حمل بار دریایی از چین به ایران از ۳ میلیون تومان

0

حمل بار دریایی از چین به ایران یکی از روشهای مقرون به صرفه برای جابجایی بارها می باشد. حمل و نقل دریایی یکی از بهترین روش های جابه جایی بارها است که به  واردکنندگان و صادر کنندگان توصیه می شود. حمل و نقل هوایی در مقایسه با حمل و نقل دریایی در زمان کوتاه انجام می شود ولی هزینه زیادی در بردارد. بنابراین حمل بار دریایی با توجه به هزینه بسیار پایین آن مشتاقان بسیاری دارد. در این مطلب به مزیت های حمل بار از طریق دریا خواهیم پرداخت.

 حمل بار دریایی از چین

حمل بار دریایی از چین به ایران از ۳ میلیون تومان

حمل بار دریایی از چین به ایران در زمینه واردات از اکثر بنادر چین به بنادر خرمشهر، بوشهر، بندرعباس و جزیره کیش انجام می شود. در نظر داشته باشید که بارهای خرده بار تنها به بندر عباس ایران امکانپذیر می باشد، همچنین برای محموله های صادراتی حمل بار دریایی از بندر عباس و بندر بوشهر به دلیل راحتی در ترخیص کالاها و هزینه پایین تر بیشتر صورت می گیرد.

حمل و نقل دریایی به دو صورت انجام می گیرد:

  • حمل و نقل با کانتینر

حمل بار دریایی از چین به ایران اکثرا به صورت کانتینری انجام می شود. حمل بار دریایی از طریق بزرگترین و اصلی ترین بنادر صادراتی چین به بنادر خرمشهر، بوشهر و بندرعباس صورت می گیرد. مهمترین مزیت حمل و نقل کانتینری قابل اعتماد بودن، زمان سریعتر رسیدن و بصرفه بودن آن است. این روش حمل و نقل دریایی یکی از مقرون به صرفه ترین روش ها است.

حمل بار دریایی از چین به ایران با کانتینر به دو صورت انجام می گیرد:

کانتینر دربستی: در این روش حجم بار به اندازه یک کانتینر است و یا می توان از یک کانتینر نیز کمتر باشد اما به درخواست مشتری با یک کانتینر دربست حمل گردد.  بسته بندی و چینش کالاها توسط صادر کننده انجام می گیرد بنابراین در این روش مسئولیتی برای حمل کننده وجود ندارد. اگر میزان بار کمتر از کانتینر باشد باز هم کانتینر دربستی حساب می شود و هزینه یک عدد کانتینر از فرستنده دریافت می گردد.

حمل خرده بار دریایی:  در این روش بار کمتر از یک کانتینر می باشد و نیازی نیست که یک کانتینر دربست رای برای حمل بارهای خود استفاده نمایید. حمل کننده بارهایی را که با هم متناسب هستند را با کانتینر ارسال می کند بنابراین در این روش مسئولیت بارها با حمل کننده است.

حمل بار فله:  این روش باربری برای کالاهایی است که نیاز به بسته بندی خاصی ندارند و آنها را به صورت فله ای با کشتی جابجا می کنند. این روش بارگیری حمل و نقل راحت تری دارد و نیازی به کانتینر ندارد.  بنابراین در این روش هزینه کمتری برای حمل و نقل دریافت می شود.

حمل بار دریایی از چین

حمل بار دریایی از چین به ایران

مدت زمان ارسال بار از چین به ایران تقریبا ۲۵ تا ۳۵ روز می باشد که این زمان به عوامل زیر بستگی دارد:

  1. بار به صورت کانتینر یا خرده بار ارسال می شود.
  2. بار از کدام بندر چین و به کدام بندر ایران صادر می شود.
  3. حمل بار دارای مسیر مستقیم و یا غیر مستقیم است.

 هزینه حمل دریایی از چین به ایران از ۳ میلیون تومان آغاز می شود شما می توانید برای اطلاعات بیشتر و پرداخت هزینه کمتر برای باربری به سایت شرکت کاسپین حمل آسیا مراجعه کنید.

