بیوگرافی دانیال قاسمعلی تجربه گر برنامه زندگی پس از زندگی و همسرش‌ +‌عکس و فیلم

0

بیوگرافی دانیال قاسمعلی تجربه گر برنامه زندگی پس از زندگی و همسرش‌ +‌عکس و فیلم

دانیال قاسمعلی کیست؟

دانیال قاسمعلی : متولد سال ۱۳۶۷ در اصفهان مدیر املاک بوده که ۳ فروردین ۱۴۰۲ در برنامه زندگی پس از زندگی به عنوان تجربه گر مرگ شحضور پیدا کرد و درباره به کما رفتن و تجربه مرگ موقت توضیحاتی داد. او ۳۵ ساله و متولد اصفهان بوده و متاهل و دارای همسر و دو فرزند به نام آرین و انا می باشد. در ادامه مطلب بیوگرافی دانیال قاسمعلی تجربه گر مرگ برنامه زندگی پس از زندگی ۱۴۰۲ از شروع کلاهبرداری تا تجربه مرگ و آناهیتا نظری طلبکار دانیال قاسمعلی می خوانید با ما همراه باشید.

بیوگرافی دانیال قاسمعلی کیست

بیوگرافی دانیال قاسمعلی تجربه گر

دانیال قاسم‌علی متولد سال ۱۳۶۷ در اصفهان، ملاک و مدیر املاک است. او متولد اصفهان و دارای مدرک تحصیلی دیپلم کامپیوتر است و در حال حاضر ۳۵ سال سن دارد. دانیال قاسمعلی در ماه رمضان ۱۴۰۲ در برنامه زندگی پس از زندگی حضور پیدا کرد و از حوادث و تجربه مرگ موقت و به کما رفتنش گفت که چگونه یک خانه را به ۲۰ نفر فروخته و بعد از مرگ موقت، جهنم را با چشمان خود دیده است و حتی یک خانم نحاتش داده است. برای شنیدن گفتگوی کامل دانیال قاسمعلی و ویدیوی این گفتگوی تامل‌برانگیز اینجا کلیک کنید

همچنین شرح ماجرای تجربه نزدیک به مرگ دانیال قاسم علی را در لینک زیر ببینید:

همسر دانیال قاسمعلی + فرزندان

آقای دانیال قاسمعلی سال ها پیش ازدواج کرده و متاهل می باشد. همسرش پریسا بختیاروند می باشد. ثمره این ازدواج دو فرزند یک دختر به نام آنا و یک پسر به نام آرین است.

همسرش در بخشی از زتدگی پس از زندگی درباره مهاجرت به ترکیه با همسرش و زندگی در کمپ با توجه به دوران بارداری گفتگویی را انجام داده است که روزهای سختی را گذرانده است.

بیوگرافی دانیال قاسمعلی تجربه گر برنامه زندگی پس از زندگی و همسرش ماجرای کامل

سوابق

آقای قاسم علی در کار خرید و فروش املاک و خانه است و سالها در بنگاه معاملات ملکی به دانیال فعالیت کرده است. او در دوران کلاهبرداری مدیر املاک معاملات ملکی بوده است. بعد از کلاهبرداری و فروختن یک خانه به چند نفر از این فرار می کند و قصد اقامت در ترکیه را داشته است. اما با مشکلاتی مواجه میشود که مسیر زندگیش را تغییر می دهد

آناهیتا نظری طلبکار دانیال قاسمعلی کیست

خانم آناهیتا نظری طلبکار دانیال قاسمعلی تجربه گر مرگ بود که در قسمت دوم زندگی پس از زندگی فصل چهارم مهمان برنامه بود و توضیحاتی را درباره سرمایه گذاری در املاک دانیال قاسمعلی داد و او گویا پولش را بالا کشیده و کلاهبرداری کرده بود.

بعد از ماجرای مرگ موقت و به کما رفتن آقا قسم علی و خواب دیدن حضرت فاطمه زهرا (س) مسیز زندگیش عوض میشود و از اعمال گذشته خود توبه می کند. اولین کار پس دادن پول طبلکاران از جمله اناهیتا نظری می باشد. اما خانم آناهیتا نظری در برنامه زندگی پس از زندگی می گوید: درباره طبلش استخاره می گیرد و آیه ۲۸۰ سوره بقره در استخاره او آمده است:

آیه ۲۸۰ سوره بقره : وَإِنْ كَانَ ذُو عُسْرَةٍ فَنَظِرَةٌ إِلَىٰ مَيْسَرَةٍ ۚ وَأَنْ تَصَدَّقُوا خَيْرٌ لَكُمْ ۖ إِنْ كُنْتُمْ تَعْلَمُونَ

و اگر (کسی که از او طلبکار هستید) تنگدست شود به او مهلت دهید تا توانگر گردد، و بخشیدن آن (به هنگام تنگدستی وی) به رسم صدقه، برای شما بهتر است اگر (به مصلحت خود) دانایید.

بعد از این استخاره خانم نظری به دانیال قاسمعلی فرصت می دهد تا بدهی خود را به مرور زمان پرداخت کند

زندگی پس از زندگی منفی هفت

فصل چهارم«زندگی پس از زندگی با اجرای عباس موزون برنامه‌ای متفاوت درباره مرگ و عالم ماوراء شبکه چهار سیما برای لحظات عرفانی افطار است و روایت افرادی است که در تجربه‌ی مرگ تقریبی، از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند.

بیوگرافی دانیال قاسمعلی ملاک عکس و ماجرای مرگ

سوم و چهارم فروردین ۱۴۰۲ در روزهای اول و دوم از ماه مبارک رمضان، دانیال قاسمعلی ۳۵ ساله از اصفهان در دو قسمت در خصوص تجربه‌ نزدیک به مرگ از شبکه چهار سیما روایتی عجیب و تامل برانگیز را به گفتگو نشست.

برنامه «زندگی پس از زندگی» در قسمت اول و دوم فصل چهارم از تجربه‌ای گفت که باعث ترک اعتیاد شد. این قسمت «منفی هفت» نام داشت و تجربه‌گر برنامه دانیال قاسم علی بود. او در قسمتی از صحبت‌هایش گفت: «در حالت مرگ موقت بیست سال آینده خودم را دیدم که بر اثر اعتیاد بی‌دندان و چروکیده بودم. همان لحظه گفتم دیگر قرص نمی‌خورم.» تاثیر نماز بر تغییر حال تجربه‌گر مرگ موقت از دیگر محورهای این قسمت بود.

نظرات