بازیگر نقش معصومه در سریال متهم گریخت کیست + بیوگرافی و عکس ها

0

نقش معصومه متهم گریخت : ما در سایت حرف تازه برای شما بیوگرافی بازیگر نقش معصومه در سریال پر طرفدار متهم گریخت را برای شما همراهان عزیز آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

بازیگر نقش معصومه در سریال متهم گریخت

بازیگر نقش معصومه در سریال متهم گریخت کیست + بیوگرافی و عکس ها

ملیکا زارعی زاده ۳ اردیبهشت ۱۳۶۵ معروف به خاله شادونه مجری برنامه‌های کودک و نوجوان است.وی تا کنون چند فیلم و سریال بازی کرده و نقش کوتاهی داشته البته بازی او در سریال متم گریخت طولانی تر و پر رنگ تر بوده است و ایشان با این سریال به شهرت رسیدند. ناگفته نماند وی خواهر کوچک تره مریلا زارعی است.

او در این سریال نقش دختر کوچک هاشم آقا را بازی می کند که دلباخته همسر خود عباس (علی صادقی) است اما هاشم آقا و مادرش با این وصلت به دلیل عدم مسئولیت عباس مخالف اند و این سعی دارند خانواده معصومه را راضی نگهدارند.

ملیکا زارعی در سریال متهم گریخت

گفتگو با ملیکا زارعی درباره سریال متم گریخت :

چگونه شد که در این سریال حضور پیدا کردید :

آن سال‌ها به طور جدی وارد حوزه اجرانشده بودم و بخاطر علاقه مندی به بازیگری دوست داشتم این حوزه را تجربه کنم. زمانی که آقای عطاران پیشنهاد بازیگر در نقش «معصومه» را به من دادن خیلی خوشحال شدم و باعث افتخار بود کنار هنرمندان حرفه ای حضور داشتم. متهم گریخت کاری بود که همه با دل و جان و بدون هیچ ادعایی برای مردم کار می‌کردند؛ هنوز هم نتیجه رضایت آن را می‌بینیم.

نظرتان درباره هنرمندانی که با آن ها همبازی شدید چیست ؟

هاشم آقا پدر خانواده که افسوس او را کنار خودمان نداریم. به یاد دارم همیشه نکات اخلاقی را به ما می آموختند، احترام به پیشکسوتان برای آنها خیلی مهم بود وهمیشه به ما می‌گفتند متمرکز به نقش باشید. خانم مریم امیرجلالی عزیز که مادرانه در کنارمون بودند همچنین مرحوم محمود بهرامی که و زنده‌یاد پروین میکده، مرحوم آقای احمد پورمخبر قصه ما و دیگر عزیزانی که این روزها کنار ما نیستند، و خاطرات خوشی را کنار این عزیزان سپری کردیم. همبازی شدن ببا این عزیزان واقعا لذت بخش بود.

مریلا زارعی

ملیکا زارعی در کنار خواهرش

گفتگو با مریلا زارعی

همراه ما باشید

نظرات