آخرین خبر درباره وضعیت تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ (جدید)

0

آخرین خبر درباره وضعیت تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ (جدید)

آخرین خبر وضعیت تعطیلی مدارس سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ به دلیل آلودگی هوا در شهرهای تهران ، البرز و کرج ، ایلام و شهرهای جنوبی، اصفهان ، تبریز ، زاهدان، زابل، مشهد ، خوزستان ، ، قم ، اهواز ، یزد ، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، اهواز، ، خوی، سلماس، سیستان و بلوچستان ، بوشهر ، زنجان ، اصفهان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز و قزوین و تهران و البرز… اخبار تعطیلی مدارس سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ مشخص شد و تا ساعاتی دیگر این خبر بروزرسانی میشود…

آخرین خبر درباره وضعیت تعطیلی مدارس فردا سه شنبه 16 اسفند 1401 (جدید)

اخبار تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱

فردا سه شنبه ۱۶ اسفند فقط مدارس استان قم تعطیل است و مدارس و دانشگاه های سایر شهرها و استان ها تعطیل نیست و تمامی کلاس ها به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

🔹اسامی سایر شهرهای تا ساعاتی دیگر در صورت اعمال تعطیلی اطلاع رسانی خواهد شد . اخبار لحظه به لحظه تعطیلی مدارس را در این صفحه پیگیری کنید

مدارس استان قم ۱۵ و ۱۶ اسفند تعطیل است

اطلاعیه تعطیلی مدارس مدیرکل آموزش و پرورش استان قم: با توجه به جشن‌های نیمه شعبان و حضور گسترده زائران و میهمانان در شهر کریمه اهل بیت، فعالیت آموزشی مدارس شهر قم امروز سه شنبه ۱۵ اسفند و فردا چهارشنبه ۱۶ اسفند به صورت غیر حضوری خواهد بود.

علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: با توجه به جشن‌های نیمه شعبان و حضور گسترده زائران و میهمانان در شهر کریمه اهل بیت، فعالیت آموزشی مدارس شهر قم فردا و پس فردا به صورت غیر حضوری خواهد بود. جشن‌های نیمه شعبان از روز دوشنبه ۸ اسفندماه با آئین غبارروبی و تعویض پرچم گنبد مسجد مقدس جمکران آغاز و تا روز جمعه ۱۹ اسفندماه ادامه دارد.

تعطیلی به علت مسمومیت مدارس

مسمومیت های سریالی و مشکوک دانش آموزان در مدارس، اینروزها باعث نگرانی خانواده ها و برخی چهره های مشهور سیاسی و هنری و احاد جامعه شده است و هنوز با گذشت ۹۰ روز از آغاز مسمومیت های مدارس، هنوز مشخص نیست این ماجرا چیست و از کجا شروع شده است و عوامل این ماجرا چه کسانی هستند، امروز مسمومیت های سریالی مدارس، پس از تهران و قم و اصفهان و صفادشت و زنجان و تبریز و مشهد و قزوین و برخی دانشگاه ها رسیده است. اما هنوز تعطیلی مدارس به علت مسمومیت اعلام نشده است . اگر خبر جدیدی درباره تعطیلی مدارس توسط آموزش و پرورش اعمال شد به اطلاع شما خواهد رسید.

آب و هوای شهرها سه‌شنبه ۱۶ اسفند

سازمان هواشناسی نسبت به وضعیت آب و هوا از سه‌شنبه هشدار داد و اعلام کرد: سه‌شنبه اکثر نقاط کشور بارانی خواهد بود و هشدار نارنجی برای این موضوع صادر شده است.

اصغری، کارشناس هواشناسی اعلام کرد: سه‌شنبه شب مصادف با شب نیمه شعبان، جمکران بارانی خواهد بود و پنجشنبه موج‌ جدیدی از بارش‌ها وارد کشور می‌شود.

فردا در آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، زنجان و کردستان وزش باد شدید در حد هشدار نارنجی خواهیم داشت.

به گفته صادق ضیائیان رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، سه‌شنبه (۱۶ اسفند) علاوه بر این مناطق در نواحی مرکزی، سواحل شمالی و دامنه‌های جنوبی البرز بارش رخ خواهد داد. از شنبه تا دوشنبه وزش باد گرم جنوبی همراه با افزایش دما در استان‌های ساحلی خزر و سه‌شنبه با شمالی شدن جریانات بر روی دریای خزر، کاهش محسوس دما رخ خواهد داد.
از بعدازظهر جمعه تا روز شنبه در استان‌های غربی پدیده باد و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

نظرات