وکیل دعاوی ملکی تهران

0

وکیل ملکی

اگر سری به دادگاهها زده باشید و یا در حوزه های حقوقی فعالیت میکنید متوجه  خواهید شد که دعاوی ملکی از مهمترین و پر تعداد ترین دعاوی هستند که در مراجع قضایی مورد دعوا قرار میگیرند.

در دعاوی ملکی موضوع اصلی اموال غیر منقولی است که به هر دلیلی مورد تعرض قرار گرفته اند .اموال غیر منقول به اموال گفته میشود که موضوع اصلی آنها مالی است که امکان جا به جا شدن از مکانی به مکان دیگر وجود ندارد زیرا در اثر این اتفاق یا به خود مال و یا محل آن خسارت وارد میشود .

اموال غیر منقول بخاطر ارزش مالی بالایی که دارند از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند به همین دلیل است که هنگام مواجهه با اختلافات ملکی همیشه توصیه میشود که قبل از هر نوع اقدام قانونی برای دفاع از حقوق ملکی خود با یک وکیل ملکی که در این زمینه تجربه بالایی دارد مشاوره دریافت کنید.ترجیحا سراغ وکلایی بروید که تجربه دعاوی ملکی بالایی دارند تا اطمینان پیدا کنید که میتوانند به خوبی از حق و حقوق شما دفاع کنند.در اینجا توصیه میکنیم که اگر به وکیل ملکی نیاز دارید حتما با سرکار خانم مریم نصرااللهی و کیل ملکی متخصص که دارای تجربه و سابقه بالای فعالیت در زمینه دعاوی ملکی میباشد مشاوره دریافت کنید تا از تجربیات و دانش ارزشمند این وکیل ملکی بهره مند شوید.

وکیل دعاوی ملکی

دعاوی ملکی عمدتا بر حسب موضوع آنها در دادگاه‌های حقوقی رسیدگی می‌شوند و اما گاهی نیز در اداره ثبت و دادگاه‌های کیفری هم به این دعاوی رسیدگی میشود.

به دلیل ارزش اقتصادی بالا و پیچیدگی های پرونده های ملکی در رده مهم‌ترین دعاوی به شمار می‌روند و از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند.بنابراین بسیار مهم است که قبل از حضور در اولین جلسه رسیدگی حتما از قبل با یک وکیل متخصص دعاوی ملکی مشورت کرده باشید تا بتوانید روز دادگاه برای دفاع از خود راه کار مناسب و قانونی داشته باشید.

اگرچه بهتر است که پرونده ملکی خود را از طریق یک وکیل دعاوی ملکی پیگیری کنید تا به نتیجه ای مطلوب دست پیدا کنید اما در هنگامی که توانایی وکیل گرفتن ندارید بهترین راهکار این است که یک مشاوره حقوقی از وکیل ملکی دریافت کنید زیرا راهکارهای او برای شما میتواند بسیار مناسب باشد.

وکیل ملکی آنلاین

اگر شما هم جز آن دسته از کسانی هستید که هیچوقت بی‌گدار به آب نمیزنند و همیشه با تحقیق و مشورت و تصمیم نهایی درست سنجیده عمل میکنید، می‌توانید در هنگام دعاوی ملکی خود از یک وکیل ملکی به صورت آنلاین مشاوره دریافت کنید تا بتوانید پرونده خود را به نتیجه برسانید ،همیشه پیشنهاد میشود که قبل از انجام هر معامله‌ای به صورت حضوری و یا حتی شده به صورت آنلاین با یک وکیل مشورت کنید.

پیچیدگی دعاوی ملکی بر کسی پوشیده نیست و به همین علت است که از دعاوی مهم حقوقی به شمار می آیند و بایستی در رسیدگی به آنها دقت و توجه بسیاری بکار گرفت.سپردن پرونده حقوقی به وکیل ملکی که دانش و تجربه کافی در این زمینه را در دست دارد خود میتواند تضمینی جهت موفقیت شما در این پرونده را داشته باشد یک وکیل ملکی کاربلد و خبره به شما کمک میکند تا بدون هدر رفت وقت و زمان شما به حقو و حقوق خود دست پیدا کنید .

