بیوگرافی کامل و زندگینامه بهنام قربانی بازیگر و همسرش + عکس های جدید و آثار

0

بیوگرافی کامل و زندگینامه بهنام قربانی بازیگر و همسرش + عکس های جدید و آثار

بیوگرافی بهنام قربانی

بهنام قربانی : متولد ۲۲ خرداد ۱۳۵۶ در رشت، گوینده رادیو و بازیگر است. در ادامه به معرفی و بیوگرافی بهنام قربانی بازیگر و همسرش و فرزندانش و آثار و اینستاگرام وی می پردازیم. با ما همراه باشید.

بهنام قربانی

او فارغ التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر در مقطع لیسانس است.

سوابق هنری

او فارغ التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر در مقطع لیسانس در سال ۱۳۷۴ است دوره های بازیگری رو زیر نظر پرویز پرستویی گذرانده است، او قبل از ورود به عرصه بازیگری در رادیو بعنوان مجری و بازیگر رادیو فعالیت داشته است.وی بازیگری رو از سال ۱۳۷۶ با بازی در سریال روز های زندگی به کارگردانی سیروس مقدم شروع کرد اما چهره او در سریال زمانه برای مردم شناخته تر شد.

گفتگو با بهنام قربانی :

بهنام قربانی رو بیشتر بازیگر بدانیم یا گوینده رادیو؟

از نظر خودم بازیگر. عموما مردم هم مرا با نام بهنام قربانی بازیگر می‌شناسند تا گوینده رادیو. به سفارش کمپانی های گوناگون، گویندگی فیلم و انیمیشن هم کار می‌کنم.

فرق اجرا و گویندگی در چیست؟

برخی از گوینده ها بر اساس متنی که می‌گیرند اجرا می‌کنند. من خودم هیچ گاه متن را از پیش نمی‌خوانم. چون می‌خواهم زمان اجرا آن لحظه بازیگری اتفاق بیفتد و موقعیتی که اجرا می‌کنم برای شنونده جالب باشد. شنونده هم باهوش است و به سرعت متوجه قضیه می‌شود. اما گوینده ای که از پیش متن را می‌خواند و تیک می‌زند به نوعی شرطی شده و مخاطب با اجرای بی حس طرف می‌شود.

چرا با زمانه به شهرت کافی نرسیدید؟

سریال زمانه می‌توانست به گواه خیلی ها سکوی پرتاب من باشد. اما از شانس بد به سونامی بی‌پولی تلویزیون برخورد کردم و دوباره به خانه اول برگشتم. متاسفانه از آسیب های سینما و هنر ما این است که باید به روز باشی که در غیر این صورت از یادها خواهی رفت و همه به دنبال افراد پیشین می‌روند. همه به دنبال سوپراستارها و چهره ها می‌گردند و کسی دیگر ریسک کشف بازیگر نا آشنا را قبول نمی‌کند. این یکی از بحران های بزرگ زندگی من است و خیلی از اوقات برای این مساله غصه می‌خورم.

بیوگرافی بهنام قربانی

همسر وحید جلیلوند کیست

وی متاهل و دارای یک دختر است.

صفحه اینستاگرام

پیج رسمی و صفحه شخصی این بازیگر عزیز در اینستاگرام با نشانی* در دسترس عموم قرار دارد.

سریال و مجموعه های تلویزیونی

فیلم ها

  • خط ویژه
  • توپولی
  • هدف سخت
  • خاطر گمشده
  • و…

دیگر عکس های بهنام قربانی

بهنام قربانی کیست

اینستاگرام بهنام قربانی

 آثار بهنام قربانی

گفتگو با بهنام قربانی

بهنام قربانی در سریال زمانه

زندگینامه بهنام قربانی

همسر بهنام قربانی

سن بهنام قربانی

همراه ما باشید

نظرات