بازیگر نقش محمد در سریال حیرانی کیست + بیوگرافی و عکس ها

0

نقش محمد در سریال حیرانی : مهرداد صدیقیان زادهٔ ۳۰ بهمن ۱۳۶۷ بازیگر ایرانی است. او در سن ۱۷ سالگی در پی فراخوان بازیگری برای بازی در نقش اصلی فیلم عصر جمعه به کارگردانی مونا زندی انتخاب و جلوی دوربین رفت. سال ۱۳۸۵ با فیلم «اتوبوس شب» به کارگردانی کیومرث پوراحمد در کنار زنده یاد خسرو شکیبایی بازی کرد که خوش آیندترین اتفاق زندگی هنری اش بود. او برای بازی در این فیلم کاندیدای بهترین بازیگر آسیا در جشنواره آسیا پاسیفیک شد و از جشن خانه سینما جایزه بهترین بازیگر مرد را به‌دست آورد. ما در سایت حرف تازه برای شما بیوگرافی بازیگر نقش محمد در سریال پر طرفدار حیرانی را برای شما همراهان عزیز آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

نقش محمد در سریال حیرانی

او زادهٔ ۳۰ بهمن ۱۳۶۷ بازیگر ایرانی است. او فعالیت سینمایی خود را در سال ۱۳۸۴ با بازی در عصر جمعه آغاز کرد. صدیقیان برای نقش‌آفرینی در اتوبوس شب (۱۳۸۵) و ماجرای نیمروز (۱۳۹۵) نامزد دریافت سیمرغ طلایی شد. سال ۱۳۹۰ وقتی ۲۳ ساله بود با سریال سقوط یک فرشته جلوی دوربین رفت که به شدت دیده شد اما شهرت اصلی او با سریال مدینه سال ۱۳۹۳ آغاز شد. مهرداد صدیقیان در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر توانست با چهار فیلم لقب پرکارترین بازیگر را از آن خود کند.

او در سریال حیرانی نقش محمد برادر خانم دکتر را بازی م یکند که بسیار خوش رسید.

مهرداد صدیقیان در سریال حیرانی

گفتگو با مهرداد صدیقیان :

چقدر به تناسب فیزیکی ات اهمیت می‌دهی؟

برای من خیلی مهم است که اندامم همیشه درست باشد.چون به نظرم صورت و اندام یک بازیگر ابزار او هستند و باید همیشه درست وآماده باشند که بازیگر بتواند به‌خوبی از آن‌ها استفاده کند و در نقش‌های مختلف بتواند تغییرشان بدهد. بنابراین چیزی که می‌تواند به این قضیه کمک کند،تغذیه و ورزش است.

در مورد بارزترین ویژگی اخلاقی تان  بگوید ؟

کسی که کنار من باشد احتمالا از موذی بودن من اذیت می شود درست است که هرگز با آدم ها رفتار بدی نداشتم اما برخی اوقات در خودم فرو می روم .گاهی اطرافیان این حس را پیدا می کنند که نکند آنها کاری کرده ند و من ناراحت شده ام که این ویژگی من برای کسی که همیشه کنارم باشد شاید آزاردهنده باشد.

یکی از علاقمندی های شما چیست ؟

انجام کارهای خطرناک است . مثل بانجی جامپینگ، پاراگلایدر و ورزش های آبی عجیب و غریب. کلا هر چیزی که آدرنالین داشته باشد رو دوست دارم تجربه کنم

مهرداد صدیقیان

همراه ما باشید

نظرات