وکیل امور ملکی

با توجه به طیف گسترده ی دعاوی ملکی و پیچیدگی های حقوقی که در این زمینه وجود دارد ایجاب میکند که رسیدگی به این مسائل نیاز مند حضور یک وکیل تخصصی است که به شما راه و چاه را نشان دهد وکیل ملکی به کسی گفته میشود که با دانش کافی از قوانین در این حوزه که طیف گسترده ای از قوانین را در بر داد، تجربه طولانی ای در دعاوی ملکی و وکالت در پرونده های ملکی را داشته باشد. نکات و شرایط ویژه معاملات ملکی بسیار زیاد و تخصصی بوده و به جد می توان گفت برآمدن از پس یک دعوای ملکی نه صرفا از طرف افراد عادی بلکه حتی در توان هر وکیل دادگستری نیست و وکیلی که به این امور می پردازد باید وکیل متخصص ملکی باشد.

وکیل دعاوی ملکی تهران

وکیل ملکی تهران

امروزه در پایتخت کشور بخاطر حجم بالای دعاوی مالی، بیشترین پرونده‌ها در دادگستری تهران مطرح میگردد. تمام وکلا دیگر این را می‌دانند که قبول کردن وکالت در تمام زمینه ها نمی تواند جوابگوی نیازهای موکلین باشد به این دلیل که حجم بالای قوانین،مجال نمیدهد که یک وکیل بتواند در تمام قوانین و تمامی پرونده های خود اعم از حقوقی و کیفری تسلط کافی داشته باشد.زیرا نه زمان مجال میدهدو نه میتواند به صورت تخصصی و ریز در همه زمینه ها خبره شود.

وکیل متخصص ملکی

طبق قانون ایران وکیل پایه یک دادگستری صلاحیت قبول وکالت دعاوی در همه امور به صورت عام و کلی دارد .

دعاوی ملکی به دلیل ارزش اقتصادی بالا و پیچیدگیهای خاص فنی و علمی جهت رسیدگی به دانش تخصصی نیاز دارند بنابراین توصیه میشود در اینگونه مواقع از وکیل متخصص ملکی کمک بگیرید .

یک وکیل متخصص ملکی بر :

  • قوانین حقوقی
  • قوانین ثبتی
  • آرای وحدت رویه
  • نظریات مشورتی در حوزه اموال غیر منقول

دارای تسلط کافی بوده و با به کاربردن دفاعیه درست در امور حقوقی از موکلین خود به درستی حمایت می‌ کند .

وکیل متخصص ملکی تمرکز کاری خود را صرفاً مشاوره و قبول وکالت در انواع دعاوی ملکی قرار می دهد و از قبول وکالت در سایر پرونده‌ها امتناع می نماید . این تمرکز کاری باعث میگردد وکیل متخصص در امور املاک از تمامی زوایای پنهان و آشکار قوانین و رویه قضایی محاکم در رسیدگی به اموال غیر منقول آشنایی و آگاهی کافی پیدا کرده و با تجربه ای که داشته از تضییع حقوق موکلین خود جلوگیری نماید .

از خصوصیات برجسته بک وکیل متخصص ملکی داشتن اطلاعات به روز و آگاهی از قانون جهت دفاع درست در مواجهه با قوانین و رویه های قضایی محاکم میباشد .

دعاوی ملکی عمدتا بر حسب موضوع آنها در دادگاه‌های حقوقی رسیدگی می‌شوند و اما گاهی نیز در اداره ثبت و دادگاه‌های کیفری هم به این دعاوی رسیدگی میشود.

به دلیل ارزش اقتصادی بالا و پیچیدگی های پرونده های ملکی در رده مهم‌ترین دعاوی به شمار می‌روند و از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند.بنابراین بسیار مهم است که قبل از حضور در اولین جلسه رسیدگی حتما از قبل با یک وکیل متخصص دعاوی ملکی مشورت کرده باشید تا بتوانید روز دادگاه برای دفاع از خود راه کار مناسب و قانونی داشته باشید.

مشاوره حقوقی با وکیل ملکی

امروزه باتوجه به دعاوی مختلف ملکی که ما بین شرکت‌های خصوصی و دولتی و همچنین بین اشخاص حقیقی به وجود می آید نیاز هست که حتما با مشاوره حقوقی با وکیل تخصصی ملک ، درست ترین انتخاب ها را پیش روی خود قرار دهیم.

اگر در مورد استخدام یک وکیل در پرونده خود مشکل دارید، چرا برای اینکه ببینید کجا ایستاده اید، مشاوره دریافت نکنید؟ همین حالا میتوانید با ما تماس بگیرید تا با توجه به تجربیات مریم نصراللهی بهترین مشاوره و راهنمایی در زمینه مشاوره وکیل ملکی ، مشاوره حقوقی ملکی تلفنی و آنلاین , وکیل امور ثبتی را دریافت نمایید .

نظرات