جدیدترین مدل های مانتو قرمز ویژه عید نوروز ۱۴۰۲ شیک و مجلسی + نکات خرید

0

مانتو قرمز ویژه عید ۱۴۰۲ : خرید مانتویی که مد باشد و همینطور شیک و خاص نیز باشد برای زنان و دختران بسیار اهمیت دارد. به همین دلیل ما از جمله مدل های شیک مانتو قرمز ویژه نوروز ۱۴۰۲ همراه نکات مهم خرید را باری شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

مانتو قرمز ویژه عید 1402

جدیدترین مدل های مانتو قرمز ویژه عید نوروز ۱۴۰۲ شیک و مجلسی + نکات خرید

یکی از چیزهایی که باید در انتخاب مانتو به آن دقت کنید، اندام و قدتان است. انتخاب بلندی مانتو با قد شما رابطهٔ عکس دارد، اگر قدتان کوتاه است سعی کنید از مانتوهای کوتاه دوری کنید. اما اگر قد بلندی دارد، مانتوهایی که بلندیشان تا زانوی شماست برازنده خواهد بود.

مانتو قرمز

مسلما طراحان مانتو با توجه به سن افراد، طراحی های مختلفی را انجام داده اند.  مدل مانتو مناسب خانم های جوان مانتوهایی است که جلوباز، اسپرت، مانتوهایی با طرح های فانتزی، رنگ های روشن، مانتوهای کوتاه و بلند و غیره باشد.مانتوهای مناسب افراد میانسال، مدلهای سرسنگین و خانمانه است. در این رده سنی بیشتر مدلهای رسمی کاربرد دارد تا اسپرت. همچنین مانتوهای کوتاه نیز خیلی مناسب این سن نیست و مانتوهای بلند ساده یا کارشده برای آن ها مناسب تر است.

مانتو قرمز عید

جنس پارچه ی مانتو قطعا اولویت اول را برای یک خرید دارد تا نتیجه ی رضایت بخشی برایمان داشته باشد. بسیاری از افراد از جنس و نوع پارچه آگاهی ندارند و سردرگم به دنبال خرید یک لباس با کیفیت می گردند! یکی از مهمترین نکاتی که در جنس مانتو لازم است رعایت شود میزان چروک پذیری جنس پارچه است.

مانتو قرمز مجلسی

یکی از بیشترین انواع پارچه ها که در دوخت مانتوها استفاده می شوند را می توان به پارچه های نخی که در مانتوهای بهاره و تابستانی بیشتر به کار می روند اشاره نمود که به راحتی هوا را از خود عبور می دهند و باعث خنکی می شوند و برای فصول گرم بهترین گزینه هستند.

مانتو قرمز اسپرت

ست شال با مانتو قرمز

شما می توانید شال و روسری خود را به رنگ های زرد، سبز، آبی، نارنجی، صورتی و … انتخاب کنید. از آن جایی که رنگ مانتو قرمز و تند است، دقت داشته باشید که رنگ شال یا روسری شما باید تک رنگ بوده و معمولا روسری ها یا شال های رنگین کمانی با این ترکیب چندان جالب نخواهند بود.

ست شال با مانتو قرمز

اگر می خواهید علی رغم به تن کردن یک مانتوی قرمز، ظاهر شما رسمی تر به نظر برسد؛ بهتر است رنگ روسری یا شال خود را سیاه انتخاب کنید. به این شکل با وجود آن که مانتوی شما قرمز رنگ و کمی جسورانه به نظر می رسد، به سر کردن شال مشکی، باعث می شود که همچنان تا حدودی رسمی به نظر برسید.

قیمت مانتو عید

ست مانتو قرمز

مانتو کوتاه قرمز

مدل های جدید مانتو قرمز

همراه ما باشید

نظرات