بیوگرافی میثم نثاری تجربه گر زندگی پس از زندگی فیلم مرگ و دیدن برزخ +فیلم

0

بیوگرافی میثم نثاری تجربه گر زندگی پس از زندگی فیلم مرگ و دیدن برزخ +فیلم

بیوگرافی میثم نثاری کیست

میثم نثاری زاده متولد ۱۳۷۱ در بروچرد بوده و فارغ التحصیل مهندسی علوم دامی و کشاورزی بوده و دارای ۷ خواهر و برادر میباشد او در برنامه زندگی پس از زندگی حضور پیدا کرد و درباره تجربه مرگ خود توضیحاتی دا او متولد شهر بروجرد و هم اکنون در تهران زندگی می کند

بیوگرافی میثم نثاری تجربه گر زندگی پس از زندگی فیلم مرگ و دیدن برزخ +فیلم

میثم نثاری سالها در زمینه علوم دامی و کشاورزی فعالیت داشته و به دلیل مشکل قلبی و ایست قلبی دچار بحران هایی در زندگی شده است و به همین دلیل اتفاقات ناگواری برایش در محل کارش در قزوین رخ داده است.
شغلش دامپروری و دامداری می باشد و در رسته علوم دامی تحصیل کرده است.

حضور در برنامه زندگی پس از زندگی ۱۴۰۲

میثم نثاری در این برنامه گفت در محل کارم که در قزوین مشغول کار بودم، به یکاباره دچار ایست قبلی شدم و به کما رفتم و عالم برزخ را با چشمانم دادم. در واقع دچار مرگ موقت شدم و تمام اعمال و زندگی ام مانند فیلم از جلوی چشمانم عبور کرد. من نمی خواستم برگردم و فقط به خاطر پدرم برگشتم
تاثیر محبت و عشق پدری بر تغییر حال تجربه‌گر مرگ موقت از دیگر گفتگوی قسمت سوم زندگی پس از زندگی در ماه رمضان ۱۴۰۲ بود.

تجربه مرگ در برنامه زندگی پس از زندگی

گفتگو و صحبت های میثم نثاری در قسمت سوم برنامه زندگی پس از زندگی که در ۵ فروردین ۱۴۰۲ در نوع خودش میتواند تکان دهندن و تامل برانگیز باشد و م توان تمام ادم ها را به فکر فرو ببرد.

گفتنی است، این برنامه در ماه رمضان ۱۴۰۲ از شبکه ۴ پخش میشود. «زندگی پس از زندگی» یک مجموعه دیدنی است که به بیان تجربیات مرگ موقت افرادی می‌پردازد که در شرایط مرگ کلینیکی و یا خروج موقت روح از جسم قرار گرفته‌اند. محتوای آماده شده برای این برنامه، حاصل ۴ سال پژوهش جدی از افراد مختلف در شهرها و روستاهای ایران است که در شرایط مختلف دنیای پس از مرگ را هرچند به صورت کوتاه تجربه کرده‌اند.

نظرات