فال روزانه ۱۵ اردیبهشت / فال روزانه امروز جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ چه میگه!!

0

در اینجا فال روزانه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ را برای متولدین همه ماه ها اورده ایم در ادامه می توانید فال روز جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ بخوانید. فال امروز به شما می گوید: از سرگردانی خسته شده‌ای. اکنون وقت آن است که برای آینده‌ات برنامه‌ریزی کنی… ادامه فالتان را بخوانید

فال روزانه ۱۵ اردیبهشت / فال روزانه امروز جمعه 15 اردیبهشت 1402 چه میگه!!

فال و حال و احوال امروز جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲

فال غیبگویی نیست فال پیشگویی مسائلی است که به احتمال قوی برای شما اتفاق می افتد و گذری به اینده و آگاهی پیدا کردن از آنچه قرار است رخ بدهد و یا رخ ندهد اما آیا می توان از آینده خبری آورد؟ آیا آینده را میتوان دید و توصیف کرد و پیش بینی کرد؟

🍯فروردین

از سرگردانی خسته شده‌ای. اکنون وقت آن است که برای آینده‌ات برنامه‌ریزی کنی و از این شاخه به آن شاخه پریدن دست برداری تا به آرزوهایت برسی.

🍯اردیبهشت

فال روز جمعه ۱۵ اردیبهشت می گوید: قدر موقعیت‌ خوب خود را در زندگی بدات ونسبت به دیگران مهربان و متواضع باش. برای گذر از سختی ها و رسیدن به اهداف با گام های استوار قدم برداشته و از کنایه و طعنه‌های حسودان هراسی نداشته باش.

💚خرداد :

اگر می خواهید به اهداف و آرزوهای خود دست پیدا کنید از کبر و غرور برحذر باشید که راه رسیدن به مقصد را دورتر می کند. قدر ایام جوانی را بدانید، عمر در حال گذر است و این روزها دیگر برنمی گردد. جانب اعتدال را داشته باشید و از افراط و تفریط بپرهیزید. در کارها دوراندیش و آینده نگر باشید.

💚تیر :
مدت‌هاست که در انتظار فرصتی مناسب زمینه چینی می‌کنی، اما بدان که هنوز وقت مناسب برای انجام این نیت فرا نرسیده است. تو همچنان باید تلاش کنی و از دوستان واقعی خود در انجام این نیت کمک بگیری. از نصیحت ها و تجربیات افراد دانا و با تجربه استفاده کن که تو را در رسیدن به مقصود یاری خواهد کرد.

💚مرداد :

اگرچه برای رسیدن به خواسته خود تلاش بسیاری کرده و روش های مختلف را امتحان کرده‌اید اما هنوز به نتیجه مورد نظر نرسیده‌اید. از یأس و ناامیدی برحذر باشید. با عزم راسخ و اراده محک دوباره از جا بلند شوید و نگران شکست خوردن نباشید. شکست ها مقدمه پیروزی هستند و بدون لحظات سخت، شادی ها معنایی نخواهد داشت.

💚شهریور :

اینگونه که خود را درگیر کم و زیاد دنیا کرده‌اید، بی هیچ تردید بازنده‌ای. پیش از آنکه وقت را از دست بدهی از زندگی خود لذت ببرید. از هدر دادن لحظات عمر برحذر باشید و ارزش روزهای زندگی را بدانید که دیگر برگشتی در کار نخواهد بود. راز دل را به افراد نامحرم نگویید که موجب حسادت آن‌ها شده و به دردسر می‌افتید. در انجام کارها از عقل و درایت خود کمک گرفته و با آرامش و بدون عجله تصمیم بگیرید.

💚مهر :

اگر توقع داری که به موفقیت برسی باید کمتر دنباله رو دل و هوی و هوس خود باشی زیرا فرصت  های مهم زندگی را از تو میگیرند ولی اگر عقل و احساس را به هم آمیزی چندان دور نیست که کارها مطابق میلت پیش روند.

💚آبان :

حالا که همه چیز دارد درست می شود پشت‌پا به آن نزن و کارها را خراب نکن زیرا به زودی پشیمان شده و بعد میفهمی که چه گوهری را از کف داده ای. از دشمن دیرین خود کمک نخواه چون تیشه به ریشه ات می‌زند. هر چند که همه چیز بهم ریخته است ولی به زودی سر و سامان می‌گیرد و مشکلاتت حل می‌شود.

💚آذر :

حادثه ای برایت اتفاق افتاده که حتی عقل هم عاجز از حل آن می‌باشد. در تاریکی هستی و روزنه ای برای فرار پیدا نمی‌کنی. دلت را قوی کن. امیدوار باش، نسیم الهی در حال وزیدن است و مشکلت مثل معجزه ای برطرف خواهد شد.

💚دی :

بلند شو ببین که چگونه دشمنانت شکست خورده‌اند و غم‌هایت به پایان رسیده است. مالی به تو می‌رسد که باعث می شود مشکلاتت حل شود. گرمای خوشبختی را حس خواهی‌کرد و ابرهای تیره از آسمان دلت کنار خواهندرفت و تو پیروز و موفق خواهی‌شد.

💚بهمن :

نتیجه‌ی صبر خود را خواهی دید. رنج‌هایی که کشیده ‌ی به سر آمده و حالا نوبت بخت و مراد است. دولت با تو مساعدت کرده، پس قدر این فرصت‌ها را بدان. در اصل آنچه را در گذشته کاشته‌ای اکنون درو خواهی‌کرد و به مقصود خود خواهی رسید.

💚 اسفند :

تا کی کار امروز را به فردا موکول کردن و غرق بودن در شیرینی خواب غفلت؟ آیا واقعا از فردای خود مطمئن هستی؟ زندگی امروز را چنان باید که گویا فردایی در کار نیست. هرچه می‌خواهی انجام می‌دهی و از خود یادگارهای نیک برجای بگذاری. همین امروز شاید که فردایی نباشد.

نظرات