جدیدترین مدل های رنگ موی سال ۲۰۲۳ مجلسی و زیبا

0

رنگ موی سال ۲۰۲۳ : خانم‌ها به دنبال حس زیبایی هستند و به سراغ تغییر ظاهر خود رفته و موهای خود را مطابق با مد معرفی شده جهانی رنگ می‌کنند. به همین جهت ما مدل های جدید رنگ موی سال ۲۰۲۳ را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

رنگ موی سال 2023

جدیدترین مدل های رنگ موی سال ۲۰۲۳ مجلسی و زیبا

شناسایی رنگ پوست قبل انتخاب رنگ مو :

بـه دنبال رنگ های‌ خاص باشید. پوست‌های‌ با رنگ سرد دارای ته‌رنگ‌های‌ آبی و زیتونی هستند در حالی کـه پوست‌های‌ با رنگ گرم دارای رنگ‌های‌ زرد و طلایی هستند.

خودرا با یک فرد معروف مطابقت دهید. سعی کنید افرادی رابا رنگ پوست و چشم مشابه خود انتخاب کنید. این بـه شـما ایده بسیار بهتری از این کـه رنگ در واقع روی شـما چگونه بـه نظر میرسد بـه شـما میدهد.

رنگ مو سال 2023

ترند رنگ موی سال ۲۰۲۳ :

رنگ موی قرمز تیره : قرمز تیره یکی از ترند‌های رنگ مو برای سال جدید می‌باشد. این رنگ جذابیتی خاصی به موی شما خواهد داد و با حرکت دادن موهایتان درخشش آن‌ را به وضوح مشاهده خواهید کرد. نکته جالبی که در خصوص رنگ موی قرمز تیره وجود دارد این است که از خشک شدن موهای شما جلوگیری کرده و باعث آسیب دیدن شدید آن‌ها نخواهد شد. این ترکیب رنگ برای افرادی با رنگ پوست تیره بسیار مناسب و زیبا خواهد بود.

رنگ مو قرمز تیره

رنگ مو با هایلایت :  این رنگ به دو صورت انجام می شود. اولی با کلاه معروف است. این کلاه از سیلیکون ساخته شده و هزاران سوراخ دارد. به این ترتیب فرد باید انتخاب کند که کدام قسمت ها را می خواهد از این سوراخ ها کشیده و تغییر رنگ دهد. راه دیگر این است که بخش های کوچکی از مو جدا شده و در فویل آلومینیومی با سفید کننده پیچیده شود. به این ترتیب، هیچ نوع دردی را احساس نخواهید کرد، کمی متفاوت از آخرین گزینه ارائه شده. از جمله رنگ های مناسب برای هایلایت، رنگ های بلوند طلایی، شنی و مرواریدی است.

ترند رنگ مو سال 2023

رنگ موی آکاجو : برای این که تشابهی از رنگ موی آکاجو داشته باشیم، باید بگوییم که این رنگ کمی از رنگ قهوه‌ای تیره تر است. پس‌زمینه‌ی مناسب برای رنگ آکاجو، رنگ‌های نارنجی یا قوه‌ای می‌باشد. نکته مثبتی که درباره این رنگ وجود دارد آن است که برای همه افراد با هر رنگ پوستی مناسب و زیبا می‌باشد.

نکات رنگ کردن مو

البته این را هم باید عنوان کرد که برای افراد سفید پوست، استفاده از این رنگ بخاطر کنتراستی که با پوست صورت ایجاد می‌کند، جلوه بیشتری خواهد داشت. اگر قصد دارید از این رنگ مو استفاده کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم ریشه موهایتان را دودی کرده و از این رنگ برای ساقه‌های مویتان استفاده کنید.

مدل جدید رنگ مو 2023

رنگ موی شرابی : اگر قصد دارید ظاهرتان را کمی عوض کنید؛ رنگ مو شرابی می تواند گزینه مناسبی باشد. عمدتا مو های مجعد و وز می توانند از این رنگ استفاده کنند. زیرا این رنگ مو برای مو های حالت دار بهتر بدست می آید.

رنگ موی شرابی

رنگ موی سال 1402

رنگ موی فانتزی

رنگ موی قرمز

همراه ما باشید

نظرات