آخرین خبر درباره وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ (جدید)

0

آخرین خبر درباره وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ (جدید)

آخرین خبر وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ به دلیل آلودگی هوا در شهرهای تهران ، البرز و کرج ، ایلام و شهرهای جنوبی، اصفهان ، تبریز ، زاهدان، زابل، مشهد ، خوزستان ، ، قم ، اهواز ، یزد ، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، اهواز، ، خوی، سلماس، سیستان و بلوچستان ، بوشهر ، زنجان ، اصفهان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز و قزوین و تهران و البرز… اخبار تعطیلی مدارس شنبه ۲۰ اسفند (۱۴۰۱) مشخص شد و تا ساعاتی دیگر این خبر بروزرسانی میشود…

آخرین خبر درباره وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه 20 اسفند 1401 (جدید)

اخبار تعطیلی مدارس فردا شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱

اطلاعیه تعطیلی مدارس برای فردا شنبه ۲۰ اسفند در دستور کار نیست و تمامی مدارس دایر می باشد.
بر اساس این خبر، فردا شنبه ۲۰ اسفند مدارس تعطیل نیست در تهران و البرز و سایر شهرها و تمامی کلاس ها به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

🔹اسامی شهرهایی که تعطیلی مدارس در آنها اعمال شود، اطلاع رسانی خواهد شد . اخبار لحظه به لحظه تعطیلی مدارس را در این صفحه پیگیری کنید

◀این خبر در حال تکمیل است▶

در حال حاضر در بیشتر شهرهای کشورمان شاهد بارندگی هستیم و تا اواسط هفته جاری کاهش دما و بارش برف و باران را خواهیم داست، اما این بارش ها و گاهش دما باعث نمیشود که مدارس تعطیل شود و در روزهای اخر سال خبری از تعطیلی نیست.

همچنین وزارت کشور دوشنبه شب در بیانیه شماره ۲ درباره نتایج اولیه تحقیقات در برخی از مدارس کشور درباره مسمومیت دانش آموزان، اعلام کرد: از اولیاء و والدین محترم دانش‌آموزان در سراسر کشور که تاکنون با خویشتن‌داری و همراهی خود، مانع از اخلال در امر آموزش فرزندان شده‌اند خواست که با رفع نگرانی از این عزیزان، در صورت مشاهده هرگونه عوامل برهم‌زننده آرامش و سلامت دانش‌آموزان موارد را به سرعت به دستگاه‌های مسئول گزارش کنند.

آب و هوای شهرها روز شنبه ۲۰ اسفند

سازمان هواشناسی درباره وضعیت آب و هوا شهرها برای روز شنبه اعلام کرد: ورود سامانه بارشی در ۱۴ استان طی سه‌شنبه آینده خبر داد. بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و‌ آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در مرکز، جنوب غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی، دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق، سواحل دریای خزر، بخش‌هایی از جنوب، غرب و به‌صورت پراکنده در شمال غرب و شرق کشور ابرناکی، بارش باران گاهی همراه با رعدوبرق، وزش باد شدید و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف پیش بینی می‌شود.

بیشینه بارش برای استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، شمال غرب فارس، شمال شرق خوزستان و شرق لرستان است.

شنبه بیستم اسفند ماه بارش‌ها در شمال شرق، شرق و بخش‌هایی از جنوب شرق کشور ادامه دارد. روز یکشنبه در اکثر مناطق کشور جو پایداری حاکم است. روزهای دوشنبه و سه‌شنبه سامانه بارشی جدیدی دامنه‌های زاگرس مرکزی، جنوب غرب، بخش‌هایی از غرب و جنوب کشور را تحت تاثیر قرار داده و در این مناطق ابرناکی، بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی ایجاد می‌کند.

نظرات