بازیگر نقش ملک بانو در سریال تلوزیونی آتش و باد کیست + بیوگرافی و عکس ها

0

نقش ملک بانو سریال آتش و باد : سهیلا رضوی بازیگر نقش ملک بانو متولد ۹ شهریور ۱۳۳۳ در تهران بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است. او فعالیت‌های هنری خود را از تئاتر و از سال ۱۳۵۹ آغاز کرد. همچنین وی اولین تجربه سینمایی خود را با بازی در فیلم سینمایی گردباد در سال ۱۳۶۴ کسب کرده است.وی سال‌ها است که با فرخ نعمتی یکی دیگر از بازیگران با سابقه کشورمان ازدواج کرده است.ما در سایت حرف تازه برای شما بیوگرافی بازیگر نقش ملک بانو در سریال پر طرفدار آتش و باد را برای شما همراهان عزیز آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

نقش ملک بانو سریال آتش و باد

سهیلا رضوی متولد ۹ شهریور ۱۳۳۳ در تهران بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است. او فعالیت‌های هنری خود را از تئاتر و از سال ۱۳۵۹ آغاز کرد. همچنین وی اولین تجربه سینمایی خود را با بازی در فیلم سینمایی گردباد در سال ۱۳۶۴ کسب کرده است.وی سال‌ها است که با فرخ نعمتی ازدواج کرده است. که در کارهای شاخصی چون مارمولک، یه جبه قند، زیر گنبد کبود، عطر گل یاس حضور داشت بیشتر شهرت خود را مدیون سریال شبکه خانگی شهرزاد است.

او در سریال آتش و باد نقش ملک بانو را دارد که بسیار جذاب ظاهر شده است.

سهیلا رضوی در آتش و باد

گفتگو با سهیلا رضوی :

در کنار کدام یک از هنرمندان بیشتر آموختید؟

با خیلی از بزرگان کار کردم و واقعا چیز‌ها آموختم…. با ایرج راد کار کردم.، همینطور اکبر زنجان‌پور و مرحوم رضا کرم‌‍رضایی، همینطور پری صابری و بهرام بیضایی و دکتر علی رفیعی و البته دکتر قطب‌الدین صادقی..

مسائل حاشیه‌ای می‌تواند از دلایل کم کاری شما در عرصه تئا‌تر باشد؟

بله. قطعا همینطور است، کما اینکه بسیاری از خوب‌ها و سرمایه‌های تئا‌تر هم به همین دلایل کم کار شده‌اند، خودم فقط برای رضایت یک دوست بسیار صمیمی حاضرم بعضی مشکلات و شرایط غیر حرفه‌ای تئاتر را تحمل کنم. اما در غیر این صورت به هیچ وجه قبول نمی‌کنم.

اگر این روز‌ها سه پیشنهاد خوب از حوزه‌های تئا‌تر و سینما و تلویزیون داشته باشید کدام را انتخاب می‌کنید؟

بستگی دارد. من دلبسته تئا‌تر هستم و روی صحنه بسیار راحت‌ترم مثل سوارکاری که بر روی اسبش راحت است، صحنه نمایش برای من حکم‌‌ همان اسب را دارد که با بودن بر روی آن احساس راحتی می‌کنم، اما شاید پیشنهاد تئاتری هم باشد که با شرایط من سازگار نباشد.

نقش ملک بانو در سریال آتش و باد چیست

سهیلا رضوی

همراه ما باشید

نظرات