عروس بچه‌گانه یا دخترانه شناخته میشه.

لباس عروس زرد بچه گانه

لباس عروس دخترانه

لباس عروس دخترانه شبیه به لباس عروس واقعی دوخته میشه. تزئینات لباس عروس دخترانه خاص‌تر و رنگ و روی کودکانه‌تری داره. این لباس برای دختران در رده سنی ۱ تا ۱۵ سال مناسب هست.

سایزبندی لباس عروس دخترانه متنوع است؛ یعنی اینکه دختر دلبند شما هر اندامی که داشته باشه، می‌تونه این لباس رو بپوشه. البته باید توجه داشته باشید که فقط بعضی از فروشگاه‌ها مثل فروشگاه اینترنتی پرنسس زیبا، سایزبندی متنوعی دارن.

اگر بخوایید خودتون پارچه بخرید و به خیاط بدید تا براتون لباس عروس بچه‌گانه بدوزه، هر سایزی رو می‌توانید انتخاب کنید. اما خرید لباس عروس بچه گانه آماده، چند مزیت و برتری داره که توی خرید پارچه و دوخت پیداشون نمی‌کنید.

  • پوشیدن هر نوع طرح و رنگی و اینکه ببینید کدوم رنگ و طرح به دخترتون میاد.
  • در بیشتر موارد لباس عروس دخترانه قیمت مناسب‌تری نسبت به هزینه خرید پارچه و دوخت داره.
  • خرید لباس عروس بچه‌گانه آماده، دردسر رفتن به خیاطی و انتظار برای زمان دوخت رو نداره.

خرید آنلاین لباس دخترانه

گفتیم که برای لباس عروس دخترانه با قیمت مناسب، خرید از فروشگاه بهتر از خیاطیه؛ چراکه در اکثر موارد هزینه خرید پارچه و هزینه دوخت، از هزینه خرید لباس آماده از فروشگاه بیشتر میشه. تازه بعضی وقتا باید کلی صبر کنید تا نوبت دوخت لباس شما بشه. این مورد آخر، خصوصا وقتایی که عجله دارید، نه فقط عذاب آوره؛ بلکه حتی دیگه به دردتون هم نمی‌خوره. همه اینا در خرید لباس از فروشگاه‌های سطح شهر، دیده نمیشه و خرید بهتر و به‌صرفه‌تری خواهید داشت. اگر هم آنلاین خرید کنید که دیگه بیشتر منتفع خواهید شد. می‌پرسید چرا؟! مطلب بعدی رو بخونید.

مزایای خرید اینترنتی لباس دخترانه

خرید آنلاین لباس و ترجیحاً خرید لباس از سایت، فرصت دیدن، بررسی و مقایسه چندین و چند مدل لباس رو در مدت زمان کوتاهی بهتون میده. در این صورت بدون دردسرهای گشتن در پاساژها و مراکز خرید، خیلی راحت همه مدل‌ها رو بینید و لباس دخترانه دلخواهتون رو انتخاب کنید.

البته در خرید اینترنتی لباس، امکان پوشیدن همه لباس‌ها رو ندارید؛ اما می‌تونید با تجربه قبلی در مورد رنگی که بهتون میاد یا به بچه‌تون میاد، تصمیم بگیرید. همچنین با استفاده از نظر و دیدگاه کاربران و اعتبار فروشگاه‌هایی مثل فروشگاه اینترنتی پرنسس زیبا و سایر سایت‌های معتبر، از کیفیت لباس‌ها مطمئن بشید. ضمن اینکه توضیحات محصول و کارشناسان فروش هم در پیداکردن و انتخاب سایز مناسب به شما کمک می‌کنن.

لباس مجلسی دخترانه سرخابی سفید

سخن پایانی

خرید لباس و پوشیدن لباس متنوع تقریبا برای تمام آدم‌های دنیا، احساس خوب و خوشایندی ایجاد می‌کنه. اگر فرزند دارید باید به لباس پوشیدنش خیلی اهمیت بدید. حالا اگر فرزندتون دختره، باید بدونید که دخترا خیلی به تنوع لباس علاقه دارن و دوست دارن در هر مراسمی، لباس مخصوص اون مراسم رو بپوشن و بین همه بدرخشن.

اگر چند مدل لباس مجلسی از جمله لباس مجلسی ساده، لباس شب، سارافون، کوکتل، لباس عروس دخترانه و … داشته باشید، تقریباً برای هیچ مراسم و مناسبت رسمی خاصی، دغدغه لباس ندارید. بیشتر این لباس‌ها برای رده‌های سنی بزرگ‌تر هم مناسبن. اما لباس‌های عروس دخترانه و لباس پرنسس رو فقط دخترای رده سنی ۱ تا ۱۵ سال می‌پوشن.

نظرات