جدیدترین مدل های رنگ موی ۱۴۰۲ با ۵۵ طرح پرطرفدار برای عید ۱۴۰۲

0

جدیدترین مدل های رنگ موی ۱۴۰۲ با ۵۵ طرح پرطرفدار برای عید ۱۴۰۲

مجموعه ی جدیدترین مدل های رنگ موی ۱۴۰۲ بر پایه رنگ سال ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ برای نوروز و فصل بهار و مدل جدید رنگ موی دخترانه و زنانه برای عید نوروز ۱۴۰۲ از تیره تا روشن + رنگ موی زنانه رنگ سال ۲۰۲۳ برای عید نوروز و مهمانی و عروسی فوق العاده شیک و لاکچری و با کلاس و مدل رنگ موی ترند سال ۱۴۰۱ برای عید نوروز ۱۴۰۲ و فصل بهار و تابستان را برای شما گرداوری کردیم. با مجله حرف تازه همراه باشید.

جدیدترین مدل های رنگ موی 1402

۴۵ مدل رنگ موی ۱۴۰۲ دخترانه و زنانه ترند سال ۲۰۲۳

با نزدیک شدن به عید نوروز ۱۴۰۲ و سال نو ۱۴۰۲ شمسی، آیا با جدیدترین مدل های رنگ مو در سال ۱۴۰۲ آشنا هستید؟ پیشنهاد ما، استفاده از مدل های ترند شده سال ۱۴۰۲ و رنگ سال ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ بر پایه رنگ های قرمز، رنگ های روشن و طیف رنگی سرخابی و یا رنگ های ملایم مسی، پلاتینی و یخی، امبره و بالیاژ، هلویی، شرابی، بلود و طلایی است. ترین های رنگ مو را می توانید با رنگ های تناژ روشن و بستگی به رنگ پوست به آرایشگرتان سفارش دهید برای نوروز و بهار و تابستان هیاهویی بپا کنید و خاص و لاکچری به نظر بیایید.

45 مدل رنگ موی ۱۴۰۲ دخترانه و زنانه ترند سال ۲۰۲۳

امسال (۱۴۰۲)؛ رنگ مو برای خانم ها بر پایه رنگ های قرمز، رنگ های روشن و طیف رنگی سرخابی و یا رنگ های ملایم مسی، پلاتینی و یخی، امبره و بالیاژ، هلویی، شرابی، بلود و طلایی  مد شده و می توانخید انی رنگ ها در توسط آرایشگرهای حرفه ای روی موهایتان پیاده کنید.

توجه داشته باشید که رنگ Viva Magenta (قرمز پرشین) از سوی کمپانی پنتون بعنوان رنگ سال ۲۰۲۳ معرفی شد. برای انتخاب رنگ مو در سال جدید از این رنگ های پرانرژی و گرم استفاده کنید.

بیشتر بخوانید : جدیدترین مدل های شینیون بافت مو ۲۰۲۳ + نکات مهم شینیون

جدیدترین مدل های رنگ موی سال ۲۰۲۳ مجلسی و زیبا

تصاویری از رنگ مو ترند امسال ۱۴۰۲

تصاویری از رنگ مو ترند امسال ۱۴۰۲

رنگ موها در انواع مدل، روشن و تیره با تناژهای مختلف ارائه می‌شود و هر کدام می‌توانند ظاهر هر روزه شما را تغییر دهند. اگر جزو خانم‌هایی هستید که همیشه موهایتان را روشن می کنید، پیشنهاد می کنیم امسال از بلوند روشن و طلایی مایل به استخوانی استفاده کنید و در ظاهرتان تغییر ایجاد کنید.

جدیدترین مدل رنگ موی زنانه ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲

جدیدترین مدل رنگ موی زنانه ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲

یکی از جدیدترین مدل‌های رنگ مو بالیاژ و امبره و پلاتینی است. مش و بالیاژ و دکلره مدلی متفاوت و خاص در دنیای مد است که به‌تازگی و در سال‌های اخیر طرف‌داران بسیار زیادی پیدا کرد.

مدل رنگ مو برای عید ۱۴۰۲

مدل رنگ مو برای عید ۱۴۰۲

عکسی از جذابترین رنگ موی سال ۱۴۰۲

عکسی از جذابترین رنگ مو سال 1402

رنگ موی پلاتینی ۱۴۰۲؛ یک نوع سایه رنگی بسیار متفاوت از بقیه رنگها دارد. آرایشگرها برای ایجاد رنگ موی پلاتینی از عوامل سفیدکننده، تونرها، ماسک های آبرسان، پودرهای شیمیایی و مقادیری پراکسید هیدروژن استفاده می‌کنند. این رنگ مو به خانم هایی با پوست سرد (به رنگ گلگونی و یا پوست روشن) مناسب می‌باشد.

رنگ موی آکاجو، ترند سال ۲۰۲۳

رنگ موی آکاجو، ترند سال 2023

رنگ موی آکاجو ترند سال ۱۴۰۲ می‌باشد، این رنگ برپایه قهوه ای تیره است که به خوبی با انواع رنگ پوست همخوانی دارد و با رنگ مو بدون دکلره بدست می‌آید.

رنگ موی بلوند ۲۰۲۳

رنگ موی بلوند ۲۰۲۳، رنگ پولکی، بلوند و دارچینی می‌باشد. برای اعمال این رنگ مو باید از روش‌هایی مانند هایلایت یا بالیاژ مو استفاده شود. برای اینکه رنگ موی بلوند به پوست بیاید و برای پوست گرم با رنگ موهای بلوند، خیلی جذاب و زیباتر بنظر می‌رسند.

