فال‌ ابجد ۲۹ اسفند‌/ فال ابجد امروز دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ چه میگه!!

0

فال‌ ابجد ۲۹ اسفند‌/ فال ابجد امروز دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ چه میگه!!

امروز در این پست فال ابجد ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ را برای شما اماده کرده ایم. فال ابجد روز دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ به شما برای تقدیر امروزتان می گوید: این فال به شما می گوید قاصدی خبری برایت می آورد که در آن خبر از لطف و بخشش است.… ادامه فال ابجد دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ را بخوانید. نیت کن:

فال‌ ابجد ۲۹ اسفند‌/ فال ابجد امروز دوشنبه 29 اسفند 1401 چه میگه!!

فال ابجد ۲۹ اسفند را اینجا بخون

فال ابجد ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین فروردین

ب ب ج

قاصدی خبری برایت می آورد که در آن خبر از لطف و بخشش است. تعجب نکن در اراده ی خداوند هر چیزی امکان پذیر است.

به قولی که به خودت داده ای عمل کن وگرنه غم به دنبال می آوری. اگر این کار را کنی خانه ی دلت روشن می شود. دیگر ترسی از مشکلات نداری،

اگر مدتی است روابط اجتماعی‌تان کم شده است، سعی کنید دوباره به اجتماع برگردید. دیگران جذب مهربانی روحیه با نشاط شما می‌شوند.

فال ابجد دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین اردیبهشت

ج ج ب

از انتظار خسته شده اید. منتظر جواب ثانیه شماری می کنید. باز هم شانس خود را محک بزنید. برای رسیدن به جواب به کسی دروغ نگویید، چون مشت شما باز می شود. متوسل به حیله نشوید. صبر داشته باشید. انشاالله جواب خواهید گرفت.

رازدار باشید. بهتر است برخی از مسائل را تا زمانی که وقت افشا کردنشان فرا نرسیده است پیش خود نگه دارید. برخی از مسائل را به هیچ وجه نباید با کسی در میان بگذارید.

فال ابجد دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین خرداد

ج ج آ

خورشید اقبال تو طلوع خواهد کرد و به زودی تمامی رنج و غصه‌ها تمام خواهند شد. موفقیت پیش روی توست. اطرافیان و دوستانی واقعیت را دوست بدار و قدرشان را بدان. عمر کوتاه است از لحظه لحظه آن لذت ببر.

برای سلامت ذهن و جسمت به آرامش، تفريح و خواب كافی به يك اندازه نيازمندی. از كارها يا افرادی كه تو را دچار استرس می‌كنند نیز دوری كن.‌

تیر

ب ج ب

امروز احساسات شدید شما باعث می‌شود نتوانید به حس درونی خود به عنوان یک منبع مورد اطمینان نگاه کنید. به خاطر داشته باش که اگر سعادت و خوشبختی را طالبی، نباید هرگز از مراعات حال دیگران غافل شوی و جانب دوستان و یاران را فروگذاری و بدان که عشق و وفای واقعی برای همیشه نهفته نمی ماند و بالاخره روزی صداقت تو برای همه عیان خواهد شد.

مرداد

آ آ د

قبل از هر تصمیم و اقدامی ابتدا خوب فکر کنید و با درایت تصمیم بگیرید تا به اهدافی که دارید دست پیدا کنید. قناعت پیشه کنید و برای امور دنیوی خودتان را آزار ندهید. اگر تمایل داری در نظر دیگران محترم باشی احترام همه را حفظ کن و به حرف حق حتی اگر از زبان دشمنت بیان شود، احترام بگذار و تنها از سخن دانایان پیروی کن.

فال ابجد دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین شهریور

د د آ

دارای خصلت های خوبی هستید و اراده آهنین شما باعث شده در شرایط سخت زندگی استوار و ثابت قدم بمانید. به خاطر آن شاکر خداوند باشید. برای رسیدن به آرزوها و اهداف خود سعی کنید صداقت پیشه کرده و با خلوص نیت رفتار کنید. به زودی مشکلات و موانع برطرف می شود و قطعا به سرمنزل مقصود خواهید رسید.

مهر

د د د

خبر‌خوش یا پولی به شما می‌رسد که برایت مهم خواهد بود.حالا می‌توانی با خیال آسوده برای آینده‌ات برنامه‌ریزی کنی. جاه‌طلب هستید. بهتر است قبل از اینکه مشکلات و سختی‌های نامطلوب، سد راهتان شود و در نیمه‌ی راه متوفقان کند، خودتان دست از جاه‌طلبی بردارید.

آبان

ب د ب

به دنبال یافتن کسی هستی که بتوانی به راحتی با او درددل کنی. خجالت کشیدن و گوشه‌نشینی برای تو نتیجه‌ای نخواهد داشت. بهانه و عذرها را کنار بگذار تا دلت زنده و جوان شود. تو به هدف‌هایت می‌رسی زیرا نشانه‌هایی از آن را لمس کرده‌ای. برای رسیدن به آنچه دوست داری، باید تحمل مشکلات را داشته باشی. با کمی زحمت و تلاش به زودی به نتیجه می‌رسی.

فال ابجد دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین آذر

آ أ آ

سخنِ دانایان دلسوز را باید به جان خرید و به کار بست و از غرور و نپذیرفتن کناره گرفت چرا که آن ها اهل بینش اند. عشق با جان همگان مانوس است و آن را نمیتوان پنهان کرد .ساکتی ولی درونت متلاطم است ،سعی کن اول با خودت کنار بیایی و هدفت را مشخص کنی.

زیاد عجله می‌کنی، هر چند که همه می‌دانند چه روزهای سختی را پشت سر می‌گذاری. همگان ظاهر را می‌بینند پس برای حفظ آبرو ظواهر را حفظ کن. تو جوهر خوبی برای کار داری همین مسئله باعث می‌شود تو به مراد برسی و تن خسته‌ات التیام پیدا کند.

دی

ج ج د

اسرار خویش را حفظ کن و هیچ نشانه ایی از این اسرار به کسی نگو. در جستجوی چیز با ارزشی هستی که هم ارزش معنوی و هم مادی دارد. گاهی آنقدر نگران می شوی که رشته ی کار از دستت خارج می شود.

مدتی تحت‌فشار بوده و خسته شده‌ای و احتياج به کمی استراحت داری. باید فرصتی بیابی تا خستگی‌ها را از تن به در کرده و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فكر كنی.

فال ابجد ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین بهمن

آ ج آ

روزگاری است که خود را به دست تقدیر سپرده ای و می اندیشی هرچه باداباد. اما بدان روشی که تو انتخاب کرده ای سودمند نخواهد بود. گرچه تو تا کنون تلاشهای بسیاری کرده ای، اما باز هم تلاشی مضاعف لازم است تا تو را به آنچه که آرزویش را داری برساند. پس در رفتار خود تجدید نظر کن که صلاح تو در این است.

فال ابجد ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین اسفند

د د د

روزهای عمر می‌گذرد، نه خوشی‌ها باقی خواهد ماند و نه سختی‌ها. به لذت‌های زودگذر دنیا دل نبندید که هیچ چیز دائمی نیست. برای آرزوهای غیرممکن وقت خود را هدر ندهید. به لطف و رحمت پروردگار ایمان داشته و به او توکل کنید. قناعت پیشه باشید و شک نکنید که هر اتفاقی که رخ دهد حتما حکمتی داشته و خیری در آن نهفته است.

نظرات