فیلم کامل زندگی پس از زندگی سید ابوالقاسم احمدی تجربه گر مرگ + بیوگرافی و عکس

0

بیوگرافی سید ابوالقاسم احمدی تجربه گر مرگ زندگی پس از زندگی +فیلم

ابوالقاسم احمدی تجربه گر زندگی پس از زندگی ۴۲ ساله بوده و اهل اهواز می باشد او در حال حاضر ساکن شاهین شهر اصفهان است و در برنامه زندگی پس از زندگی حضور پیدا کرد و از تجربیاتش در مورد مرگ موقت و به کما رفتن و دیدن عالم بزرخ روایتی عجیب و تکان دهنده را شرح داد. گفتگوی سید ابوالقاسم احمدی در زندگی پس از زندگی ۱۴۰۲ قسمت چهارم را در ادامه کامل ببینید:

سید ابوالقاسم احمدی کیست

سید ابوالقاسم احمدی ۴۲ ساله اهل اهواز بوده اما ساکن شاهین شهر اصفهان است وی مرگ را تجربه کرده است که در برنامه زندگی پس از زندگی حضور پیدا کرد و درباره اتفاقاتی که برایش رخ داده بود صحبت کرد.

سید ابوالقاسم احمدی ۳ فرزند پسر دارد و در یک شرکت مواد غذایی فعالیت میکند.

او مرگ را تجربه کرده است و درباره اتفاقاتی که بعد از مرگ برایش رخ داده صحبت میکند صحبت های او بسیار دلهره آور است و هرکسی را منقلب میکند آقای احمدی تجربه بسیاری عجیبی در دوران کما بودنش داشته است و به همین دلیل هنوز هم با اضطراب درباره خاطرتش میگوید.

سید ابوالقاسم احمدی به شکل وحشتناکی تصادف کرده بود که به کما رفت اما خداوند به او فرصت دوباره ای داد.

فیلم زندگی پس از زندگی سید ابوالقاسم احمدی تجربه گر مرگ زندگی پس از زندگی

سید ابوالقاسم احمدی دارای ۳ فرزند پسر است و دارای شغل آزاد میباشد. او در یک شرکت تولید و پخش مواد غذایی کار میکند.

او بر اثر کما رفتن، مرگ موقت را تجربه کرده و در مورد اتفاقات بعد از کما رفتن و خارج شدن روح از بدنش که بعد از مرگ موقت برایش رخ داده صحبت و گفتگو میکند آقای احمدی تجربه دلهره اور و منقلب کننده ای را در مور د عالم بزرخ و برگشتن گذارنده و وقایع بسیار عجیبی در دوران کما بودن خود داشته است که شنیدنش را به شما هم توصیه می کنیم.

بیوگرافی سید ابوالقاسم احمدی تجربه گر مرگ زندگی پس از زندگی +فیلم

فیلم گفتگو و صحبت های سید ابوالقاسم احمدی

ماجرای به کما رفتن سیدابوالقاسم احمدی به این صورت بوده که او بر اثر تصادف شدید به کما رفته و دچار مرگ موقت شده است. اما با اذن خودا و اجازه خدا دوباره به زندگی برگشته است

جزئیات برنامه

گفتنی است، زندگی پس از زندگی یکی از برنامه های مناسبتی تلویزیون در شبکه چهار است و محتوا و موضوع معنوی دارد و درباره کسانیکه می باشد که به کما رفتن و برگشتند

همچنین ببینید:

بیوگرافی دانیال قاسمعلی تجربه گر برنامه زندگی پس از زندگی و همسرش‌ +‌عکس و فیلم

بیوگرافی میثم نثاری تجربه گر زندگی پس از زندگی فیلم مرگ و دیدن برزخ +فیلم

این برنامه به مناسبت ایام ماه رمضان از شبکه ۴ سیما پخش میشود و در این سال ها به یکی از برنامه های ماه رمضانی تبدیل شد و مورد اقبال بینندگان قرار گرفته است فصل اول و دوم و سوم این برنامه در سه سال گذشته پخش شد حالا در سال ۱۴۰۲ فصل ۴ آن بر روی انتن شبکه چهار رفت.

نظرات