خرید آپارتمان در پردیس، بهترین فرصت برای خانه دار شدن

0

در این مطلب سایت دلتا به کمک شما آمده تا بهترین ها را برایتان رقم بزند، برای اینکه بدانید چگونه می توانید با خرید آپارتمان در پردیس به خانه دلخواهتان برسید با ما همراه باشد.

 خرید آپارتمان در پردیس

مراحل خرید آپارتمان در پردیس

خرید ملک در تهران مراحل مختلفی دارد که لازم است تمامی آن ها را به ترتیب پیش ببرید تا بتوانید با خیال راحت صاحب خانه شوید. شهر جدید پردیس هم از این قانون مستثنا نبوده و شما برای خرید ملک باید مراحلی را پشت سر بگذارید که در این قسمت به شرح آن می پردازیم:

قدم اول در خرید آپارتمان در پردیس

اولین قدم برای خرید آپارتمان در شهر جدید پردیس این است که شما ملک مورد نظر را به کمک مشاورین املاک پیدا کنید. به شما پیشنهاد می کنیم از سایت ملکی دلتا کمک بگیرید تا راحت تر و سریع تر به آپارتمان دلخواه خود برسید.

مراجعه به کارگزاری شرکت عمران پردیس

برای دریافت اصالت ۵ برگی باید به این شرکت مراجعه نموده و استعلام های لازم را بگیرید. آدرس کارگزاری برای افرادی که خیلی این شهر را نمی شناسند کمک کننده خواهد بود: میدان عدالت – خیابان فروردین جنوبی

استعلام بدهی ملک

برای خرید آپارتمان در پردیس لازم است برای وضعیت بدهی پرینت پرداختی ها را از بانک مسکن دریافت نموده تا اگر بدهی وجود دارد تسویه شود و بعد آن را خریداری کنید.

پرداخت مبایعه نامه

بعد از این اینکه ملک خود را در سایت ملکی دلتا انتخاب کردید لازم است برای تعیین مبایعه نامه به صورت حضوری به مشاور املاک مشخص شده مراجعه کنید. بهتر است حتما مبلغی به عنوان خسارت ذکر گردد تا در صورت ایجاد ضرر و زیان پرداخت صورت گیرد.

مراجعه به دفترخانه

به منظور رسمی شدن قرارداد باید به دفترخانه های رسمی مراجعه شود تا از مشکلات قانونی جلوگیری کنید.

واگذاری چک تضمین

زمانی که مبایعه نامه، صلح نامه و وکالت نامه امضا و رسمی شدند می توانید چک تضمینی را در حضور شاهدین واگذار کنید.

به نام زدن سند

در آخرین مرحله با در دست داشتن تمام مدارکی که از مراحل فوق دارید، سند را به نام بزنید.

خرید آپارتمان پردیس

قیمت خرید آپارتمان در پردیس تهران

قیمت آپارتمان در پردیس نسبت به تهران بسیار مناسب تر است مثلا شما برای خرید یک آپارتمان ۸۵ متری دارای ۲ خواب، نوساز در طبقه همکف که دارای انباری، آسانسور و پارکینگ است مبلغ ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون باید بپردازید که یعنی متری ۲۵ میلیون ۹۰۰ هزار تومان می شود. در سایت دلتا می توانید واحدهایی با قیمت های مناسب پیدا کنید.

سرمایه گذاری در شهر پردیس

  • خرید آپارتمان در پردیس از آن جایی که نزدیک به منطقه یک تهران است و در یکی از جاده های شلوغ تهران قرار دارد. فرصتی ایده آل و استثنائی برای سرمایه گذاری شناخته شده است.
  • از طرف دیگر با توجه به موقعیت مکانی و فاصله نسبت به تهران قیمت های پایین تری دارد.
  • از دیگر مزایایی که خرید آپارتمان در پردیس دارد وجود مترو در این منطقه است که باعث رشد چشمگیر آن از لحاظ دسترسی و قیمت ملک در آینده خواهد شد. به این معنا که شما می توانید با خرید آپارتمان در این منطقه در این سود شریک شوید.
  • در صورتی که به خوبی بگردید می توانید بهترین آپارتمان را با بهترین قیمت خریداری کنید.

یکی از مزایای خرید آپارتمان از سایت ملکی دلتا به روز بودن آگهی ها و قیمت ها است که با توجه به آن ها ی توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

دسترسی به مترو پردیس

اگر شما اتوموبیل شخصی داشته باشید به راحتی می توانید از مسیرهای تعیین شده به این شهر رفت و آمد کنید اما اگر اتوموبیل هم ندارید می توانید به وسیله لوازم نقلیه عمومی مانند مترو به راحتی به پردیس رفت آمد کنید.

در این قسمت مسیرهای رفت و آمد به پردیس را بررسی می کنیم:

دسترسی به مترو و رفت و آمد در این شهر یکی از عواملی است که برای خرید آپارتمان در پردیس اهمیت ویژه ای دارد بنابراین مهم است که شما مسیرهای موجود را بشناسید.

قیمت آپارتمان در پردیس

رفت و آمد به پردیس با وسایل نقلیه عمومی

با خط ۲ مترو تهران می توانید به پردیس برسید این ایستگاه در حال حاضر فرهنگسرا است. که این خط ۲۴ کیلومتر بوده و ۹ کیلومتر آن در تونل ساخته شده است.

مترو از فاز ۳ پردیس شروع می شود و بعد از ۲۰ کیلومتر به انتهای خط دو فرهنگسرا می رسد که البته مترو این خط هنوز راه اندازی نشده، از این رو برای سرمایه گذاری فرصتی بسیار مناسب است.

در صورتی که شما هم به دنبال خرید آپارتمان در پردیس هستید می توانید وارد سایت ملکی دلتا شوید و در بهترین شرایط خرید ملک خود را انجام دهید.

نظرات