فال ابجد ۱۵ اسفند ماه‌/ فال ابجد امروز دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ چی می‌گوید!!

0

در اینجا فال ابجد ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ را برای شما اماده کرده ایم. فال ابجد روز دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ به شما میگه: در مقطع زمانی، کمی دچار مشکلات می‌شوی که زود حل خواهد شد.… ادامه فال ابجد دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ را بخوانید. حالا نیت کن:

فال ابجد ۱۵ اسفند ماه‌/ فال ابجد امروز دوشنبه 15 اسفند 1401 چی می‌گوید!!

فال ابجد ۱۵ اسفند ماه‌/ فال ابجد امروز دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ چی می‌گوید!!

🔮 فال ابجد امروزت ۱۵ اسفند را اینجا بخون

🔹فروردین 🔹
آ آ ب

در مقطع زمانی، کمی دچار مشکلات می‌شوی که بسیار زود حل خواهد شد. فرصت‌ها را غنیمت بدان و از فرصتی که در اختیارت قرار داده شده نهایت استفاده را ببر. قدر دوستانت را بدان و در کارها با آنها مشورت کن تا نتیجه‌ی بهتری بگیری.‌

🔹 اردیبهشت 🔹
ج آ د

به مقصود خودت نمی‌رسی.مگر با خدا باشی. حاجات تو زمانی برآورده می‌شوند که نماز حاجات بخوانی. تو باید خوبی خودت را به همگان ثابت کنی. حس خودت را نشان بده اگر در عین نداری به مستمندان کمک کنی مردی.

🔹 خرداد 🔹

ج د د

عشقی در دل داری که حتی مرگ هم نمیتواند ذره ای از اهمیت این عشق شما بکاهد. بخدا توکل داشته باش که هر کس با خدا بود و از راه او بیرون نرفت، غمی به دل او راه پیدا نمی‌کند. فرصت را غنیمت بدان. ان‌شاءالله که به خواسته‌ات خواهی رسید.

🔹 تیر 🔹

ب د آ

آنقدر پیشرفت می کنی که نامت بر سر زبان ها می افتد. در علم و تحصیل بکوش که در این راه با تو قیاس نیست. اما هوشیار باش حسد ورزان زیر پایت را خالی نکنند. با خدا باش،  تا او هم کمکت کند.

🔹 مرداد 🔹

ج ب آ

با نیک رفتاری و مهرورزی بر بسیاری دشواریها  می توان فائق آمد  و هر گرهی به شیوه خاص گشوده می شود. غرور و تندی مانع دست یافتن بر آرزو هاست و همواره انتظار نرمی و همراهی از محبوب نمی توان داشت.

🔹 شهریور 🔹

آ ب ب

زندگی حکایت کوتاهی است و دنیا را دلبستگی نشاید چراکه به هیچ کس وفادار نمانده است. بدان که آنچه از زندگی حاصل انسان می شود محصول کشته‌های خود اوست، پس بذر نیکی بکار تا محصولی نیک درو کنی که تو را هم خیر دنیاست و هم ثواب آخرت.

🔹 مهر 🔹

آ آ ج

تنهایی کاری از پیش نمی بری، احتیاج به یک همکار و همدل داری که در ضمن راز تو را فاش نکند. گرمای عشق تو بدون کمک دوست سرد می شود و به یار نمی رسد. آسوده خاطر باش که او تکیه گاه خوبی برای رسیدن تو به حاجاتت می باشد و راه را برایت میسر می سازد.

🔹 آبان 🔹

د ب ج

از انتظار خسته شده اید. منتظر جواب ثانیه شماری می کنید. باز هم شانس خود را محک بزنید. برای رسیدن به جواب به کسی دروغ نگویید، چون مشت شما باز می شود. متوسل به حیله نشوید. صبر داشته باشید. انشاالله جواب خواهید گرفت.

🔹 آذر 🔹

از عمرت و زندگی‌ای که به تو هدیه داده شده به نحو احسن بهره ببر و از آن لذت ببر. رسیدن به مراد بسیار سهل است…  اگر عاشقانه کسی یا چیزی را بخواهی ، به آن خواهی رسید.  بسیار خوش شانسی و دست به هر چه بزنی طلا می شود.

🔹 دی🔹

د د ب

به خاطر صبر و تحملی که داشته اید آن چیزها که آرزو داشتید برآورده می شود و زندگی موفق خواهید داشت ،غم ها و غصه هایت نیز کم کم برطرف می شود و به عشق خود نیز خواهید رسید.

🔹 بهمن 🔹

آ آ د

خودت را با دیگری مقایسه نکن و گله از بخت خود نداشته باش. تمام مشغله و کارهای درهم تو سر و سامان پیدا می‌کند، مانعی پیش پای تو است که با فکر و تدبیر خودت برداشته می‌شود. درد تو درمان پذیر است، کمی حوصله داشته باش.

🔹 اسفند🔹

آ آ ا

غمی در وجودت هست که به زودی رفع خواهد شد و به مقصود خواهی رسید. در هیچ کاری عجله نکن تا وقتش برسد. بدان که خواستن توانستن است.

نظرات