فیلم کامل زندگی پس از زندگی قسمت اول ۳ فروردین ۱۴۰۲ دانیال قاسمعلی

1

فیلم کامل زندگی پس از زندگی قسمت اول ۳ فروردین ۱۴۰۲ دانیال قاسمعلی

دانلود زندگی پس از زندگی قسمت اول ۳ فروردین ۱۴۰۲ : زندگی پس از زندگی دانیال قاسمعلی کامل، زندگی پس از زندگی فصل چهارم قسمت ۱ اول

برنامه زندگی پس از زندگی ، دانلود زندگی پس از زندگی ۳ فروردین ۱۴۰۲ قسمت اول فصل چهارم تجربه گر امروز: دانیال قاسمعلی

دانلود زندگی پس از زندگی قسمت اول فصل چهارم 3 فروردین 1402 دانیال قاسمعلی

برنامه زندگی پس از زندگی ۱۴۰۲ قسمت ۱ اول فصل چهارم ۴ که از شبکه چهار سیما در تاریخ پنجشنبه ۳ فررودین ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۰ تجربه گر دانیال قاسمعلی و اجرای عباس موزون پخش شد در ادامه پخش و تماشای آنلاین و دانلود زندگی پس از زندگی ۳ فروردین ۱۴۰۲ فصل ۴ قسمت ۱ اول اماده کرده ایم.

در قسمت اول زندگی پس از زندگی ۱۴۰۲ دانیال قاسمعلی مهمان برنامه زندگی پس از زندگی به عنوان تجربه گر مرگ بود

او متولد اصفهان و دهه ۶۰ است و دو فرزند دارد. دانیال قاسم‌علی درباره تجربه مرگ در بخش هایی از داستان زندگیش گفت: نیمه تاریکی شخصیتم من را به سمت مواد سوق میداد. او داستان شروع به کلاهبرداری و خروج غیر قانونی از ایران و دیدن لحظه مرگش را شرح داد و لحظه ای که یک خانم زندگی را به او برگرداند. در فیلم زیر زندگی پس از زندگی دانیال قاسم علی کامل ببینید:

برنامه «زندگی پس از زندگی» برنامه ای متفاوت درباره مرگ و عالم ماوراء شبکه چهارسیما برای لحظات عرفانی افطار است. «زندگی پس از زندگی» روایت افرادی که در تجربه ی مرگ تقریبی ، از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند. در این برنامه با سفر به نقاط مختلف ایران و جهان ، مخاطبان برنامه مهمان روایت های شگفت انگیز تجربه گران مرگ تقریبی از عالم غیب می‌شوند.

تا کنون سه فصل از این برنامه با اجرای عباس موزون در سال ۹۹ – ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ پخش شده و حالا در سال ۱۴۰۲ فصل جدید و چهارم آن روی آنتن شبکه چهار خواهد رفت. این برنامه یکی از برنامه پر بیننده  و پرطرفدار ماه رمضانی و لحظه افطار است که به دلیل پرداختن به موضوع مرگ برای همه جالب است.

1 دیدگاه در “فیلم کامل زندگی پس از زندگی قسمت اول ۳ فروردین ۱۴۰۲ دانیال قاسمعلی

  1. نگار گفت:

    عاااالی بود

نظرات