بازیگر نقش آمنه در سریال گیلدخت کیست؟ بیوگرافی و عکس های جنجالی جدید

0

بازیگر نقش آمنه در سریال گیلدخت کیست؟ بیوگرافی و عکس های جنجالی جدید

عکس و بیوگرافی نفیسه روشن در سریال گیلدخت نقش آمنه را بازی می کندو او فعالیت بازیگری را از سال ۱۳۸۱ با بازی در سریال تلویزیونی روز های به یاد ماندنی آغاز کرد. اما با بازی در سریال اغما در کنار زنده یاد امین تارخ به شهرت رسید. نفیسه روشن بازیگر نقش آمنه در سریال گیل دخت است که نقش یکی از ندیمه ها و خدمه عمارت تقی خان را بازی می کند

بازیگر نقش آمنه در سریال گیلدخت

نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد سال ۱۳۶۱ در تهران است. او پس از وقفه ای کم کاری در سینما و تلویزیون، به تازگی در سریال گیلدخت در نقش امنه خدمه آصف میرزا را بازی می کند. او از بازیگران قدیمی و با سابقه و البته پرحاشیه ایرانی است که برای اولین بار با بازی در سریال روزهای بیادماندنی به کارگردانی همایون شهنواز در سال ۱۳۸۲ وارد بازیگری حرفه ای شد.

بازیگر نقش آمنه در سریال گیلدخت کیست؟ بیوگرافی و عکس های جنجالی جدید

سوابق بازیگری

خانم روشن فعالیت بازیگری را از سال ۱۳۸۱ با بازی در سریال تلویزیونی روز های به یاد ماندنی آغاز کرد. اما با بازی در سریال اغما در کنار امین تارخ به شهرت رسیده و تا کنون در آثار سینمایی، تلویزیونی و نمایش خانی پرشماری به ایفای نقش پرداخته.

بیوگرافی نفیسه روشن بازیگر نقش آمنه در سریال گیلدخت کیست

در سال ۱۳۸۲ در سریال بچه های خیابان به کارگردانی همایون اسعدیان ایفای نقش کرد و سپس در سال ۱۳۸۳ برای بازی در سریال روزگار غریب دعوت شد. نفیسه روشن از آن گروه بازیگرانی محسوب می شود که کم کم پله های ترقی را طی کرد و کارش را در عرصه بازیگری با تئاترهای دانش آموزی آغاز کرد و به واسطه یکی از اقوام مادری اش برای بازی در سریال «روزهای یادماندنی» دعوت به کار شد او هر چند که قبل از سریال اغما در سریال های مختلف حضور داشت اما به واسطه آن سریال و نقش پری چهره شد.

بیوگرافی بازیگر نقش آمنه در سریال گیلدخت کیست

بیوگرافی نفیسه روشن بازیگر نقش آمنه در سریال گیلدخت کیست

نفیسه روشن متولد اردیبهشت سال ۱۳۶۱ در تهران است. او مدرک فقه و حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد و بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است. در خانواده ۴ نفره در تهران به دنیا امده و پدر و برادرش مهندس پرواز هستند و خودش نیز مدتی با یک خلبان ازدواج کرد و حالا جدا شده است.

او در سال ۹۷ در فیلم با تو می مانم از محمد رصا یکانی و در لازانیا و تحته گاز نیز حضور داشت.

فیلم ها و سریال های نفیسه روشن

او همچنین در فیلم ها و سریال هایی چون : فقط به خاطر تو، کمکم کن، تب سرد، غریبانه، مردان کوچک، خوش غیرت، زمانی برای عاشقی حضور یافت. در سال های اخیر در سریال برابر با اصل، بچه مهندس، بهترین نقش زندگی و سریال شش قهرمان و نصفی شبکه ۵ نقش آفرینی کرده است.

آخرین کار بازیگری او حضور در مجموعه شبکه نمایش خانگی، سریال داد زن بود که سال ۹۹ توسط خواجه وند ساخته شد و به تازگی نیز در مانکن و گیلدخت بازی کرده است

او فرزند اول خانواده است و دو برادر کوچکتر از خود دارد نفیسه روشن می گوید به اتومبیلرانی علاقه زیادی دارد و در وقت های بیکاریم سری به پیست رالی می زنم. سفیر دوقلوها و عاشق حیوانات است. همسرش خلبان هواپیماهای مسافربری است و مانند دیگر بازیگران در مدلینگ و تبلیغات فعالیت دارد نفیسه روشن تصویری را در حال بازی با توله ببرهای ناز و بامزه در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.

او به تازگی سفیر و مدل تبلیغاتی برند اردلان فعال در زمینه لوازم خانگی می باشد و با این برند همکاری دارد.

نظرات