راهنمای خرید بلیط تبریز استانبول

0

مسافران می‌توانند به روش‌های متعددی به استانبول سفر کنند که ساده‌ترین روش آن خرید بلیط پرواز خارجی به این مقصد زیبای آسیایی-اروپایی است. در سال‌های اخیر تعداد پروازها از ایران به مقصد استانبول افزایش پیدا کرده است. علاوه بر تهران، ممکن است تبریز مبدا پروازهای استانبول شود. در واقع با راه‌اندازی مسیر پرواز پرطرفدار تبریز استانبول، تبریزی‌ها شرایط آسان‌تری برای سفر به استانبول پیدا کردند.

 خرید بلیط تبریز استانبول

خرید آنلاین بلیط پرواز تبریز استانبول

مسافران برای خرید آنلاین بلیط پرواز تبریز استانبول از سایت اسنپ تریپ راهی آسان پیش رو دارند. کافی است  در باکس جست‌وجو، مبدا، مقصد و تاریخ رفت و برگشت را مشخص کنند. سپس لیستی از پروازهای استانبول را مشاهده خواهند کرد. خریداران با کلیک بر روی هر مورد سایر جزییات همچون کلاس پروازی، تعداد توقف‌ها، ایرلاین‌ها، فرودگاه‌ها، ساعت حرکت، ساعت فرود و قیمت بلیط تبریز استانبول را می‌بینند.

در سمت راست صفحه لیستی از فیلترها برای مسافران فراهم شده است تا نتایج جست‌وجو پرواز را بر اساس معیارهای مدنظر خود مرتب کنند. همچنین اطلاعاتی درمورد شرایط و ضوابط کنسلی بلیط و حمل بار، انتخاب فرودگاه‌ها و نوع ایرلاین در این سایت وجود دارد. مسافران پس از بررسی دقیق قیمت بلیط‌ها و قوانین مربوط به پرواز خارجی می‌توانند به‌منظور تکمیل فرآیند خرید بلیط، گزینه رزرو و پرداخت را انتخاب کنند.

قیمت بلیط پرواز تبریز استانبول

مسافران با مراجعه به سایت اسنپ تریپ از نرخ بلیط استانبول اطلاع پیدا می‌کنند. درصورتی که خریداران به‌‌دنبال تهیه بلیط ارزان‌قیمت برای سفر به استانبول هستند باید به این نکته توجه داشته باشند که بلیط تبریز استانبول در ماه‌های مختلف سال با قیمت متفاوت عرضه می‌شود. زیرا قیمت بلیط استانبول به عواملی همچون زمان سفر و خدمات ارائه‌شده در پرواز بستگی دارد.

بنابراین به مسافران پیشنهاد می‌شود با بررسی مداوم قیمت بلیط‌های پرواز تبریز استانبول در سایت اسنپ تریپ بلیط موردنظر خود را با قیمت ارزان‌تر خریداری کنند. معمولا ارزان‌ترین بلیط‌های تبریز استانبول در ماه ژانویه یعنی اواسط دی تا اوایل بهمن به فروش می‌رسند. همچنین در روزهای جمعه قیمت بلیط پرواز از تبریز به استانبول به میزان قابل‌توجهی کاهش پیدا می‌کند.

علاوه بر زمان خرید بلیط استانبول، کلاس‌های پرواز نیز یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت به‌شمار می‌روند. کلاس‌های پرواز بیزینس و فرست کلاس نسبت به کلاس پرواز اکونومی قیمت بالاتری دارند. همچنین بهتر است مسافرانی که تاریخ سفر مشخصی دارند، بلیط رفت‌وبرگشت برای پرواز تبریز استانبول و پرواز استانبول به تبریز تهیه کنند و خرید بلیط را به تعویق نیندازند.

خرید بليط چارتر و بلیط لحظه آخری تبریز استانبول

در بین پروازهای خارجی به مقصد استانبول بلیط‌های چارتر یکی از محبوب‌ترین انواع بلیط‌ها خواهند بود. برای خرید بليط چارتر تبريز استانبول کافی است افراد در زمان جست‌وجوی پرواز، مواردی را انتخاب کنند که برچسب چارتر دارند.

همچنین در زمان جست‌وجوی پرواز استانبول، بلیط‌های لحظه آخری با قیمت مناسب به نمایش گذاشته می‌شود. در صورتی که مسافران به‌دنبال خرید بلیط پرواز خارجی با قیمت مناسب هستند، بلیط لحظه آخری تبریز استانبول برای آن‌ها بهترین گزینه خواهد بود.

