تجربه اقامتی راحت و مجلل در هتل اسپیناس بلوار تهران

0

اگر به دنبال هتلی شیک و مدرن هستید تا اقامتی راحت و پرخاطره را در شهر تهران تجربه کنید، رزرو هتل اسپیناس بلوار تهران را به شما پیشنهاد می کنیم. هتل اسپیناس بلوار تهران، هتلی پنج ستاره است که با اصول معماری مدرن ساخته شده است. در تمام بخش های هتل اسپیناس بلوار، شما ظرافت های هنرمندانه و جذاب را مشاهده خواهید کرد. با اقامت در هتل اسپیناس بلوار تهران، آرامش را به معنای واقعی احساس خواهید کرد و لحظات خوشی را در قلب تهران تجربه می کنید. در این نوشته، با امکانات رفاهی هتل اسـپیناس بلوار تهران آشنا خواهید شد و از شما دعوت می کنیم تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

 نمای بیرونی هتل اسپیناس بلوار تهران

معرفی هتل اسپیناس بلوار تهران

هتل اسپیـناس بلوار تهران، هتلی بین المللی و مجهز است که در بلوار کشاورز قرار دارد. موقعیت مکانی هتل اسپیناس بلوار بسیار خوب است و این هتل پنج ستاره در یکی از مناطق مرکزی و مهم تهران ساخته شده است. با اقامت در هتل اسپیـناس بلوار تهران، شما به خیابان های فلسطین، کشاورز، ولیعصر، انقلاب، کارگر و… دسترسی خواهید داشت. در هتل اسپیناس بلوار، ۲۷۴ اتاق و سوئیت با امکانات مختلف وجود دارد که به انواع امکانات رفاهی مجهز هستند.

در هتل اسپیناس بلوار تهران، شما می توانید از میان انواع اتاق های یک تخته، دو تخته، سه تخته، سوئیت جونیور، سوئیت خانوادگی، سوئیت لاکچری، سوئیت پرزیدنت و سوئیت اسپیناس، واحد موردنظر خود را انتخاب کنید.

در تمام اتاق ها و سوئیت های هتل اسپیناس بلوار، انواع امکانات رفاهی مانند یخچال، دستگاه چای ساز، لوازم آشپزی، دستمال کاغذی، حوله، دمپایی، تلویزیون، اینترنت پرسرعت، گیرنده دیجیتال، سشوار، تلفن، کمد لباس، وسایل بهداشتی، میز ناهار خوری، سرویس چای و قهوه، مینی بار، میز کار، آویز لباس و… وجود دارد و مهمانان عزیز می توانند از تمام این امکانات در طول مدت اقامت خود استفاده کنند.

دکوراسیون واحدهای هتل اسپیناس بلوار به صورت هنرمندانه انجام شده است و حس آرامش در فضایی لوکس و باشکوه را به شما منتقل می کند. فضای راحت و صمیمی هتل اسپیناس بلوار، یکی از دلایل محبوبیت این هتل است.

سوئیت پرزیدنت هتل اسپیناس بلوار تهران

تمام مهمانان هتل اسپیناس بلوار از صبحانه سلف سرویس هتل و روم سرویس شبانه‌روزی بهره‌مند می شوند. چشم انداز واحدهای هتل اسپیناس بلوار، رو به بلوار کشاورز و خیابان است و شما می توانید یکی از محبوب ترین بلوارهای تهران را از پنجره اتاقتان ببینید و لذت ببرید.

سوئیت های لاکچری، پرزیدنت و سوئیت اسپیناس، فضایی لاکچری و جذاب دارند. کف سوئیت های هتل با سنگ گرانبها پوشانده شده و از فرش دستباف ایرانی برای زیبایی کف اتاق استفاده شده است. وجود پرده های مجلل، گلدان های زیبا، مبلمان کلاسیک و کاغذ دیواری جذاب به زیبایی و جذابیت بیشتر واحدهای هتل اسپیناس بلوار کمک کرده است.

خدمات ارائه شده در هتل اسپیناس بلوار تهران

برای رفاه حال مهمانان عزیز در هتل اسپیـناس بلوار تهران، خدمات مختلفی مانند خدمات خانه‌داری، خدمات خشکشویی، روم سرویس، خدمات چاپ و پرینت، پذیرش شبانه روزی، خدمات باربری، خدمات تشریفات ویژه (CIP) و خدمات تهیه بلیط انجام می شود.

امکانات تفریحی و ورزشی در هتل اسپیناس بلوار تهران

افرادی که به ورزش عادت دارند، در طول اقامت در هتل اسپیناس بلوار می توانند به مجموعه آبی هتل بروند که بخش های جذابی مانند استخر سرپوشیده، سونا خشک، سونا بخار و جکوزی دارند. همچنین مهمانان هتل می توانند به باشگاه بدنسازی هتل مراجعه کرده و از تجهیزات ورزشی هتل استفاده کنند.

سالن ماساژ در هتل اسپیناس بلوار، مکانی برای تجربه آرامش عمیق است که آرامش را به روح و جسم شما تزریق می کند.

با رزرو هتل اسپیناس بلوار تهران، شما می توانید از سایر بخش های این هتل مانند سالن همایش و کنفرانس، پارکینگ سرپوشیده، اتاق چمدان، آرایشگاه، رستوران و کافی شاپ هتل استفاده کنید.

در رستوران های هتل اسپیناس بلوار، انواع غذاهای مدیترانه ای، غذاهای ایرانی، خوراک های دریایی، کباب و… با طعم لذیذ سرو می شود. وجود کافه آتریوم در رستوران هتل و پخش موسیقی زنده، لذت غذا خوردن را چندین برابر می کند. در کافی شاپ هتل نیز شما می توانید انواع میان وعده های خوشمزه مانند مافین، وافل و کیک شکلاتی را به همراه چای و قهوه نوش جان کنید.

هتل اسپینـاس بلـوار تهران کجاست؟

هتل اسپینـاس بلوار تهران در بلوار کشاورز قرار دارد و موقعیت مکانی آن بسیار خوب است. با اقامت در هتل اسپینـاس بلوار تهران، شما به مراکز خرید و پاساژهای مرکزی تهران، موزه فرش، پارک لاله، موزه هنرهای معاصر، تئاتر شهر، کتابفروشی ها و کافه های خیابان کریم خان، میدان ولیعصر و میدان انقلاب نزدیک هستید.

برای رزرو هتل اسپیناس بلوار تهران با بهترین قیمت، شما می توانید به سامانه سفربازی مراجعه کرده و اتاق دلخواه خود را با تخفیف ویژه رزرو کنید.

نظرات