فال‌ روزانه ۲۳ فروردین‌/ فال روزانه امروز چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ کاملا واقعی میگه!!

1

در اینجا فال روزانه ۲۳ فروردین‌ ۱۴۰۲ را برای متولدین همه ماه ها را در مجله حرف تازه اورده ایم در ادامه می توانید فال روز چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ امروز شاید خبرهای مهمی از کسی که دوست دارید بشنوید و… ادامه فالتان را در مجله حرف تازه بخوانید

فال روزانه امروز چهارشنبه 23 فروردین 1402 کاملا واقعی میگه امروز خبر مهمی می شنوی

حال و احوال امروز ۲۳ فروردین ‌۱۴۰۲

فال غیبگویی نیست فال پیشگویی مسائلی است که به احتمال قوی برای شما اتفاق می افتد و گذری به اینده و آگاهی پیدا کردن از آنچه قرار است رخ بدهد و یا رخ ندهد اما آیا می توان از آینده خبری آورد؟ آیا آینده را میتوان دید و توصیف کرد و پیش بینی کرد؟

⚱ فروردين: دعای خیری پشت سرتان است. امروز شاید خبرهای مهمی از کسی که دوست دارید بشنوید که می توانند اثرات قابل توجهی روی رابطه شما و آینده آن داشته باشند.

پیش از برداشتن هر قدمی جوانب مختلف را در نظر گرفته و ریسک های موجود را بررسی کنید، اما اکنون برای شما زمان خیلی خوبی برای شروع کارهای تازه می تواند باشد. موفقیت و خوش شانسی در راه هستند

⚱ اردیبهشت: با دقت و تمکز باش، بدقولی نکن، سعی کن تصمیمی عجولانه نگیری و راز خود را به نامحرم نگویی. هر روزی که گذشت غصه آن را نخور و از آن روز برای بهبود فردای بهتر، بهره بگیر. شکر خدای بجای آر که شکر نعمت، نعمتت افزون کند.

⚱ خرداد: قصد و آرزویی که مدت‌ها در دل داری به زودی به آن خواهی رسید ان‌شاءالله . تندی مکن و صبر کن که کارها به صلاح تو آید. چیزی از غیب به تو برسد که روشنایی تو می‌باشد و از جائی که امید نداری به مراد دل برسی ان‌شاءالله . از حال اطرافیان غافل مشو و اگر میتوانی گره از کار کسی بگشایی کوتاهی نکن.

⚱ مرداد: ای صاحب فال در زندگی با سختی‌هایی رو به رو می‌شويد و با مردمی بد کردار و ناشایست سر و كار پيدا ميكنيد و به رنج و زحمت می‌افتيد. بايد با دیگران با احتياط رفتار كنيد تا انسان‌های بدخواه نتوانند شما را دچار مشكل کنند. در طالع شما سفری ديده می‌شود كه اگر انجام شود برای شما خالی از منفعت نیست.

⚱ شهریور: در کار خود شتاب نکن که آن کار شیطان است و عاقبت پشیمان خواهی شد . هیچ غم مخور و یک دل باش . نگرانی داری ولیکن در دل خود غم راه مده که کارهایت زود اصلاح شود واگر غایبی داری زود به تو رسد. ان‌شاءالله که عاقبت بخیر خواهی شد.

⚱ مهر: دوباره عشق و دوستی رونق تازه‌ای می‌گيرد. چراغ عشق را بايد هميشه روشن نگه‌داشت تا به خوشبختی رسيد.

با حرفهای دیگران زندگی خود را خراب نکنید.

اگر قصد سرمایه گذاری در زمینه املاک را دارید شرایط در حال حاضر برای شما مساعد هستند. در واقع هر گونه سرمایه گذاری در شرایط فعلی به نفع شما خواهد بود و سود این کار را به زودی دریافت خواهید کرد.

⚱ آبان: دوست و دشمن خود را بشناسید. زندگی شما وارد چرخه جدیدی شده است. مسائل مربوط به رابطه عاطفیتان امروز آنقدر وقتتان را خواهند گرفت که وقت زیادی برای چیزهای دیگر نخواهید داشت. هرچقدر هم اهداف بزرگی در سر داشته باشید تا زمانی که مسائل و مشکلات مربوط به رابطه عاطفی خود را حل نکنید نخواهید توانست روی برنامه ریزی و رسیدن به آنها تمرکز کنید.

⚱ آذر: شما در زمینه حرفه ای اعتماد به نفس زیادی دارید و می دانید که شم تجاری خیلی خوبی داشته و نسبت به مسائل و مشکلات رویکردهای غیر منطقی را در پیش نمی گیرید.افکار بزرگی ذهنتان را مشغول کرده است. مراقب دسیسه های دیگران باشید.

⚱ دی: احساس می کنید در یک گردباد گرفتار شده اید، همه چیز دور سرتان می چرخد و انگار کنترل همه چیز از دستتان خارج شده است. اصلا خودتان را نگران نکنید و تسلیم وضعیت موجود شوید و بگذارید هرچه می خواهد بشود. اگر با طوفان درگیر شوید به خودتان هم آسیب خواهید رساند. چیزهایی که خارج از کنترلتان هستند را بپذیرید.

⚱ بهمن: به رویاهایی که چندین بار تکرار می شوند توجه کنید، این رویاها می توانند درسی در رابطه با درک مسیر زندگیتان برای شما به همراه داشته باشند. شاید به طور ناگهانی با یکی از دوستان عزیزتان که برای مدتی طولانی از او بی خبر بوده اید دیدار کنید و ساعت ها با هم در مورد اتفاقاتی که در زندگیتان افتاده اند صحبت کنید. به طور کلی روز خوبی در پیش خواهید داشت که برای شما با آرامش همراه است و انرژی کافی برای یک هفته خوب را به شما خواهد بخشید.

⚱اسفند: با کسی دیدار خواهید داشت که مدت ها از او بی خبر بوده‌اید و این دیدار باعث می‌شود که یکسری خاطرات گذشته برایتان تداعی شود.

یک خبر عاشقانه دارید. خود را بازیچه دیگران قرار ندهید. در هیچ زمینه ای خودتان را کنار نکشید و با اعتماد به نفس تمام در هر کاری که دلتان می خواهد شرکت کنید

1 دیدگاه در “فال‌ روزانه ۲۳ فروردین‌/ فال روزانه امروز چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ کاملا واقعی میگه!!

  1. علی گفت:

    برای بار چندمه که تیر رو نمیذارین

نظرات