شرکت حمل و نقل دریایی از چین

حمل بار دریایی از چین به ایران یکی از مقرون به صرفه ترین روش های حمل و نقل است. شما می توانید از طریق شرکت کاسپین حمل آسیا بارهای خود را با خیال راحت و با هزینه پایین تر از شرکت های دیگر حمل و نقل ارسال کنید. این شرکت دارای ۳۰ نمایندگی در سراسر جهان می باشد. برای اطلاعات بیشتر از نحوه بارگیری و هزینه حمل و نقل دریایی از چین به ایران می توانید به سایت شرکت ما مراجعه کنید.

هزینه حمل دریایی از چین به ایران

حمل بار دریایی از چین به ایران به صورت کانتینر و یا حمل خرده بار دریایی صورت می گیرد. این دو روش قیمت های متفاوتی دارند که به شرح زیر می باشد:

کانتینرها دارای دو ابعاد ۲۰ و ۴۰ فوت می باشند. برای مثال هزینه از بنادر شانگهای و تایکانگ به بندرعباس برای کانتینر ۲۰ فوتی ۱٫۶۰۰ دلار و برای کانتینر ۴۰ فوتی ۲٫۳۰۰ دلار می باشد.

برای حمل خرده بار دریایی از چین به ایران قیمت آن براساس وزن و حجم کالا محاسبه می شود. درنظر داشته باشید که برای کمترین حجم بار شروع قیمت حمل از ۳ میلیون تومان می باشد. حجم کالا به صورت زیر محاسبه می شود:

تعداد کارتن و یا پالت * طول* عرض* ارتفاع (به سانتیمتر)/ یک میلیون

به طور کلی هزینه حمل دریایی از چین به ایران به عوامل زیر بستگی دارد:

  • زمانی که طول می کشد تا کالا تحویل داده شود.
  • مدت زمانی که طول میکشد که کالاها در انبارها نگهداری شوند.
  • به وزن کالایی که ارسال می شود بستگی دارد.
  • آدرسی که کالا ارسال می شود.
  • آدرس و محلی که کالا دریافت می شود.
  • خرید کالا به چه روشی انجام می شود.
  • و شیوه حمل و نقل کالا که به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم باشد بستگی دارد.

حمل بار دریایی از چین

حمل بار دریایی از چین به ایران

برای دریافت هزینه حمل بار دریایی از چین به ایران و نقاط دیگر جهان می توانید به سایت ما cta-co.com  مراجعه کنید.

مزایای حمل بار دریایی از چین به ایران

حمل بار از طریق زمینی از چین به ایران با توجه به مسافت زیاد این دو کشور با هم غیر ممکن است بنابراین تنها راه  حمل بار دریایی و یا هوایی می باشد. حمل و نقل دریایی برای حمل بار بین این دو کشور پیشنهاد می شود که حمل بار دریـایی از چین به ایران دارای مزایایی می باشد که در متن زیر به آن می پردازیم:

  • در حمل بار دریـایی می توان بارهای حساس را جابجا کرد.
  • حمل بار از طریق زمینی از چین می تواند به صورت فله ای صورت گیرد.
  • در حمل و نقل دریایی می توان از کانتینرها برای جابجایی بارها استفاده کرد.
  • در این روش می توانید برای حمل خرده بار دریـایی از کانتینرهای اشتراکی استفاده کنید.
  • در این روش هزینه پایین تری ارسال کننده پرداخت می کند.

مدارک لازم برای حمل بار دریایی

حمل بار از طریق دریایی از چین به ایران نیازمند مدرک های زیر می باشد:

  • ارائه اسناد مربوط به بیمه گمرک
  • ارائه پکینگ لیست
  • ارائه پیش فاکتور کالا
  • ارائه گواهی مبدا

حمل بار دریایی از چین

حمل بار دریایی از چین به ایران

نظرات