چطور از اصل بودن جاروبرقی بوش خود مطمئن شویم؟

0

در دنیای هوشمند امروز زندگی بدون لوازم خانگی به‌روز و مدرن حقیقتا به امری سخت و پیچیده تبدیل می‌شود، جاروبرقی نیز از آن دست لوازم خانگی است که کمتر خانه‌ای از وجود آن بی‌نصیب است از این رو بوش طی سال‌ها فعالیت در عرصه تولید بهترین و باکیفیت‌ترین لوازم خانگی، انواع و اقسام جاروقی اعم از جاروبرقی عمودی، مخزنی، کیسه‌ای و شارژی را مطابق با پیشرفت تکنولوژی روز دنیا به بازار عرضه کرده‌است.

از آنجاییکه جاروبرقی بوش یکی از بهترین برندهای موجود در بازار ایران است، طرفداران بسیاری نیز در داخل کشور دارد اما همین مسئله محل سوء استفاده برخی فروشندگان این نوع محصولات قرار گرفته‌است. دلیل اصلی این مسئله نیز تحریم ایران توسط جامعه جهانی، نوسان قیمت ارز، تورم موجود در کشور و … است که مجموعه آن‌ها منجر به افزایش تعداد جاروبرقی‌های بوش غیر اصل و تقلبی در بازار لوازم خانگی داخلی شده‌است. از این رو «خانه بوش» به عنوان نماینده رسمی برند بوش در ایران بنابر اصل احترام به حقوق مصرف کننده وظیفه خود می‌داند تا با ارائه این راهنما خریداران محترم را در جهت تهیه جاروبرقی اصل بوش یاری کند.

جاروبرقی بوش

برای خرید جاروبرقی اصل بوش باید به چه نکاتی دقت کنیم؟

همانطور که در بخش قبل اشاره کردیم با افزایش روزافزون قیمت لوازم خانگی در ایران و عدم دسترسی مستقیم ناشی از تحریم‌ها به برندهای مطرح جهان تعداد محصولات غیر اورجینال در بازار افزایش یافته‌است بنابراین اگر قصد خرید هریک از مدل‌های جاروبرقی  اورجینال بوش را دارید بهتر است به موارد زیر دقت کافی داشته‌باشید.

جارو برقی مد نظر خود را با اصل آن در سایت رسمی بوش تطبیق دهید

اولین و مهم‌ترین کار قبل از خرید جارو شارژی بوش این است که به سایت رسمی بوش بروید، مدل جاروبرقی مورد نظرتان را سرچ کنید و تمام جزئیات آن را بررسی کنید و به یاد بسپارید. در سایت بوش اطلاعات کاملی در مورد تمامی مدل‌های جاروبرقی‌های این برند وجود دارد، بنابراین اگر مدل معرفی شده توسط فروشنده در این سایت موجود نباشد باید به اصل بودن آن شک کنید!

به فونت و لوگو بوش دقت کنید!

مسلم است که تمامی کمپانی‌ها لوگو خود را به صورت اختصاصی بر روی محصولاتشان درج می‌کنند. یکی از نشانه‌های اصل یا غیراصل بودن یک محصول توجه به همین نکته است. شرکت بوش نام برند خود را با فونتی خاص و در نهایت کیفیت و ظرافت بر روی تمام محصولات خود اعم از جاروبرقی، لباسشویی و… حک کرده‌است بنابراین اگر جاروبرقی شما دارای نماد بوش با رنگ سفید مات، فونتی غیر معمول و کیفیتی پائین است به احتمال زیاد جاروبرقی بوش غیر اورجینال خریده‌اید.

کارتن جارو برقی بوش نباید پاره باشد!

یکی از راه‌های تشخیص اصل یا غیر اصل بودن جاروبرقی بوش توجه به این نکته است؛ محصولات بوش دارای کارتن‌های بسیار با کیفیت، تمیز و با رنگ تقریبا روشن هستند که تمامی اطلاعات محصول عرضه‌شده بر روی آن‌ها با جزئیات کامل درج شده‌است، پس در هنگام خرید به اطلاعات روی کارتن، تمیزی، رنگ و کیفیت آن توجه کنید. در ضمن از خرید جاروبرقی‌های بوش بدون کارتن جدا خودداری کنید.