بهترین زمان سفر به استانبول

بهترین زمان و فصل برای سفر به استانبول، فصل بهار و پاییز است. در فصل بهار، طبیعت به زیباترین شکل خود خواهد بود و منظره‌های زیبا و چشم‌نواز در برابر چشم مسافران قرار می‌گیرد. همچنین استانبول در فصل پاییز نیز به‌دلیل آب‌وهوای خوب به یکی از مقاصد پرطرفدار برای مسافران تبدیل می‌شود. البته به‌علت افزایش مسافران در این دو فصل ممکن است قیمت بلیط پرواز خارجی به مقصد استانبول افزایش پیدا کند.

کنسلی بلیط پرواز تبریز استانبول و استرداد وجه

در زمان خرید بلیط پرواز استانبول به تبریز یا پرواز تبریز استانبول مسافران می‌توانند با کلیک بر روی قوانین از شرایط کنسلی بلیط مطلع شوند. چنانچه مسافران پس از خرید آنلاین بليط تصمیم بگیرند آن را کنسل کنند تنها با چند کلیک ساده و به‌راحتی خواهند توانست این کار را انجام دهند.

پس از کنسلی بلیط به‌صورت آنلاین در اسنپ تریپ مبلغ بلیط با کسر جریمه کنسلی به مسافر بازگردانده می‌شود. البته میزان جریمه کنسلی در هر شرکت هواپیمایی و با توجه به زمان درخواست آن توسط مسافر متفاوت خواهد بود.

اطلاعات کاربردی در مورد پرواز تبریز به استانبول

فاصله هوایی تبریز تا استانبول و مسافت این مسیر پرواز ۱۵۲۰ کیلومتر (۹۴۴ مایل) است. همچنین مدت‌زمان پرواز استانبول به تبریز یا پرواز تبریز استانبول به‌طور متوسط دو ساعت و ۴۰ دقیقه طول می‌کشد. اما در برخی مواقع با توجه به شرایطی جوی و تعداد توقف‌ها ممکن است زمان پرواز تا سه ساعت نیز افزایش پیدا کند. اختلاف ساعت تبریز و استانبول نیز حدود نیم ساعت است که باید ساعت استانبول را نیم ساعت جلوتر در نظر بگیرید.

ایرلاین‌هایی همچون ایران ایرتور، ترکیش و ماهان ایر از تبریز به استانبول پرواز مستقیم دارند. در گذشته فقط شرکت هواپیمایی ماهان ایر پرواز تبریز استانبول را ارائه می‌کرد. اما در حال حاضر این شرکت هواپیمایی در این مسیر پرواز ندارد. پروازهای پرواز استانبول به تبریز یا پرواز تبریز استانبول معمولا در روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و جمعه انجام می‌شود.

مزایای خرید آنلاین بلیط تبریز استانبول

اگرچه قیمت بلیط پرواز خارجی با توجه به تاریخ و ساعت به‌صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند. اما در سایت اسنپ تریپ لیست پروازها از ارزان‌ترین بلیط تا گران‌ترین قیمت به مسافران نمایش داده می‌شود. با خرید آنلاین بلیط تبریز استانبول از این سایت امکان خرید بلیط با ارزان‌ترین قیمت را به دست خواهید آورد.

همچنین مسافران می‌توانند با خرید آنلاین بلیط تبریز استانبول خدمات دیگری همچون ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و خدمات اختصاصی تشریفات فرودگاه را با تخفیف ویژه‌ای خریداری کنند. مسافران در زمان خرید بلیط پرواز خارجی به‌صورت آنلاین، می‌توانند متنوع‌ترین و معتبرترین ایرلاین‌ها را برای پرواز تبریز به استانبـول را در دایره انتخاب خود ببینند.

همچنین در خرید آنلاین بلیط امکان مقایسه قیمت و خدمات ایرلاین‌ها و همچنین امکان رزرو بلیط و هتل استانبول به‌صورت همزمان برای مسافران فراهم می‌شود.

خرید بلیط تبریز استانبول

جمع‌بندی

یکی دیگر از خدمات اسنپ تریپ ارائه انواع بلیط‌های پرواز خارجی است. مسافران می‌توانند بلیط پرواز تبریز استانبول را با خیالی آسوده و به‌راحتی از این سایت خریداری کنند. در مسیر پرواز تبریز به استانبول ایرلاین‌های متعددی فعالیت می‌کنند. همچنین قیمت بلیط پرواز استانبـول به تبریز و بالعکس با توجه به زمان، کلاس پرواز و خدمات ارائه‌شده توسط ایرلاین‌های مختلف متفاوت خواهد بود. افراد برای صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر خود می‌توانند ارزان‌ترین بلیط‌های استانبول را از میان بلیط‌های چارتری و لحظه آخری در نظر بگیرند.

نظرات