پیش بینی قسمت آخر سریال پوست شیر چه میشود‌ ؛ قسمت آخر پوست شیر سوپرایز میشوید!

0

آخر سریال پوست شیر چه میشود‌ ؛ قسمت آخر پوست شیر سوپرایز میشوید!

“پیش بینی قسمت آخر سریال پوست شیر” چه میشود؟ سوالی که اینروزها مخاطبان و بینندگان این سریال می پرسند و کنجکاو هستند بدانند سرنوشت نعیم و ساحل و دزد ساحل و قاتلش و دوست پسرش صدرا به کجا خواهد رسید؟

آخر سریال پوست شیر چه میشود
پیش بینی آخر سریال پوست شیر چه میشود‌

درباره پیش بینی قسمت آخر سریال پوست شیر مشخص نیست،؛ اما قرار است خیلی زیاد غافلگیر شوید. تا اینجای داستان بینندگان همچنان در سردرگمی ماندند تا بدانند سرنوشت نعیم و دخترش ساحل چه میشود؟ سرنوشت دزد ساحل و قاتلش و دوست پسرش صدرا به کجا خواهد رسید؟ برخی کاربران می گویند امیدواریم پایانی خوب برای داستان پوست شیر رقم بخورد

اما بنا به اظهارات بازیگر جدید سریال پوست شیر: قرار است خیلی زیاد غافلگیر شوید، در حقیقت باید گفت سکانس هایی پایانی هر قسمت به شکل درجه یک مهندسی شده است.

مهم‌ترین و چالشی‌ترین بخش داستان پوست شیر در این قسمت‌های انتهایی مساله فاش شدن سرنوشت ساحل است، پس از سکانس زنده ماندن ساحل، حالا در قسمت جدید نشان داده میشود که کشته شده است. شک ابتدایی مخاطب به سمت رضا پروانه می‌رود به دلایلی که با تماشای سریال بیشتر متوجهش خواهید شد. نفر بعدی که شک مخاطب به سمت او می‌رود صدرا است، گر چه که صدرا دلیل کافی به ما نمی‌دهد که می‌تواند دزد ساحل باشد. شاید هم بهزاد! نقشی که بابک کریمی آن را اجرا می‌کند، کاراکتری که تقریبا در بخش زیادی از داستان غایب است. آخرین شک شاید دوست صدرا باشد، کسی نمی‌داند.

همچنین ببینید: قاتل ساحل در سریال پوست شیر کیست؟

بیوگرافی بازیگر نقش صمد در سریال پوست شیر کیست با عکس های جدید و جنجالی

گفتنی است فصل سوم و پایانی سریال «پوست شیر» ۱۰ اسفندماه در شبکه نمایش خانگی عرضه شد.

جمشید محمودی کارگردانی «پوست شیر» را به عهده دارد و فیلمنامه این سریال را هم به همراه رضا بهاروند نوشته است. تهیه این سریال به عهده نوید محمودی است. این سریال به طور اختصاصی از یک پلتفرم تولید و پخش می‌شود.

هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، علیرضا کمالی، مهرداد صدیقیان، پردیس احمدیه، ژیلا شاهی و شهاب حسینی از جمله بازیگران سریال‌اند.

واکنش کاربران

به نظرتون چی میشه؟ درباره پیش بینی قسمت آخر  پوست شیر من میگم شاید ساحل رو بکشه و تو فصل سوم دوباره دنبال قاتل بگردن

*****

به نظرم اونی که مواظبشه می‌کشه و فرار می‌کنه

******
من چقد کنجکاوم بدونم این قضیه زیر سر کیه خدا

*****
نمیدونم میگن واقعیه انگار هر چی که بود خیلی تلخ بود خیلی

*****
هیچی همه چی مجهول☹️ رفتتتتت تا قسمت آخر بیاد

****
وااای این دختر ته بدبختی من که صحنخه مرگش رو دیدم جیغ زدم😂

*******
تا جایی ک من هیکل گروگان گیر رو دیدم ب رضا و بهزاد نمی‌خورد آخه همه ب این دوتا شک داشتن تا الان

*****

نظرات