مدل های جدید حلقه ازدواج عروس ۱۴۰۲ + تمام نکات مهم خرید حلقه ازدواج

0

مدل های جدید حلقه ازدواج عروس ۱۴۰۲ + تمام نکات مهم خرید حلقه ازدواج

مدل حلقه ازدواج عروس ۲۰۲۳ : انگشتر مخصوص ازدواج یک یادگار همیشگی و نماد پیوند بین عروس و داماد است.انواع متفاوتی از این انگشتر ها وجود دارد که انتخاب آن بستگی به سلیقه شخصی عروس دارد. از این جهت ما مدل های حلقه ازدواج عروس ۱۴۰۲ همراه راهنمای خرید را برایتان آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

حلقه ازدواج عروس

انتخاب طرح و مدل حلقه ازدواج تان، به کیفیت و جنس حلقه ازدواج تان نیز دقت کنید. به این فکر کنید که حلقه ازدواج طلا زرد دوست دارید یا طلا سفید؟ این حلقه نامزدی قرار است دهه ها در انگشت شما جا خوش کند. اگر از میزان طلا و پلاتینیوم حلقه ازدواج تان کم کنید تا حلقه ازدواج ارزان تری داشته باشید، یکپارچگی ساختار حلقه ازدواج بهم می ریزد. کیفیت پایین حلقه ازدواج می تواند باعث ایراداتی از قبیل شل شدن نگین های حلقه نامزدی، مات شدن حلقه ازدواج، از شکل افتادن و کج شدن حلقه ازدواج شود که باعث هدر رفتن زمان و پول شما می شود.بهترین معیار برای سنجش کیفیت و جنس حلقه ازدواج، عیار حلقه ازدواج می باشد. طلای ۱۸ عیار، محکم و متداول بوده، به راحتی تعمیر و صیقل داده می شود. پلاتینیوم محکم ترین فلز می باشد اما به راحتی طلا، تعمیر و صیقل داده نمی شود.

حقله ازدواج

انواع حلقه ازدواج

حلقه ازدواج سنتی و مدرن :

مدل سنتی :

چنل

این سبک بسیار محبوب است و به آن حلقه کانالی و اترنیتی (جاودانه) هم می‌گویند. یک شیار در سطح حلقه ایجاد می‌کنند و یک ردیف الماس‌های کوچک را درون شیار می‌چینند. ممکن است نیمی از حلقه یا دورتادور آن الماس داشته باشد.

کامفورت فیت

این حلقه‌ها کاملا گرد هستند و در انگشت کیپ می‌شوند، اما اصلا آزاردهنده نیستند. ازآنجاکه پوشیدن و درآوردن آنها بسیار راحت است به این اسم معروف شده‌اند. در هنگام استفاده از آن، اصلا حس نمی‌کنید حلقه در دستتان است. فقط یادتان باشد که اندازه آن را دقیق بگیرید، اگر بزرگ باشد راحت درمی‌آید.

نیم‌دایره

شکل این حلقه‌ها گرد کامل نیست و معمولا طراحی سنتی و ساده‌ای دارند. هنگام پوشیدن این حلقه می‌توانید کل پهنای آن را در دور انگشتتان حس کنید، زیرا سطح آن کاملا با انگشت در تماس است.

انواع حلقه ازدواج

حلقه مدرن :

سبک لوله‌ای

شکل این حلقه درست مانند این است که قطعه‌ای از لوله را برش داده باشید. لبه‌های این حلقه‌ها صاف و سطحشان تخت است. معمولا آقایان بیشتر این مدل را می‌پسندند. گاهی به آن حلقه ازدواج با مقطع تخت هم می‌گویند.

سنگفرشی

یکی از محبوب‌ترین سبک‌ها برای حلقه ازدواج است. تقریبا شبیه سبک چنل است، اما ظاهر مدرن‌تر و امروزی‌تری دارد.ظاهر این حلقه‌ها گران به نظر می‌رسد زیرا از تعداد زیادی الماس ساخته شده‌اند. اما حقیقت این است که نسبتا مقرون‌به‌صرفه هستند، زیرا الماس‌هایش بسیار ریز هستند و هزینه زیادی ندارند.

چنگک‌دار

این حلقه شاخه‌ها و چنگک‌های فلزی نازکی دارد که الماس‌ها و سنگ‌ها را در خودشان نگه می‌دارند. به این ترتیب سنگ‌ها برجسته‌تر و مشخص‌تر از خود فلز به چشم می‌آیند.

