خرید ترون، غیر متمرکز کننده وب با سرعت بالا!

0

ترون که با نماد TRX و یا نام ترونیکس نیز شناخته می شود توسط جاستین سان در سال ۲۰۱۷، که اکنون به عنوان مدیرعامل ترون فعالیت می کند، تاسیس شد. خرید ترون یکی از روش‌های تنوع بخشیدن به سبد پروتفوی شما است. این روزها و با گسترش کاربرد رمزارزها در دنیا، بسیاری از سرمایه‌گذاران به دنبال ارزهای دیجیتال آینده‌دار هستند.

ترون از جمله رمز ارزهایی است که می‌تواند به کسب سود شما کمک کند. با توجه به مزایایی که این شبکه غیرمتمرکز ارائه می‌دهد، افرادی که به دنبال یک دارایی امن هستند، بهتر است خرید ترون را در برنامه‌های سرمایه‌گذاری خود قرار دهند.

با توجه به توسعه پروژه‌ها و قیمت ترون در صرافی‌ها و حجم معاملات آن، به‌ این نتیجه می‌رسیم که ترون یکی از ارزهای دیجیتال پر طرفدار در بازار کریپتو است. قیمت ارزان ترون، فرصت خرید ترون را برای همه افراد را امکان‌پذیر کرده است. شما بدون نیاز به سرمایه‌های هنگفت می‌توانید به صورت آنلاین ارز دیجیتال ترون را از صرافی پینگی خریداری کنید.

 خرید ترون

خرید ارز ترون؛ راهی به سوی آینده ارزهای دیجیتال

با بیش از ۱۰۰ هزار رمز ارز در دنیای کریپتو، ترون توانسته است به عنوان یک پروژه برتر به بازار راه یابد. ترون نه تنها به عنوان یک رمز ارز بلکه به عنوان یک بلاکچین میزبان برای برنامه‌های غیرمتمرکز یا همان dappها نیز فعالیت می‌کند.

بلاکچین ارز ترون، قابلیت و خدمات متعددی را ارائه می‌کند و اهداف زیادی برای توسعه خود در نظر دارد. هدف اصلی پلتفرم ارز دیجیتالی ترون، ایجاد اینترنت کاملا غیرمتمرکز است. یکی از چالش‌های پیش‌روی بیت‌کوین و اتریوم مقیاس پذیری و سرعت انجام تراکنش‌ها است و ترون به منظور رفع این چالش‌ها فعالیت می‌کند.

ترون می‌تواند حدود ۲ هزار تراکنش در ثانیه را انجام دهد. این موارد تنها بخشی از مزایای خرید ترون هستند.

در سپتامبر ۲۰۱۷ ترون با قیمت ۰٫۰۰۲ دلار وارد بازار و صرافی‌ها شد و اولین سرمایه‌گذاران آن، سودهای زیادی به جیب زدند. چهار ماه بعد از عرضه ترون به بازار، قیمت ترون حدود ۱۴ برابر افزایش یافت و به ۰٫۰۲۸ دلار رسید. با بررسی نمودار قیمت آنلاین ترون می‌توانید مشاهده کنید که این رمز ارز چه سودهایی را از آن سرمایه‌گذاران کرده است.

آموزش خرید ترون در پینگی، صرافی ارز دیجیتال با کارمزد کم

اگر به دنبال خرید ارزان ترون هستید، صرافی پینگی یکی از پلتفرم‌های محبوب در این زمینه است. شما می‌توانید در این صرافی قیمت ترون به ریال و تومان را مشاهده کنید و سپس با پرداخت ریال، دارایی را به ولت خود اضافه کنید.

برای خرید ترون در صرافی پینگی ابتدا باید یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید. مراحل خرید ترون در صرافی پینگی به ترتیب عبارتند از:

  • ایجاد حساب کاربری (با شماره موبایل به نام صاحب حساب یا ایمیل معتبر در دسترس)
  • احراز هویت (ارائه مدارک شناسایی و هویتی و بارگذاری آن در سایت)
  • واریز ریال (از بخش حسابداری واریز ریالی را انتخاب کند)
  • خرید ترون از بازار یا صرافی

نکته قابل توجه هنگام خرید ارز دیجیتال ترون از صرافی پینگی این است که شما می‌توانید دارایی که هم در بازار و هم در صرافی ارائه می‌شود با همان کارمزد بازار (که معمولا کمتر است) خریداری کنید. همچنین در صفحه ارز مورد نظر امکان مشاهده قیمت آنلاین ترون برای شما وجود دارد.

آیا خرید ارز ترون بدون احراز هویت امکان پذیر است؟

سوالی که ذهن بسیاری از مخاطبان را مشغول می‌کند، این است که آیا خرید ترون بدون احراز هویت امکان پذیر است یا خیر. باید به شما بگوییم که برای خرید و فروش ترون در صرافی ها باید احراز هویت کنید. اگر در حال حاضر به مدارک هویتی خود دسترسی نداشته باشید و بخواهید ارز دیجیتالی را در این لحظه خریداری کنید، پینگی یک راه حل برای این کار به شما ارائه می‌دهد.