جاروبرقی بوش

شیلنگ جاروبرقی بوش از کنف است

محل اتصال و نوع دسته جاروبرقی از دیگر مواردی است که حتما باید قبل از خرید، آن‌ها را در سایت بوش چک کرده‌باشید. توجه به کیفیت و جنس شیلنگ نیز دیگر موردی است که نباید از آن غافل شوید چرا که شیلنگ‌های اورجینال بوش داری جنسی از کنف بادوام هستند تا علاوه بر طول عمر بالا دچار پارگی، پیچ خوردگی و … نشوند.

ظرفیت کیسه جارو برقی بوش را چک کنید!

همانطور که اشاره کردیم بوش به عنوان یک برند معروف و مشهور همواره تمامی اطلاعات محصولات خود را با ریز جزئیات همراه با تصویر آن‌ها در سایت بوش منتشر می‌کند. پس جهت اطمینان بهتر است که نوع، جنس و ظرفیت کیسه جاروبرقی مد نظر خود را در سایت چک کرده و هنگام خرید اطلاعات درج شده بر روی کارتن و بدنه جاروبرقی بوش را باهم تطبیق دهید.

جاروبرقی بوش خود را وزن کنید!

تمامی مدل‌های جاروبرقی بوش از متریال باکیفیت تهیه و تولید شده‌اند تا علاوه بر افزایش طول عمر دستگاه کار با آن‌ها نیز به امری ساده و راحت برای کاربران تبدیل شود، از این رو جاروبرقی‌های بوش غیر اصل به دلیل استفاده از مواد بی‌کیفیت و ارزان دارای وزنی سنگین هستند. اطلاعات مربوط به وزن و ابعاد جاروبرقی بوش هم در سایت آن موجود است و هم روی کارتن محصول درج شده، پس قبل از تهیه جاروبرقی حتما این موارد را نیز چک کنید.

جاروبرقی بوش

جاروبرقی بوش را ارزان نخرید!

بدیهی است که محصولات لوازم خانگی وارداتی و برند در ایران عمدتا دارای قیمت‌های بالاتری هستند بنابراین اگر فروشگاهی جاروبرقی بوش را با قیمتی بسیار پائین‌تر از قیمت عرف بازار به معرض فروش گذاشته‌بود حتما به اصالت محصول شک کنید! شما می‌توانید جهت خریدی امن و مطمئن به فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های مجاز و رسمی عرضه‌کننده محصولات بوش مانند نمایندگی بوش در شریعتی مراجعه کنید.

جاروبرقی بوش را فقط با گارانتی اصل بخرید!

قطعا یکی از راه‌های تضمین اورجینال بودن یک محصول گارانتی اصل و خدمات پس از فروش آن است. خانه بوش به عنوان تنها نماینده رسمی بوش در تهران این امکان را برای خریداران محترم این برند پرآوازه فراهم کرده‌است تا از طریق وب سایت و یا خرید حضوری از نمایندگی بوش در تهران، جاروبرقی مد نظر خود را همراه با گارانتی اصل بوش و ضمانت اصالت محصول تهیه نمایند.

جمع بندی

بوش به عنوان برندی محبوب و معروف در سطح بین المللی، همواره تمامی محصولات خود را مطابق با استاندارد جهانی و تکنولوژی روز دنیا به بازار عرضه کرده‌است اما برخی افراد سوجو و طماع با سواستفاده از نام بوش دست به تولید محصولات غیر اورجینال این برند زده‌اند. با توجه به همین موضوع ما در این مقاله مهم‌ترین روش‌های شناخت جاروبرقـی بوش اصل از نمونه‌های غیر اورجینال آن را به شما آموزش دادیم تا از هرگونه ضرر و زیان احتمالی جلوگیری نمائید.

سوالات متداول

جاروبرقی اصل بوش را از کجا بخریم؟

مطمئن‌ترین راه، خرید از نمایندگی‌های مجاز بوش در ایران است. اگر ساکن تهران هستید می‌توانید به نمایندگی رسمی بوش در خیابان شریعتی مراجعه کنید.

راه تشخیص جاروبرقی بوش اورجینال از انواع تقلبی آن چیست؟

ما در این مقاله به موارد متعددی اشاره کردیم که مهم‌ترین آن مراجعه به سایت رسمی بوش و توجه به اطلاعات  و تصاویر مدل مورد نظر شما در این سایت است.

نظرات