جنس حلقه ازدواج

حلقه باید درست اندازه دستتان باشد. حلقه گشاد ممکن است بیفتد و حلقه تنگ دستتان را اذیت خواهد کرد. بسیاری از افراد تصور می‌کنند ازآنجاکه فلز پس از مدتی روی دست جا باز می‌کند و به‌اصطلاح دست را می‌خورد، می‌توانند حلقه را کمی تنگ‌تر انتخاب کنند. این نادرست است و ممکن است مدام با آن احساس ناراحتی داشته باشید.درصورتی‌که می‌خواهید آنلاین خرید کنید، برای اندازه‌گیری حلقه می‌توانید از انگشترهایی که در حال حاضر دارید و مناسب است استفاده کنید. راه دوم این است که انگشت‌تان را با متر اندازه بگیرید. متر نباید زیاد شل یا زیاد کیپ باشد.بااین‌حال بهترین راه این است که حضوری بروید و حلقه‌ها را امتحان کنید. معمولا در پایان روز اندازه انگشت در بهترین حالت اندازه‌گیری قرار دارد. همچنین حواستان باشد دست‌تان سرد یا گرم نباشد.

اندازه حلقه ازدواج

راهنمای خرید

حلقه عروس متناسب با انگشتان دست :

دستان بلند و کشیده :

بهترین گزینه برای انگشت های بلند و کشیده، حلقه هایی ضخیم با سنگ های کوچک و گرد است. هرچه پایه حلقه ضخیم تر باشد و نگین حلقه کوچکتر باشد به ضخیم تر و تو پر دیده شدن انگشتان کمک بیشتری می کند.نگین های با طرح گرد برای انگشتان بلند و کشیده مناسب تر هستند. نگین های لوزی یا بیضی شکل باعث بلندتر دیده شدن انگشتان می شوند و انتخاب مناسبی نیستند.برای انگشتان بلند و کشیده مدل های بدون نگین درشت نیز پیشنهاد شده است.

برای انگشت های کوتاه :

اگر انگشتان شما کوتاه است باید حلقه ای را انتخاب کنید که انگشتان شما را بلند نشان دهد. بهترین کار این است که از پایه حلقه نازک و ظریف استفاده کنید. پایه حلقه نازک و ظریف باعث ایجاد این تفکر می شود که انگشتان شما بلند و کشیده است. همچنین از سنگ هایی استفاده کنید که برش بیضی، لوزی، مستطیل و یا اشکی شکل داشته باشند. این مدل سنگ ها باعث کشیده و بلندتر نشان دادن انگشتان می شوند. البته برای نگین های مستطیل شکل بهتر است نگین خیلی بزرگ نباشد.به این نکته توجه داشته باشید که استفاده از دو انگشتر در یک انگشت می تواند باعث بلندتر دیده شدن انگشتان شود.

حلقه عروس متناسب با انگشتان دست

دست های پهن :

برای کسانی که دارای انگشت های پهن و توپر هستند بهترین انتخاب، حلقه هایی است که پایه حلقه در آنها ضخیم یا نیمه ضخیم باشد. اگر از حلقه هایی با پایه نازک استفاده کنید باعث پهن تر نشان داده شدن انگشتان شما می شوند.حتماً به این نکته توجه داشته باشید که حلقه ای انتخاب کنید که انگشت شما را فشار ندهد و پوست انگشت شما از اطراف حلقه بیرون زده نشود.برای این انگشت ها بهترین نگین نگینی است که مستطیل شکل یا به شکل بیضی باشد. سنگ های گرد نیز انتخاب مناسبی برای انگشتان پهن هستند. سنگ هایی با طرح های نامتقارن و داری شکل های زاویه ای باعث باریک تر نشان داده شدن انگشتان می شوند بنابراین انتخاب خوبی برای انگشتان پهن هستند. به هیچ عنوان به سراغ سنگ های باریک نروید. سنگ های باریک انگشتان پهن را پهن تر نشان می دهند.

مدل های باریک :

استفاده از نگین های کوچک برای انگشت های باریک انتخاب بسیار خوبی است و زیبایی و ظرافت انگشتان را بهتر نشان می دهد. نگین های کوچک باعث پهن تر و عریض تر نشان داده شدن انگشتان می شوند و برای انگشت های باریک یک انتخاب ایده آل هستند. حلقه هایی با نگین گرد بزرگ و یا نگین های بزرگ قلبی شکل برای انگشتان باریک مناسب نمی باشند.

۲۰ مدل عکس حلقه ازدواج عروس ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲

حلقه مناسب انگشت های بلند

راهنمای خرید حلقه ازدواج

مدل های جدید حلقه ازدواج عروس ۱۴۰۲ + تمام نکات مهم خرید حلقه ازدواجقیمت حلقه ازدواج

حلقه ازدواج انگشت کوتاه

همراه ما باشید

نظرات