فروش پمپ آب پنتاکس ایتالیا

0

پمپ آب پنتاکس یکی از با کیفیت ترین و برترین پمپ های آب خانگی ایتالیایی میباشد. که دارای انواع گوناگونی میباشد که شامل انواع پمپ خانگی، لجن کش، کفکش و غیره با توان های متفاوت شامل نیم اسب، یک اسب، دو اسب با جنس بدنه های گوناگون همچون چدن و استیل میباشد. ما در ادامه مطلب قصد داریم علاوه بر معرفی انواع پمپ آب پنتاکس، از هر نوع یک نمونه به شما معرفی کنیم.

پمپ آب پنتاکس ایتالیا

تمام محصولات پمپ پنتاکس در یک نگاه

گروه صنعتی مستر در این بخش قصد دارد تمامی محصولات پنتاکس ایتالیایی را به شما کاربران گرامی معرفی نماید. پمپ آب پنتاکس دارای تنوع گسترده ای می باشد و امکان دارد تشخیص این مدل ها برای شما عزیزان کمی مشکل باشد و با آنها آشنایی نداشته باشید، بنابراین تصمیم گرفتیم در یک نگاه کلی این محصولات را به شما شرح دهیم.

انواع پمپ آب خانگی پنتاکس

پمـپ آب خانگی پنتاکـس مدل PM

سری PM پنتاکس سه مدل PM45 و PM80 و PM90 دارد. تا ۳ متر مکعب در ساعت دبی این سری، هد آن تا ۸۰ متر، دمای سیال از ۰ تا ۹۰ درجه سانتی گراد و توان آن از ۰٫۳۷ تا کیلو وات ۰٫۷۴، در دو نوع تک فاز و سه فاز می باشد. قابل توجه است که مدل پنتاکس PM45، پمپ آب خانگی نیم اسب می باشد و مدل پنتاکس PM80 و PM90 هر دو، پمپ آب خانگی یک اسب می باشند.

پمپ آب خانگی پنتاکس مدل CAM

از انواع پمپ خودمکش پنتاکس سری CAM پنتاکس می باشد. که از ۰٫۶ تا ۴٫۸ مترمکعب در ساعت دبی آن، هد تا ۶۰ متر، دمای سیال از ۰ تا ۵۰ درجه سانتی گراد و توان الکتروموتور آن از ۰٫۴۴ تا ۰٫۷۴ کیلووات و دو به شکل تک فاز و سه فاز می باشد.

انواع پمپ کف کش پنتاکس

پمپ کف کش پنتاکس پروپیلن مدل DP

سری DP پنتاکس از مواد مقاوم در مقابل خوردگی شیمیایی تولید شده و جهت تخلیه مخازن و منابع مناسب می باشد و دبی آن تا ۷٫۲ متر مکعب در ساعت، هد آن تا ۸ متر، ماکزیمم غوطه وری آن ۵ متر بوده و توان موتور آن از ۲۰۰ تا ۴۰۰ وات و به شکل تک فاز می باشد.

انواع پمپ لجن کش پنتاکس

پمپ لجن کش بدنه استیل پنتاکس DX

یکی از لجن کش های استیل پنتاکس سری DX میباشد و جهت سیستم های فاضلاب و آب های آلوده همراه با ذرات معلق مناسب می باشد. امکان عبور ذرات جامد تا قطر ماکزیمم ۲۸ میلی متر را دارا می باشد. دبی این مدل تا ۱۸ متر مکعب در ساعت، هد ماکزیمم تا ۱۰ متر، دمای سیال از ۰ تا ۴۰ درجه سانتی گراد و توان الکتروموتور از ۱٫۰۵ تا ۱٫۳۵ کیلووات به شکل پمپ لجن کش پنتاکس تک فاز و پمپ لجن کش پنتاکس سه فاز می باشد. جنس بدنه این سری از استنلس استیل است.

