بازیگر نقش آصف میرزا در سریال گیلدخت کیست؟ بیوگرافی سعید چنگیزیان با عکس جدید

0

بازیگر نقش آصف میرزا در سریال گیلدخت کیست؟ بیوگرافی سعید چنگیزیان با عکسهای جدید

عکس و بیوگرافی سعید چنگیزیان در سریال گیلدخت نقش آصف میرزا را بازی می کند که پیش از این در چند نمایش تئاتری به عنوان بازیگر حضور داشت. سعید چنگیزیان بازیگر نقش آصف میرزا در سریال گیلدخت را بر عهده دارد زادهٔ ۲۲ آذر ۱۳۵۶ بازیگر اهل ایران است که نقش شاهزاده قجری را بازی می کند. در ادامه با این هنرمند با سابقه و قدیمی تئاتر ایران آشنا شوید

بازیگر نقش آصف میرزا در سریال گیلدخت کیست؟ +‌بیوگرافی سعید چنگیزیان با عکس جدید

سعید چنگیزیان بازیگر نقش آصف میرزا در سریال گیلدخت را بر عهده دارد متولد ۲۲ آذر ۱۳۵۶ بازیگر اهل ایران است. او فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی از دانشگاه سینما و تئاتر است. چنگیزیان فعالیتش در سینما را از فیلم خداحافظ رفیق در سال ۱۳۸۲ آغاز کرد. او به تازگی در سریال گیلدخت در نقش آصف میرزا بازی درخشانی را به نمایش گذاشته و باعث تحسین مخاطبان شده است.

سعید چنگیزیان در سال ۱۳۸۱ با خانم الهام کردا دیگر بازیگر کشورمان ازدواج کرده است.

بیوگرافی سعید چنگیزیان بازیگر نقش آصف میرزا در سریال گیلدخت کیست

سوابق

آقای چنگیزیان فعالیت هنری خود را از دهه ۷۰ در تئاتر و در دوران دانشجویی آغاز کرد. پیشتر نیز در تئاتر مدرسه و دانش اموزی بسیار فعال بود. او با بازی در فیلم خداحافظ رفیق به کارگردانی بهزاد بهزادپور وارد سینما شد.

چنگیزیان در فیلم های سینمایی بسیاری همچون شکستن همزمان بیست استخوان، خشم و هیاهو و نقش نگار حضور داشته است.

بیوگرافی بازیگر نقش آصف میرزا در سریال گیلدخت کیست

سعید چنگیزیان چندین سال در تئاتر بازی می‌کند. در مقایسه با هم‌دوره‌ای‌هایش او کمتر به سینما و تلویزیون روی خوش نشان داده و همه این سال‌ها به گروه تئاتر و قوانین آن پایبند بوده است. سعید چنگیزیان در تئاتر کارهای درجه یک بسیاری را انجام داده است.

او دیپلم گرافیک از هنرستان امیرکبیر سمنان دارد پس از اخذ دیپلم از طراحی و گرافیک جدا شد و به حرفه بازیگری روی آورد و کارهای درخشانی در عرصه بازی در صحنه دارد مثل تن‌تن و راز قصر مونداس، باغ آلبالو و غیره و این روزها در نقش اصلی نمایش ستوان آینیشمور حسن معجونی بازی متفاوتی ارائه کرده است.

همسر واقعی بازیگر نقش آصف میرزا در سریال گیلدخت کیست

سعید چنگیزیان در سریال گیل دخت

چنگیزیان مدتی است وارد عرصه سینما و تلویزیون شده است و مانند مثل اغلب بازیگران تئاتر در این چند سال اخیر به بازی در حوزه سینما روی آورده است. بازی شاهکار او در سریال برادرجان و زخم کاری در اذهان ماندگار شد.

سعید چنگیزیان در سریال گیل دخت

سعید چنگیزیان و الهام کردا با هم دانشگاهی بودند سال ۷۹ با هم به نامزد کردند و در نهایت سال ۸۱ به ازدواج ختم شد.
از نمونه آثار او می توان به پذیرایی ساده، نقش نگار، جمشیدیه، گیلدا، کلمه سکوت کلمه، به خاطر یک مشت روبل،‌ ستوان اینیشمور، باغ آلبالو، خشم و هیاهو، گرگ بازی، آندرانیک و گیلدا اشاره کرد.

نظرات