احراز هویت فوری، فرآیندی است که شما با ارائه کد ملی، شماره موبایل به نام صاحب حساب، نام و نام خانوادگی می‌توانید ترون را خریداری کنید. این سطح دارای محدودیت‌هایی است و شما ظرف مدت یک هفته موظف هستید، مدارک خود را به کارشناسان پینگی ارائه دهید.

با وجود عدم برداشت رمز ارز  و محدودیت برداشت ریالی، امکان خرید و فروش همچنین واریز ریال و رمزارز در این سطح وجود دارد.

چه چیزی ترون را از سایر شبکه‌ها متمایز می‌کند؟

ترون از یک بلاکچین همتا به همتا برای اشتراک‌گذاری محتوا و سرگرمی استفاده می‌کند. به عنوان نسل جدید رسانه‌های اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا محتوای خود را بدون توجه به موقعیت مکانی به اشتراک بگذراند. افرادی که به دنبال سرگرمی و شکل دیگری از رسانه‌های اجتماعی هستند، می‌توانند از بلاکچین ترون بهره ببرند.

پلتفرم ارز دیجیتال ترون در ازای به اشتراک‌گذاری محتوا به شما پاداش‌هایی به صورت ارز TRX می‌دهد. همین امر موجب می‌شود ترون از سایر شبکه‌های اجتماعی مانند یوتیوب و فیسبوک متمایز شود.

ارز ترون چه کاربرد هایی دارد؟

از این ارز برای پرداخت کارمزد شبکه، استفاده از حق حاکمیت و پاداش استفاده می شود. مهمترین کاربردهای آن عبارتند از:

  • حذف واسطه ها ( پشتیبانی مستقیم از سازندگان محتوا )
  • کارمزد پایین برای تراکنش ها
  • سرعت بالای انجام تراکنش ( TRON توان عملیاتی بالایی دارد و قادر است تا ۲۰۰۰ عملیات در ثانیه را بدون کارمزد پردازش کند، بنابراین تراکنش های شبکه feeless (بدون فی) می شوند. )
  • ایجاد قراردادهای هوشمند، توکن و ساخت برنامه های غیر متمرکز (DApps)
  • مشارکت در تصمیمات حاکمیتی
  • استیکینگ ترون و کسب درآمد

خرید ترون

مزایای اصلی ترون چیست؟

جاستین سان پس از ترک ریپل، پروژه رمز ارز خود را آغاز کرد. او می‌دانست که این حرکت سر و صدای زیادی ایجاد خواهد کرد. ایده سان توسط بسیاری، انقلاب تلقی می‌شود؛ زیرا مردم هنوز در مورد این ارز دیجیتال اختلاف نظر دارند.

هنگام خرید ترون، باید مزایایی که این پلتفرم ارائه می‌دهد را زیر نظر داشته باشید:

  • ترون کارمزد تراکنش بسیار کمی دارد؛
  • حجم بیشتری از معاملات را امکان‌پذیر می‌کند؛
  • ترون تیم بزرگی پشت سر دارد؛
  • معاملات سریع را ارائه می‌دهد.

اجازه دهید هر کدام از این مزایا را به صورت جداگانه مورد بحث قرار دهیم:

  1. ترون کارمزد تراکنش بسیار کمی دارد

کارمزد تراکنش‌های ترون پایین هستند. توانایی ترون هنگام راه اندازی و همچنین استفاده از توکن آن توسط معامله گران و علاقه مندان، عامل تعیین کننده کامزد خواهد بود که آیا این کارمزدهای پایین تراکنش همچنان در آینده ثابت باقی می‌ماند یا خیر. در بهمن ۱۴۰۱ کارمزد تراکنش‌های ترون در برخی از صرافی‌ها مانند بایننس از ۱ دلار به ۲٫۶ دلار رسید.

  1. حجم معاملات بالا را امکان‌پذیر می‌کند

جاستین سان بخشی از پروژه ریپل بود و زمانی که روی پروژه ارز دیجیتال خود کار می‌کرد، قطعا مشتاق به کارگیری برخی از اصول اولیه و ویژگی‌های محبوب ریپل در کار خود بود. ایجاد سیستمی که حجم بسیار بیشتری از تراکنش‌ها را امکان پذیر می‌کند یکی از آن ایده‌های مهم بود که یکی دیگر از مزایای بزرگ ترون است.

  1. ترون تیم بزرگی پشت سر دارد

شاید یکی از بزرگترین مزیت‌های ترون این باشد که تیم بزرگی پشت سر دارد. در واقع، این پروژه در حال حاضر توسط برخی از بااستعدادترین و آینده دارترین افراد در حال توسعه است و در عین حال یک نکته مهم را در ذهن خود حفظ می‌کند و آن را بیشتر بهبود می‌بخشد.

