خرید پلکسی گلاس و آشنایی با طلق اکریلیک

0

شرکت ایران پلکسی در سال ۱۳۸۸ شروع به کار نموده و در پامنار تهران هستیم. ما یک تیم حرفه ای در زمینه فروش و کسب وکار و اجرای کامل کار هستیم ما دور هم جمع شده ایم که محصولات پلکسی گلاس را بدون واسطه و به صورت مستقیم به شما عرضه کنیم . محصولات شرکت : ۱-فروش ورق های پلکسی گلاس(اکریلیک) ۲-فروش ورق های کریستال (طلق) ۳-فروش ورق های مولتی استایل ۴-فروش ورق های پلی کربنات (دو جداره)(تخت) ۵-فروش ورق های هایمپک کارهای اجرایی شرکت ایران پلکسی: ۱-ساخت انواع جعبه و باک ۲-ساخت استند و تندیس ۳-ساخت جای کاغذ و کاتالوگ ۴-انواع تریبون ۵-امور کرگاهی ۶-امور نمایشگاهی ۷-تابلو ۸- و …. ما مفتخریم که تمامی امور کارگاهی و ساخت و مونتاژ و فروش توسط شرکت ایران پلکسی انجام میگیرد و هیچ گونه دلالی و واسطه ای وجود ندارد پرسنل شرکت در زمینه برش لیزری محصولات در ابعاد مختلف و حکاکی بر روی : ۱-پلکسی ۲-چوب ۳-چرم ۴-پارچه و فوم ۵-لاستیک و پلاستیک دارد و حکاکی بر روی فلز تا ابعاد ۳۰*۳۰ بهترین تیم در زمینه طراحی صنعتی و گرافیکی وتمامی امور برش و حکاکی لیزری ایران پلکسی سرعت ،دقت ،اطمینان سفارشات خود را در سریع ترین زمان ،با کیفیت ترین متریال و تمیز ترین نوع منتاژ تحویل بگیرید.

خرید پلکسی گلاس

پلکسی گلاس چیست؟

پلکسی گلاس در واقع نامی تجاری است که از داخل آزمایشگاه‌ها شرکت آلمانی «روم و هاس» در سال ۱۹۳۳ بیرون آمد.

در آن سال‌ها این ماده جایگزین مناسبی برای پلی کربنات محسوب می‌شد.

با مقاومت کششی خوب، مقاومت خمشی بالا، شفافیت، قابلیت پولیش و جلا، مقاومت در برابر حرارت و مهمتر از همه مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش و جلو گیری از تابش نور UV که این موارد نقطه قوت آن در برابر پلی کربنات بود، این محصول به بازار عرضه شد.

اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم، ورق پلکسی گلاس محصولی ساخته شده از پلاستیک و پلیمر است که به آن ترموپلاستیک می‌گویند.

پلکسی به صورت ورق‌های تخت در ابعاد مختلف تولید می‌شود؛ این ورق‌ها جنس تقریبا خشکی دارند و ممکن است در فشار بالا شکننده شوند، اما به دلیل مقاوت بالای آن به راحتی این کار میسر نخواهد بود.

ابعاد استاندارد ورق‌های پلکسی گلاس ۱۸۳×۱۲۲است که این ابعاد برای مصارف خاص قابل تغییر خواهد بود. برای راحتی مصرف‌کنندگان و جلوگیری از آسیب رسیدن به پلکسی گلاس قبل از توزیع روی آن را با لایه‌ای از کاغذ می‌پوشانند و بعد از تحویل به راحتی کاغذ برچسبی روی آن جدا خواهد شد.

کاربردهای رایج پلکسی

از آنجا که سبک تر از سایر مواد است ، پلکسی گلاس مقرون به صرفه است و نصب آن آسان است.

همچنین در برابر آسیب و شکستگی مقاوم است و هنگام استفاده به جای شیشه از سطح بالایی از حفاظت برخوردار می شود.

ویندوز مقاوم

همانطور که می توانید تصور کنید ، جایگزینی شیشه های شیشه ای منزل با پلکسی ، دوام بیشتری به خانه می بخشد.

پلکسی گلاس نیز مانند شیشه شفاف است ،

بنابراین مشاهده از طریق پنجره های اکریلیک همانند تماشای شیشه های شکننده تر است.

نگهداری از پنجره های پلکسی گلاس نیز آسان تر است (زیرا آنها مقدار زیادی خاک جمع نمی کنند) ، در برابر شکستگی مقاوم هستند و در هوای شدید کمتر احتمال ترک خوردگی یا لکه دار شدن دارند. این ویژگی ها همچنین پلکسی گلاس را انتخابی منطقی برای نورگیرها می کند.

خرید پلکسی گلاس

شیشه حمام

از پلکسی

می توان برای ایجاد محفظه های حمام زیبا و ایمن استفاده کرد و آنها را ضد لغزش و مقاوم در برابر خرد شدن کرد.

حتی در صورت ترک خوردگی ، پلکسی گلاس نمی شکند ، بنابراین ممکن است از آسیب های گسترده تر سقوط جلوگیری شود. این ویژگی ها پلکسی گلاس را برای نرده ها و اثاثیه ای مانند قفسه ها ،کریستال مولتی استایل مدفوع و رومیزی ایده آل می کند.

گلخانه ها

در باغ ، پلی کربنات گلخانه ای ممکن است ازپلکسی چیست ساخته شوند ، زیرا محکم است و می تواند نور روشن ایجاد کند.

پلکسی گلاس به دلیل استحکام خود در برابر شکستن شیشه ها محافظت می کند و به دلیل عدم جمع آوری خاک زیاد ، می تواند با نگهداری بسیار کمی از نور خورشید را به طور مداوم تامین کند. هزینه نسبتا پایین پلکسی گلاس آن را به یک انتخاب عالی برای گلخانه ها تبدیل کرده است.

پنل های خورشیدی

صحبت از رنگ سبز ، همه ما می توانیم سعی کنیم کمی سبزتر زندگی کنیم.

اگر سعی می کنید وظیفه خود را با نصب خورشیدی بر روی سقف خود انجام دهید ، به خاطر داشته باشید که پلکسی گلاس مواد ترجیحی برای صفحات خورشیدی است.

در برابر آب و هوای سخت بهتر از شیشه مقاوم مقاومت می کند ، بیشتر در برابر خرد شدن مقاوم است و به ۹۰ درصد نور اجازه می دهد از صفحات عبور کند. وقتی به دنبال خرید پنل های خورشیدی هستید ، پلکسی گلاس چیست را انتخاب کنید.

نظرات