انواع پمپ شناور پنتاکس

پمپ شناور پنتاکس مدل ۴S

سری ۴Sپمپ شناور طبقاتی پنتاکس ایتالیا، یکی از مرغوب ترین و برترین برندهای پمپ شناور در ایران با کاربری های گوناگون می باشد که جهت چاه های ۴ اینچ میباشد و قطر خارجی آن ۹۶ میلی متر می باشد. دبی این سری تا ۲۴ متر مکعب در ساعت، هد آن تا ۳۰۳ متر و توان الکتروموتور آن از ۰٫۲۵ تا ۷٫۵ کیلووات می باشد. این محصول یک پمپ شناور استیل میباشد که به علت تکنولوژی ساخت اتوماتیک در مقایسه با پمپ شناور چینی دارای قیمتی بسیار رقابتی ولی در عین حال با کیفیتی بسیار بهتر و ساخت ایتالیا می باشد.

انواع بوستر پمپ پنتاکس

بوستر پمپ پنتاکس مدل ۲CB

سری ۲CB بوستر پمپ های دور ثابت با شاسی فولادی و پرشر سوئیچ یا کنترلر سنسور پرشر، کوپله فابریک کارخانه پنتاکس ایتالیا می باشند. میزان حجم آبدهی از ۱۰ الی ۳۰۰ مترمکعب در ساعت می باشد. قدرت الکتروموتور مورد نیاز از ۵٫۱ الی ۲۲ کیلووات و میزان ارتفاع آبدهی پمپ از ۱۰ الی ۱۵۰ متر است. این سری در ولتاژ ۲۲۰ ولت به شکل تک فاز و در ولتاژ ۳۸۰ ولت به شکل سه فاز میباشد.

انواع پمـپ آب جتی پنتاکـس

پمـپ آب جتی پنتاکـس مدل CAM

سری CAM چدنی پمپ آب جتی پنتاکس از جمله پمپ های خودمکش کاربردی این شرکت ایتالیایی است که به منظور پمپاژ آب (حتی مخلوط با گاز) کاربرد دارد و استفاده میشود. پروانه این سری پمپ ها از جنس نوریل یا برنج ساخته میشود که امکان پمپاژ سیالات با دمای ۰ تا ۵۰ درجه سانتی گراد را دارند. پمپ آب جتی خودمکش پنتاکس ایتالیا دارای دبی ۰٫۶ تا ۴٫۸ متر مکعب در ساعت در ارتفاع یا هد ۶۰ متر با توان الکتروموتور در دو مدل تک فاز و سه فاز، از ۰٫۴۴ تا ۰٫۷۴ کیلووات است.

انواع پمپ آب طبقاتی پنتاکس

پمـپ آب طبقاتی افقی پنتاکـس مدل ULTRA-S

سری ULTRA/S از جمله پمپ های طبقاتی استیل پنتاکس میباشد که دارای کارکردی آرام و بدون صدا موجب راندمان بالا و کاهش هزینه مصرف برق و در حاصل عمر طولانی الکترو پمپ می شود. دبی این سری تا ۲۶ متر مکعب در ساعت، هد تا ۷۸ متر، دمای سیال از ۱۵- تا ۱۱۰ درجه سانتی گراد و توان الکتروموتور از ۰٫۳۷ تا ۱٫۸۵ کیلووات به شکل تک فاز و سه فاز و از ۳ تا ۵٫۷ کیلووات به شکل سه فاز می باشد.

پمـپ آب طبقاتی عمودی پنتاکـس مدل ULTRA-VL

سری ULTRA/VL از جمله پمپ های طبقاتی استیل پنتاکس میباشد که به منظور پمپاژ آب صاف در امور کشاورزی و صنعتی استفاده می شوند. دبی این سری ماکزیمم تا ۲۵ متر مکعب در ساعت، هد آن تا ۱۲۵ متر، دمای سیال از ۵ تا ۳۵ درجه سانتی گراد و توان الکتروموتور از ۰٫۹ تا ۵٫۷ کیلووات می باشد.

نظرات