بیتا معیریان بازیگر نقش صفورا در سریال گیلدخت کیست بیوگرافی و تصاویر خفن

0

بیتا معیریان بازیگر نقش صفورا در سریال گیلدخت کیست بیوگرافی و تصاویر خفن

بازیگر نقش صفورا در سریال گیلدخت را بیتا معیریان بر عهده دارد بیتا معیریان در سال ۱۳۶۵ در تهران متولد شده است از چهره پردازی به بازیگری رسیده و با بازی در سریال چون ابر در بهاران  به شهرت رسید و حالا در سریال گیلدخت نقش سفورا را بر عهده دارد در ادامه به بیوگرافی بیتا معیریان خواهیم پرداخت.

بیوگرافی بازیگر نقش صفورا در سریال گیلدخت

بیتا معیریان بازیگر نقش سفورا در سریال گیل دخت فرزند جلال الدین معیریان (طراح گریم و چهره پرداز و پایه گذار گریم کلاسیک در سینمای ایران) در سال ۱۳۶۵ در تهران به دنیا آمده. او بازیگر تئاتر، چهره پرداز و بازیگر سینما و تلوزیون است که در سال ۱۴۰۰ در سریال گیل دخت در نقش صفورا بازیگری می کند.

بیتام معیریان بازیگر نقش صفورا در سریال گیلدخت

استایل و عکس خفن بازیگر نقش صفورا در سریال گیلدخت

بیتا معیریان در نقش سفورا در سریال گیلدخت حضور دارد و دختر جلال الدین معیریان یکی از طراحان گریم و پایه گذار سبک گیریم کلاسیک در سینمای ایران میباشد.بیتا معیریان در سال ۶۵ در در تهران و در یکی از محله های به نام اخطاریه به دنیا آمده است فرزند سوم استاد معیریان می باشد دو برادر نیز دارد بیتا و بهنام دختر و پسر استاد معیریان وارد عرصه هنر شده اند.

بیتا معیریان بازیگر سینما و تلویزیون، متولد سال ۱۳۶۵ در تهران بوده و فارغ‌ التحصیل هنرستان موسیقی است. معیریان در فیلم و سریال هایی چون چون ابر در بهاران فعالیت داشته است. او همچنین در کنار بازیگری، سالهاست به عنوان گریمور و چهره پرداز فعالیت دارد

بیتا معیریان بازیگر نقش صفورا در سریال گیلدخت کیست +بیوگرافی و عکس

سوابق بازیگری

خانم بیتا معیریان دختر جلال الدین معیریان از طراحان گریم و بنیانگذار گذار سبک گریم کلاسیک در سینمای ایران میباشد. برادرش بهنام معریان نیز گریمور می باشد. او فعالیت هنری را با گریم آغاز کرد و سپس وارد بازیگری شد.

بیتا معیریان بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران که سابقه بازی در تئاتر را دارد و به عنوان چهره پرداز و گریمور نیز فعالیت دارد بتازگی در سریال تاریخی گیلدخت به کارگردانی مجید اسماعیلی در نقش صفورا بازی کرده است.

او فعالیت هنری را در تئاتر با نمایش هایی چون “مرداب روی بام”.” اوشمال من، جنوب من، شرق و غرب من بود” “همه چیز میگذرد، تو نمیگذری” و “پارازیت “ آغاز کرد و سپس وارد سینما و تلویون شد.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

بازیگر نقش آمنه در سریال گلیدخت کیست بیوگرافی و عکس جنجالی جدید

بازیگر نقش آصف میرزا در سریال گیلدخت کیست؟ بیوگرافی سعید چنگیزیان با عکس جدید

بیتا معیریان بازیگر نقش صفورا در سریال گیلدخت کیست تصاویر و بیوگرافی

گفتنی است، سریال «گیلدخت» محصول مرکز فیلم و سریال معاونت برون مرزی سازمان صداوسیما است، به کارگردانی مجید اسماعیلی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی، حکایت گلنار و اسماعیل است که در میان هیاهو و مهلکه قجری تار و پود دلشان با مهر و محبت هم بافته می‌شود و فیلمنامه این سریال توسط مجید آسودگان و به سفارش مرکز فیلم و سریال معاونت برون‌مرزی سازمان صداوسیما نوشته شده و درامی است که داستان آن در بستر تاریخی دوره قاجاریه شکل می‌گیرد.

او در سریال گیلدخت نیز در نقش صفورا حاضر شده است.سریال گیلدخت یکی از سریال ها و مجموعه پاریس که محصول مشترک که مرکز فیلم و سریال معاونت برون مرزی سازمان صدا و سیما می باشد کارگردان این مجموعه مجید اسماعیلی میباشد و تهیه کنندگی این سریال بر عهده محمدرضا شفیعی می باشد.

بیوگرافی بیتا معیریان صفورا در سریال گیلدخت

سعید راد، میترا رفیع، رضا اکبرپور، سعید چنگیزیان، رامتین خداپناهی، شقایق فراهانی، یاسمن معاوی، پریوش نظریه، ثریا قاسمی، محمود پاک نیت، سعید راد، صالح میرزااقایی، حبیب دهقان نسب، نفیسه روشن، فخرالدین صدیق شریف، حمید ابراهیمی، فریبا متخصص، محمد فیلی، رویا جاویدنیا از جمله بازیگرانی هستند که در «گیل‌دخت» نقش آفرینی می‌ کنند.

بیتا معیریان نیز در کنار پدرش به کار گریم می رسد و در این زمینه فعالیت می‌کند تا معیریان از هنرستان موسیقی فارغ التحصیل شده در کار گیریم نیز فعالیت می کند. در نمایش های تئاتر حضور پیدا کرده و فعالیت هایی نیز دارد از نمایش هایی که بیتا معیریان در آن بازی کرده میتوان به “مرداب روی بام”.” اوشمال من، جنوب من، شرق و غرب من بود” “همه چیز میگذرد، تو نمیگذری” و “پارازیت “از نمایش های که بیتا در آن حضور داشته است.

نظرات