  1. معاملات سریع را ارائه می‌دهد

به دلیل این واقعیت که ترون می تواند تا ۲۰۰۰ تراکنش در ثانیه را پشتیبانی کند، تراکنش‌های Tron بسیار سریع هستند. این ظرفیت تراکنش، مستقیماً بر تبلیغات و موقعیت آینده ترون در دنیای ارزهای دیجیتال تأثیر می‌گذارد و این امکان را برای این شبکه فراهم می‌کند که انقلابی در رسانه‌های آنلاین ایجاد کند. هنگامی که ترون را با سایر ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین که قادر به تایید ۳ تا ۶ تراکنش و در اتریوم ۲۵ تراکنش هستند، مقایسه می‌کنیم، جایی برای تامل وجود ندارد؛ زیرا مزایای ترون نسبت به سایر ارزهای دیجیتال در این زمینه کاملاً واضح است.

آیا خرید ترون سودآور است؟

هنگام معامله در بازار ارزهای دیجیتال، مردم دو گزینه دارند. کاربران می‌توانند از صرافی‌ها برای خرید ارز دیجیتال مورد نظر استفاده کنند، به عنوان مثال خرید ترون در صرافی‌هایی مانند پینگی یکی از این روش‌ها است که کاربر خود صاحب دارایی می‌شود.

دومین گزینه، معامله یا مبادله دارایی است. این سرمایه‌گذاری به‌عنوان سرمایه‌گذاری بلندمدت (HODL) در نظر گرفته می‌شود؛ زیرا وقتی قیمت شروع به افزایش می‌کند، خریدار می‌تواند ترون را که در صرافی دیگری خریداری کرده است، بفروشد. در این روش کاربر می‌تواند از تفاوت قیمت بین دو صرافی سود کند.

در نظر داشته باشید که همیشه سبد پروتفوی خود را متنوع سازید و تمام دارایی خود را روی یک ارز دیجیتال خاص سرمایه‌گذاری نکنید. ارز دیجیتال ترون یکی از رمز ارزهای آینده دار بازار کریپتو است که شما می‌توانید از آن برای افزایش سرمایه خود بهره ببرید.

همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم خرید ترون، جایگزینی برای کسانی است که در سال‌های گذشته روی بیتکوین، سرمایه‌گذاری نکرده‌اند. همچنین خرید ارز دیجیتال ترون یکی از گزینه‌های سرمایه گذاری برای افرادی است که به دنبال معاملات پر سود هستند.

کیف پول ترون، محلی امن برای ذخیره TRX

خرید ترون

پس از خرید ارز دیجیتال ترون شما به محلی امن برای ذخیره دارایی‌های خود نیاز دارید. برخی از صرافی‌ها مانند پینگی دارای کیف پول‌های اختصاصی هستند و شما بلافاصله پس از خرید، بدون نیاز به ولت دیجیتال دیگر، دارایی را ذحیره کنید.

با این حال برخی از کاربران انتظار دارند ترون‌های خود را در یک کیف پول پشتیبانی کننده از ترون و تحت نظارت خود ذخیره کنند. برخی از کیف‌پول‌های محبوب ترون عبارتنداز:

  • کیف پول ترون لینک (TronLink)
  • کیف پول ترزور (Trezor)
  • کیف پول ترون اسکن (Tronscan)
  • کیف پول اتمیک (Atomic)
  • کیف پول اکسودوس (Exodus)
  • کیف پول تراست ولت (Trust Wallet)
  • کیف پول لجر نانو ایکس (Ledger Nano X)

نحوه فروش ترون به صرافی

برخی از کاربران مقداری ترون در ولت خود دارند و به دنبال راهی امن برای فروش TRX هستند. نکته مهم و قابل توجهی که باید به آن اشاره کنیم این است حتما قوانین برداشت و فروش ترون در صرافی مورد نظر را بررسی کنید. واریز ریالی در صرافی پینگی بر اساس سیکل پایای بانک مورد نظر شما انجام می‌شود. برای فروش ترون و هر ارز دیجیتالی باید در صرافی پینگی حساب کاربری داشته باشید.

خرید و فروش ترون در صرافی پینگی به سرعت و در کسری از زمان انجام می‌شود، کافی است شما برای خود یک حساب کاربری ایجاد کنید. پس از خرید ترون در کسری از ساعت میتوانید دارایی خود را به صرافی یا کیف پول دلخواه با کمترین کارمزد انتقال دهید. با اینکه خرید ارز ترون یکی از گزینه‌های سرمایه گذاری برای افرادی است که به دنبال معاملات پر سود هستند. اما قبل از سرمایه گذاری حتما تحقیقات لازم را انجام دهید.

نظرات