بلوند قارچی

رنگ موی بلوند قارچی برای نوروز 1402

رنگ موی بلوند قارچی یکی از ترندهای سال ۲۰۲۳ است. این رنگ مو ترکیبی از هایلایت های خاکستری، و قهوه ای روشن می‌باشد.

قرمز آتشین

قرمز آتشین مناسب با رنخگ سال ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ است که می توانید روی موهایتان پیاده کنید و ظاهری بسیار متفاوت را امسال در عید نوروز تجربه کنید

رنگ موی هایلایت نیز برای ۱۴۰۲ مد شده اند که ترکیبی از بلوند طلایی، شنی و مرواریدی هستند.

رنگ مو مسی برای سال ۱۴۰۲

رنگ مو مسی برای سال 1402

رنگ موی مسی با پوست سرد، همخوانی بیشتری دارد. برای مراقبت از موهای بلند حتما به توجه بیشتری نیاز است.

رنگ موی مارسالا

رنگ موی مارسالا

رنگ موی مارسالا امسال مد شده که بین سایه های رنگی قرمز روشن و شرابی قرار می‌گیرد. همچنین این رنگ مو، ته رنگ قهوه ای دارد. رنگ موی مارسالا در سال ۱۴۰۲ برای خانم هایی با پوست سبزه ایده آل است. همچنین، این رنگ مو در فصل پاییز، فوق‌العاده است.

شرابی ترند سال ۲۰۲۳

رنگ مو شرابی ترند سال 1402

موی شرابی میتواند انتخاب مناسبی برای عید نوروز باشد. معمولا موهای مجعد و حالت دار برای این رنگ مو، ایده آل هستند. رنگ موی شرابی با بیشتر رنگ های پوست هماهنگی دارد، اما افراد سبزه و سیاه پوست بیشتر از این رنگ استقبال می‌کنند.

رنگ موی سفید یا یخی

رنگ موی سفید یا یخی

رنگ موی سفید یا یخی، از دسته رنگ های مدرن و خاص و بسیار شیک است. یکی از روش های سفید کردن موها استفاده از یک تونر قوی می‌باشد. شامپوهای حاوی سولفات پس از استفاده از مواد شیمیایی برای روشن کردن موها، تارهای مو را خشک و شکننده می‌کنند. یکی از روش های مراقبت از مو بعد از انجام رنگ، پروتئین تراپی است.

جدیدترین مدل رنگهای‌ مو سال ۲۰۲۳

رنگ موی مشکی دارای درخشندگی و جذابیت بالایی برای خانم ها است. شما می‌‌توانید انواع مدل مو را در این بخش مشاهده و به سلیقه خود بهترین را انتخاب کنید.

جدیدترین مدل های رنگ موی ۱۴۰۲ با 55 طرح پرطرفدار برای عید 1402

 

بهترین رنگ مو برای موهای کوتاه در سال ۲۰۲۳ و یکی دیگر از ترندها، رنگ موی مشکی است. توجه داشته باشید که موهای کوتاه و مشکی خود را همواره مرطوب نگه دارید. به این دلیل که موهای کوتاه در مقایسه با موی بلند، سریعتر رطوبت و آب خود را از دست می‌دهند. به همین علت بهتر است از ماسک های آبرسان برای موهای سیاه و کوتاه خود بهره بگیرید. ترندترین مدل مو کوتاه زنانه مدل موی باب می‌باشد

رنگ موی قهوه ای و شکلاتی و نسکافه ای و مش کرم استخوانی، طلایی و کاراملی و…که همیشه در بین خانم ها محبوب و بسیار جذاب است. یکی از نکات مثبت رنگ موی قهوه ای این است که هیچ گاه از مد نمی افتد.

جدیدترین مدل های رنگ موی دخترانه 1402

اگر دوست دارید کمی جوان تر به نظر برسید، همیشه رنگ های روشن تر و مدل موهای کوتاه تر را انتخاب کنید. شما بعد از رنگ مو می‌توانید موهای خود را به زیباترین شکل کراتینه کنید.

آمبره، بالیاژ از دیگر تکنیک های رنگ مو برای سال ۲۰۲۳ است که موهای شما درخشان می‌کند. برای تکنیک آمبره در سال ۱۴۰۲، رنگ های بلوند، قهوه ای روشن و قرمز هستند.

مدل جدید رنگ موی روشن با تناژ قهوه ای
در دو سال گذشته طیف‌های مختلف رنگ‌های مسی جزو ترندهای محبوب چرخه مد قرار گرفته‌اند و امسال هم بلوند مسی در میان ترندهای محبوب سال ۲۰۲۳ قرار دارد. این بلوند کلاسیک سال‌هاست که جزو بلوندهای محبوب محسوب می‌شود و به طور خاص برای خانم‌هایی که پوست روشن دارند ترکیبی بسیار دلنشین است. برای این که این رنگ جذاب را روی موهایتان داشته باشید احتیاج به دکلره دارید اما با این وجود فرمول هایی برای رسیدن به بلوند مسی بدون دکلره هم وجود دارد.

رنگ‌مو دخترانه برای عید ۱۴۰۲

رنگ موی دخترانه برای عید ۱۴۰۲

*****

مدل رنگ موی جدید برای عروسی

*****

جدیدترین مدل های رنگ موی 1402

******

جدیدترین مدل های رنگ موی 1402

******

جدیدترین مدل های رنگ موی 1402

*******

جدیدترین مدل های رنگ موی 1402

******

جدیدترین مدل های رنگ موی 1402

******

جدیدترین مدل های رنگ موی 1402

*******

عکسی از جذابترین رنگ مو سال 1402

******

جدیدترین مدل های رنگ موی ۱۴۰۲ با 55 طرح پرطرفدار برای عید 1402

نظرات